خدمات شرکت رامسین

شرکت دکوراسیون داخلی در شهرک غرب

شرکت دکوراسیون داخلی در شهرک غرب

فهرست مطالب

وقتی صحبت از شرکت دکوراسیون داخلی در شهرک غرب به میان می‌آید، این شرکت باید توانایی‌ها و ویژگی‌های برتر خود را به خوبی نشان داده باشد. شرکت دکوراسیون داخلی رامسین با نام تجاری دکو رامسین با داشتن متخصصین با تجربه و خبره و رزومه کاری درخشان می‌تواند انتخاب نهایی برای کسانی باشد که در جستجوی یک شرکت دکوراسیون داخلی برتر در شهرک غرب هستند.

شرکت معماری و دکوراسیون رامسین

آدرس سایت : www.decoramsin.com

تلفن : ۰۲۱۲۶۱۳۱۱۹۲

موبایل : ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱ – ۰۹۱۲۶۱۰۸۳۲۹

آدرس شعبه ۱ : فرمانیه خیابان آقایی

آدرس شعبه ۲ : شهرک غرب بلوار دادمان

 

نمونه کارهای شرکت معماری و دکوراسیون رامسین

۱ : پروژه طراحی دکوراسیون مسکونی در شهرک غرب

  • لوکیشن : تهران – شهرک غرب
  • عملیات : طراحی داخلی و اجرا
  • سبک : مدرن
  • متراژ : ۱۶۰ متر
  • کارفرما : آقای بیات

از جمله اقدام های انجام شده در این واحد عبارتند از :

+ طراحی و اجرای فضای آشپزخانه و نشیمن خصوصی و تی وی روم و ناهار خوری به سبک مدرن

+ طراحی و اجرای کابینتها به سبک مدرن

+ استفاده از متریال طرح بتون با دستگیره‌های مخفی و سنگ کوارتز مشکی برای صفحات و کانتر و بین کابینت‌ها

+ استفاده از نور مخفی بین یونیت‌های کابینت‌ها

+  تعبیه اکسسوری‌های مختلف داخل یونیت‌ها جهت کاربری و دسترسی آسان‌تر

+ طراحی و اجرای میز تی‌وی با سنگ کوارتز طرح کلکته سفید و باکس رنگی پلی‌اورتان

و…

۲: پروژه طراحی داخلی واحد مسکونی در شهرک‌غرب

  • لوکیشن : تهران – شهرک غرب
  • عملیات : طراحی داخلی و اجرا
  • سبک : کلاسیک و نئوکلاسیک
  • متراژ : ۱۸۵ متر
  • کارفرما : دکتر برادران

از جمله اقدام های انجام شده در این واحد عبارتند از :

+ طراحی و اجرای کلاسیک قسمت پذیرایی که به صورت مونو کروم اجرا شده است

+ طراحی همراستای تکسچر و و رنگ‌ها

+ استفاده از ابزار چوب و‌ورق طلا در سقف به‌دلیل سنگین بودن مبلمان و تامین نور مناسب فضا

+ دیزاین سطوح دیوارها با ابزار پلی اورتان و کاغذ دیواری و ورق طلا
و …

شرکت معماری و دکوراسیون رامسین بهترین شرکت دکوراسیون در شهرک غرب پذیرای صفر تا صد پروژه های طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و بازسازی منزل در شهرک غرب است. باما تماس بگیرید.

 

معرفی محله‌های شهرک غرب

شهرک غرب یکی از محلات خوش آب و هوا، شیک و دارای بافت مناسب شهرسازی در تهران به حساب می‌آید. این دلایل باعث شده‌اند تا این قسمت از پایتخت، محله‌ای پرطرفدار و مرفه‌نشین به حساب بیاید. شهرک غرب یا شهرک قدس در شمال‌غرب تهران واقع شده و قسمتی از منطقه ۲ شهرداری تهرا ن است.

ساختمان‌های مسکونی شهرک غرب به دو صورت خانه‌های ویلایی وبرج‌ها و مجتمع‌های مسکونی هستند. بیشترین زمین با کاربری مسکونی، به خانه‌های ویلایی شیک این شهرک که در برخی موارد عمارت محسوب می‌شوند اختصاص یافته است. برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی هم در شش فاز متمایز وجود دارند.

مجتمع‌های تجاری و پاساژهای خرید مشهور مانند مجتمع پلاتین و لیدوما، بوستان‌ها، مراکز فرهنگی، درمانی، امکانات تفریحی و ورزشی از دیگر دلایل محبوبیت این محله از پایتخت هستند. در کنار همه این مزایا یک نکته مثبت دیگر هم در نوع خود دارای اهمیت است. به دلیل وجود خیابان‌های پهن و معابر بن‌بست و پایین بودن تراکم جمعیت، شهرک غرب یکی از مناطق کم‌ترافیک در پایتخت شلوغ ایران شمرده می‌شود.

با توجه به کیفیت و سطح بالای زندگی در شهرک غرب، مجموعه متخصصینی که به عنوان بهترین شرکت دکوراسیون داخلی در این شهرک انتخاب می‌شوند را می‌توان به عنوان بهترین شرکت دکوراسیون داخلی در تهران هم در نظر گرفت.

یک شرکت دکوراسیون خوب در منطقه شهرک غرب در صورت داشتن توانایی‌های لازم، زمینه کاری بالایی را در این منطقه از شهر تهران خواهد داشت. چراکه با توجه به بستر موجود در این منطقه، فضای مناسبی را برای اجرای طراح‌های شاخص به دست می‌آورد.طراح‌های که برای مالک یک فضای دلنشین و لوکس و برای شرکت، نامی درخور را به همراه خواهد داشت.

 

دکوراسیون داخلی شهرک غرب

خصوصیات شهرسازی مناسب شهرک غرب که بافت غالب آن را ساختمان‌های مدرن به خود اختصاص داده‌اند، امکان مانور بالایی را برای ساکنین این منطقه مرفه‌نشین در بهینه‌سازی دکوراسیون داخلی منزل خود به وجود آورده است. استفاده از طراحی‌های نوین برای دکوراسیون داخلی، تاثیرات غیرقابل انکاری در نمایش توانایی یک شرکت دکوراسیونی را پدید می‌آورد.

 

خصوصیات یک شرکت دکوراسیون خوب

یکی از مهم‌ترین خصوصیات بارز شرکت دکوراسیون داخلی ، توانایی متخصصین شرکت در درک کامل نیاز و خواسته مشتری است. گام بعدی ارایه بهترین پیشنهادات متناسب با سلیقه، نیازها و بودجه مشتری است. توانایی اجرای کامل مواردی که مورد تایید مشتری قرارگرفته‌اند، در زمان برنامه‌ریزی شده و طبق بودجه در نظر گرفته شده از دیگر خصوصیات بهترین شرکت دکوراسیون داخلی در این نقطه از شهر هستند.

شرکت دکوراسیون رامسین با رزومه‌ای موفق و ارزشمند در مناطق مختلف، بارها توانایی بالای خود را به عنوان یک شرکت دکوراسیون داخلی موفق به اثبات رساتده است. برای آشنایی بهتر با پروژه‌های این شرکت می‌توانید به صفحه نمونه کارهای شرکت دکوراسیون رامسین مراجعه کنید.

 

مراحل تغییر دکوراسیون داخلی

زمانی که جلسات مشاوره با مشتری به سرانجام مطلوب رسید و توافق در مورد تغییرات به مرحله نهایی شدن نقشه‌ها و ثبت قرارداد رسید، نوبت به شروع مراحل تغییر دکوراسون در پروژه موردنظر است.

بازسازی منزل و احیانا قبل از آن تخریب قسمت موردنظر، تهیه اجناس و متریال موردنیاز، اجرای دقیق تغییرات طبق نقشه‌های مورد توافق و نظارت کامل بر مراحل اجرا از وظایف شرکت دکوراسیون داخلی می‌باشند.

 

نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی

اشراف کامل به فضای موجود یکی از مهم‌ترین نکات برای طراحی دکوراسیون داخلی است. در مرحله بعد مشاوران و متخصصین شرکت با برگزاری جلسات مشاوره، باید فضای ذهنی و خواسته مشتری را به خوبی درک کنند. ارایه بهترین پیشنهادات با درنظرگرفتن همه جوانب و بهره بردن از آخرین فن‌آوری‌های نوین جهانی، از مهم‌ترین توانایی‌های یک شرکت دکوراسیون داخلی در محدوده شهرک غرب به شمار می‌آیند.

 

کلام پایانی

برای آنکه بتوانید از قابلیت‌های یک شرکت دکوراسیون داخلی در شهرک غرب به بهترین شکل استفاده کنید، پیشنهاد می‌دهیم در اندیشه آن باشید که ما را در کنار خود ببینید تا آنچه در ذهن دارید را به واقعیتی زیبا تبدیل کنیم. برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌های ثابت و یا همراه زیر تماس بگیرید:

۰۲۱۲۶۱۳۱۱۹۲

۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱

۰۹۱۲۶۱۰۸۳۲۹

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *