خدمات شرکت رامسین

شرکت دکوراسیون داخلی در ولنجک

شرکت دکوراسیون داخلی در ولنجک

فهرست مطالب

شرکت دکوراسیون رامسین به عنوان  بهترین شرکت دکوراسیون داخلی در ولنجک تهران همواره آماده است تا در کلیه مراحل مشاوره، طراحی و اجرا بهترین خدمات را به اختیار مشتریان گرامی خود ارائه دهد. بررسی پروژه‌های منحصر به فرد این شرکت در انجام دکوراسیون داخلی، می‌توانند مهر تاییدی بر توانایی و تخصص این شرکت باشند. به عنوان نمونه می‌توانید نمونه کارهای شرکت رامسین را بررسی کنید. پروژه‌هایی که هر کدام دلیل محکم برای تایید و انتخاب همکاری با آن‌ها به شمار می‌رود.

 

شرکت معماری و دکوراسیون رامسین

آدرس سایت : www.decoramsin.com

تلفن : ۰۲۱۲۶۱۳۱۱۹۲

موبایل : ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱ – ۰۹۱۲۶۱۰۷۳۲۹

آدرس شعبه ۱ : فرمانیه خیابان آقایی

آدرس شعبه ۲ : ولنجک خیابان ساسان

نمونه کار شرکت رامسین در ولنجک

پروژه طراحی واحد مسکونی در ولنجک

لوکیشن : تهران – ولنجک
عملیات : طراحی داخلی
سبک : کلاسیک و نئوکلاسیک
متراژ : ۱۴۰ متر
کارفرما : آقای مداحی

از جمله اقدام های انجام شده در این واحد عبارتند از :

+ طراحی دکوراسیون داخلی کل واحد

+ طراحی فضای بالکن و نهار خوری

+ طراحی قسمت تی وی روم به سبک نئوکلاسیک

+ طراحی و نورپردازی سقف واحد

+ طراحی فضای صبحانه خوری

+ قاب بندی دیوارها و پارتیشن ها

و …

برای مشاهده جزئیات کامل پروژه ولنجک کلیک کنید.

 

ولنجک کجاست؟

ولنجک یکی از مناطق لوکس و مرفه‌نشین در شمال شهر تهران است. این محله‌ که در کوهپایه قله توچال قرار گرفته با تراکم جمعیتی پایین و آب وهوای مناسب، مرغوبیت بالایی برای زندگی نسبت به سایر نقاط پایتخت دارد. از خیابان های مهم و اصلی ولنجک میتوان از خیابان ولنجک، خیابان ساسان، خیابان سیزدهم، خیابان یمن، خیابان امیرآبادی و بلوار دانشجو نام برد. یک شرکت دکوراسیون در ولنجک باید استانداردهای بالایی را از خود نشان دهد تا بتواند در عرصه رقابت در این منطقه حضور داشته باشد.

سبک طراحی دکوراسیون در منطقه ولنجک

ولنجک یکی از مناطق لوکس و مرفه‌نشین در شمال شهر تهران است. این محله‌ که در کوهپایه قله توچال قرار گرفته با تراکم جمعیتی پایین و آب وهوای مناسب، مرغوبیت بالایی برای زندگی نسبت به سایر نقاط پایتخت دارد. یک شرکت دکوراسیون داخلی در ولنجک باید استانداردهای بالایی را از خود نشان دهد تا بتواند در عرصه رقابت در این منطقه حضور داشته باشد.

ممکن است در اولین نگاه انتخاب یک سبک از بین سبک‌های متعدد دکوراسیون داخلی کار مشکلی به نظر بیاید؛ اما اگر از مشاوره بهترین طراحان و مجریان دکوراسیون در ولنجک بهره ببرید به خوبی بهترین انتخاب را انجام خواهید داد. سبک‌های متعددی برای دکوراسیون داخلی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خود را دارند.

برای مثال می‌توان از سبک‌های کلاسیک، مدرن، تلفیقی، نئوکلاسیک، روستیک، مینیمال، صنعتی، بوهمی، آرت دکور، اسکاندیناوی، شبی شیک، رویال و مدیترانه‌ای نام برد. البته سبک‌های دیگری هم وجود دارند که هر کدام زیبایی و کارآیی خاص خود را دارند.

پذیرایی-پروژه-ولنجک9 شرکت دکوراسیون داخلی در ولنجک

 

اصول کلی دکوراسیون داخلی 

به عنوان اصول کلی دکوراسیون داخلی می‌توان موارد متعددی را در نظر گرفت. در اینجا به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

تعادل

تعادل یکی از اساسی‌ترین نکاتی است که یک شرکت دکوراسیون داخلی باید به آن توجه کند. تعادل در دو بخش تعادل متقارن و نامتقارن بررسی می‌شود.

به کارگیری رنگ‌ها

اهمیت استفاده درست و به جا از رنگ‌های مناسب، یکی از مهم‌ترین اصولی است که باید در طراحی دکوراسیون داخلی مورد توجه قرار بگیرد.

نورپردازی

نورپردازی هم یکی از مسایلی است که همواره باید مدنظر طراح دکوراسیون داخلی قرار داشته باشد.

توجه به نکاتی مانند تناسب اشیا، کنتراست، بافت اشیا که همان جنس اشیا است، الگوها و دیگر مسایل را می‌توان از اصول کلی طراحی دکوراسیون داخلی دانست.

تنها شرکتی می‌تواند خود را به عنوان بهترین شرکت دکوراسیون داخلی بداند که در کار خود همه اصول دکوراسیون را رعایت کند.

 

نکات مهم بازسازی منزل در ولنجک

اولین نکته هنگام بازسازی منزل در ولنجک، تعیین بودجه است. نکته بعدی توجه به داشته‌ها است و مشخص کردن قسمت‌هایی از خانه که نیاز به بازسازی دارند. ممکن است بخش‌هایی مانند لوله‌کشی، برق‌کشی، تاسیسات و سرویس‌های ساختمان نیاز به تعمیر داشته باشند؛ این بخش‌ها دارای اولویت هستند. رنگ‌آمیزی یا کاغذ دیواری باید کاملا مطابق با تایید نهایی مشتری باشند، زیرا اصلاح آن‌ها هزینه زیادی را  لازم دارد. در خرید وسایل بهداشتی و وسایل آشپزخانه باید دقت کافی را  به خرج داد. نورپردازی نقش مهمی در خروجی نهایی پروژه دارد و باید به صورت حرفه‌ای انجام شود.

 راهنمای انتخاب متخصص برای طراحی دکوراسیون در منطقه زعفرانیه و ولنجک

بهتر است نگاهی به عوامل تاثیرگذار بر انتخاب متخصص طراحی دکوراسیون داخلی در منطقه ۱ تهران بیاندازیم. مجموعه‌ متخصصانی که به عنوان یک شرکت دکوراسیون داخلی در نیاوران مشغول فعالیت هستند باید دارای دانش و تجربه بالا باشند. داشتن نگاه مشتری‌مدار و احترام کامل به خواست و سلیقه مشتری، رزومه کاری موفق و درخشان، بهره‌گیری از جدیدترین نوآوری‌های طراحی دکوراسیون در دنیا را می‌توان از نکات مهم در انتخاب متخصص طراحی دکوراسیون داخلی در زعفرانیه و ولنجک دانست. 

سخن پایانی 

در صورتی که تصمیم به انتخاب شرکت دکوراسیون داخلی در ولنجک را دارید، ما در کنار شما هستیم تا آنچه در ذهن دارید را به واقعیتی زیبا تبدیل کنیم. برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌های ثابت یا همراه زیر تماس بگیرید:

تلفن : ۰۲۱۲۶۱۳۱۱۹۲

موبایل : ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱ – ۰۹۱۲۶۱۰۸۳۲۹

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا