خدمات شرکت رامسین

دکوراسیون طلا فروشی

دکوراسیون طلافروشی

فهرست مطالب

دکوراسیون طلا فروشی به عنوان یک پروژه خاص و لوکس به حساب می‌آید. ترکیبی چشم‌نواز از هنر و دانش برای نشان‌دادن زیبایی جواهرآلات، در کنار توجه به نکات امنیتی می‌تواند نتیجه‌ دلخواه را پیش روی شما قرار دهد.

اگر طلافروشی در یک مجموعه خرید یا پاساژ قرار داشته باشد، چشم‌ها را به سمت خود می‌کشد. طلافروشی اگر به صورت فروشگاهی تک هم باشد، دارای چنین خصوصیتی است. به همین دلیل طلافروشی همیشه باید دارای شیک‌ترین و زیباترین المان‌های طراحی باشد.

باید در خاطر داشته باشیم که کالایی لوکس مانند طلا و جواهر، دکوراسیون داخلی در حد خود را نیاز دارد. علاوه بر ماهیت جواهرآلات، مشتری هم چنین انتظاری را در ذهن خود دارد. کالایی شیک و آنتیک نیاز به طراحی دکوراسیون داخلی در حد و شان ارزش خود دارد. طراحی دکوراسیون طلافروشی با توجه به همه ظرافت‌ها و حساسیت‌های آن می‌تواند فاکتوری مناسب برای انتخاب بهترین شرکت دکوراسیون داخلی در نظر گرفته شود.

شرکت معماری و دکوراسیون رامسین

آدرس سایت : www.decoramsin.com

تلفن : ۰۲۱۲۶۱۳۱۱۹۲

موبایل : ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱ – ۰۹۱۲۶۱۰۸۳۲۹

آدرس شعبه ۱ : فرمانیه خیابان آقایی

آدرس شعبه ۲ : سعادت آباد خیابان سپهر

دکوراسیون-طلا-فروشی دکوراسیون طلا فروشی

3دکوراسیون-طلا-فروشی دکوراسیون طلا فروشی

2دکوراسیون-طلا-فروشی دکوراسیون طلا فروشی

5دکوراسیون-طلا-فروشی دکوراسیون طلا فروشی

 

دیزاین طلا فروشی

برای دیزاین طلافروشی می‌توان از روش‌های مختلفی بهره برد. در ادامه و برای نمونه با چند مدل از این روش‌ها آشنا می‌شویم. دیزاین آینه‌ای با توانایی بازتابی خود می‌تواند مغازه کوچک را بزرگ‌تر جلوه دهد. ضمن اینکه دکوراسیون آینه‌ای باعث درخشش بیشتر، روشن‌تر و گرم‌تر شدن فضا می‌شود.

استفاده از دکوراسیون چرخشی هم روش دیگری برای طراحی دکوراسیون طلافروشی است. با وجود هزینه بالاتر دیزاین چرخشی، این روش همچنان روشی محبوب شمرده می‌شود.

دیزاین مدرن یکی از پراقبال‌ترین سبک‌های طراحی دکوراسیون طلافروشی است. استفاده از بتن اکسپوز باعث  بالارفتن امنیت در این روش می‌شود و با تامین امنیت، دیگر نیاز به جمع‌کردن هر روزه اجناس نیست.

دکوراسیون-طلافروشی-مدرن-7 دکوراسیون طلا فروشی

دکوراسیون-طلا-فروشی-مدرن-2 دکوراسیون طلا فروشی

دکوراسیون-طلا-فروشی-مدرن دکوراسیون طلا فروشی

دکوراسیون-طلا-فروشی-مدرن3 دکوراسیون طلا فروشی

دکوراسیون-طلافروشی-مدرن-4 دکوراسیون طلا فروشی

دکوراسیون-طلافروشی-مدرن-5 دکوراسیون طلا فروشی

دکوراسیون-طلافروشی-مدرن-6 دکوراسیون طلا فروشی

دکور طلافروشی کوچک

کوچک بودن مغازه طلافروشی نباید باعث نگرانی شود، زیرا با توجه به تدابیر و راه‌کارهای مختلف می‌توان این نقطه ضعف را جبران کرد. انتخاب متریال مناسب، نورپردازی محیطی و توجه به رنگ‌بندی مغازه از نکات کلیدی طراحی دکوراسیون طلافروشی کوچک هستند.

استفاده از راه‌کارهای دیگر هم می‌تواند برای طراحی دکوراسیون طلافروشی کوچک مفید باشد. مثلا استفاده از دکوراسیون آینه‌ای که در بالا به آن اشاره شد و یا اینکه اگر مغازه دارای فرورفتگی به ظاهر ناکارآمد باشد، می‌توان همان فرورفتگی را به یک ویترین داخلی یا قفسه زیبا تبدیل کرد. استفاده درست از فرورفتگی‌ها برای طراحی دکوراسیون اداری هم می‌توان بهره لازم را برد.

 

ویترین طلافروشی

در طراحی دکوراسیون طلافروشی، طراحی ویترین را می‌توان مهم‌ترین قسمت پروژه در نظر گرفت. ویترین مغازه به نوعی خط مقدم مغازه به حساب می‌آید و جذاب‌ترین قسمت برای جلب مشتری است. تعداد حساب‌شده جواهرآلات داخل ویترین، دسته‌بندی آن‌ها بر اساس قیمت، نورپردازی مناسب در جذاب بودن یک ویترین طلافروشی اهمیت بالایی دارند.

متریال ویترین طلافروشی نقشی اساسی در چگونگی برآورد مشتری از مغازه دارد. استفاده از هر متریال، می‌تواند شخصیتی متمایز به کار ببخشد. به عنوان نمونه متریال سنگ دارای جلوه‌ای کاملا متفاوت با متریال چوب یا ام‌دی‌اف است و یا به کار بردن آینه در ویترین، فضایی کاملا متمایز را به وجود می‌آورد.

2ویترین-طلافروشی دکوراسیون طلا فروشی

 

4ویترین-طلافروشی دکوراسیون طلا فروشی

 

6ویترین-طلافروشی دکوراسیون طلا فروشی

 

8ویترین-طلافروشی دکوراسیون طلا فروشی

 

10ویترین-طلافروشی دکوراسیون طلا فروشی

 

ویترین-طلافروشی دکوراسیون طلا فروشی

 

ویترین طلافروشی لوکس

لوکس بودن بخشی از ماهیت جواهرآلات است وویترین طلافروشی باید بتواند این خصیصه را به خوبی به نمایش بگذارد. نکات بسیاری برای طراحی ویترین طلافروشی لوکس وجود دارد که باید به ان‌ها اهمیت داد.

متریال ویترین نخستین مساله است. انتخاب متریال شیک و مناسب، گام مهمی در طراحی دکوراسیون طلافروشی است. متریال انتخابی باید توانایی ارائه فرم موردنظر طراح را داشته باشد. نورپردازی، چیدمان، رنگ، شکل و دقت در تمامی اندازه‌ها از دیگر نکات طراحی یک ویترین طلافروشی لوکس هستند.

7ویترین-طلافروشی دکوراسیون طلا فروشی

 

9ویترین-طلافروشی دکوراسیون طلا فروشی

 

3ویترین-طلافروشی دکوراسیون طلا فروشی

دکور طلافروشی کلاسیک

تعداد علاقه‌مندان به سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی قابل توجه است. این افراد برای محیط زندگی و کار خود این سبک از دکوراسیون داخلی را انتخاب کرده‌اند. دکور طلافروشی کلاسیک برای این افراد و بسیاری دیگر سبکی محبوب به حساب می‌آید. وقتی که در طراحی دکوراسیون طلافروشی از سبک کلاسیک بهره گرفته شود، عناصر دکوراتیو بسیار در کنار طراحی مجلل و باشکوه، چشم بیننده را نوازش می‌دهند.

 

پیشخوان طلافروشی

پیشخوان یا کانتر طلافروشی جایی است که می‌توان هنگام طراحی دکوراسیون طلافروشی روی آن مانور زیادی داد. اگر مغازه بزرگ باشد ایده به وجود آوردن فضایی برای نشستن مشتری و ارائه جواهرآلات به وی را باید مورد توجه قرار داد.

هر چند ویترین مهم‌ترین قسمت از نمای بیرونی طلافروشی به حساب می‌آید اما توجه به سایر المان‌های نمای بیرونی، می‌تواند باعث دعوت مشتری به داخل مغازه گردد. طراحی مناسب ویترین‌های داخلی می‌تواند مشتری را به سمت بهترین انتخاب هدایت کند.

پیشخوان-طلافروشی-1 دکوراسیون طلا فروشی

 

پیشخوان-طلافروشی-2 دکوراسیون طلا فروشی

 

پیشخوان-طلافروشی-3 دکوراسیون طلا فروشی

 

پیشخوان-طلافروشی-4 دکوراسیون طلا فروشی

نورپردازی در مغازه طلا فروشی

زمانی که مشتری قدم به داخل مغازه می‌گذارد، نورپردازی در مغازه طلافروشی اهمیت خود را نشان می‌دهد. نحوه نمایش محصولات یکی از اساسی‌ترین توانایی‌های یک طلافروشی موفق است. نورپردازی مناسب قادر است جلوه‌ای مضاعف به جواهرآلات داخل مغازه ببخشد.

امروزه با توجه به وجود انواع نورها، لامپ‌ها و لوسترها، طراحان توانایی استفاده بهتری از نور برای رسیدن به دکوری شیک و زیبا را دارند.

نور-پردازی-طلا-فروشی-1 دکوراسیون طلا فروشی

 

نور-پردازی-طلا-فروشی-2 دکوراسیون طلا فروشی

 

نور-پردازی-طلا-فروشی-3 دکوراسیون طلا فروشی

 

نور-پردازی-طلا-فروشی-4 دکوراسیون طلا فروشی

 

نور-پردازی-طلا-فروشی-5 دکوراسیون طلا فروشی

 

نور-پردازی-طلا-فروشی-6 دکوراسیون طلا فروشی

 

سخن پایانی درباره طراحی دکوراسیون طلافروشی

همان‌طور که در مقاله توضیح دادیم، طراحی دکوراسیون طلافروشی دارای نکات مهمی است که انجام آن باید شرکتی با توانایی و قابلیت بالا سپرده شود. در صورتی که تصمیم به انتخاب شرکت دکوراسیون داخلی برای طراحی دکوراسیون طلافروشی را دارید، برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌های ثابت یا همراه ما تماس بگیرید:

مطالب مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا