خدمات شرکت رامسین

در دکوراسیون داخلی به جزئیات اهمیت بدهیم!

WhatsApp Image 2020-07-04 at 06.46.24 (1)

فهرست مطالب

دکوراسیون داخلی رامسین: یکی از فیلسوفان معتقد است «جزئیات از ھمه چیز مھم تر است». مهمترین نکته ای که می توان از این جمله دریافت کرد این است که در کلی ترین بخش ها جزئیات حضور دارند.

چنانچه شما می خواھید فضای اﯾده آلی برای زندگی خود فراهم کنید می بایست به ظرافت ها توجه زیادی داشته باشید. جزئیات به ما کمک می کنند که قدرت مشاهده در ما تقویت شود. نباید طوری زندگی کنیم که دیگران گمان کنند در یک حباب زندگی می‌کنیم و به ندرت به دنیای اطراف‌ توجه می‌کنیم؟

گاهی در زندگی روزمره چنان غوطه ور می شویم که شبیه یک ماشین و یا دستگاه شده ایم که هیچ چیزمان به اختیار خودمان نیست و به صورت خودکار در حرکت هستیم. گویا یک نیروی فرا قوه ای ما را هدایت می کند و کاملا تحت کنترل او هستیم.

توصیه می کنیم حتما قدرت مشاهده خود را بهبود ببخشی. این کار زیاد سخت نیست و با کمی تامل کرذن می توان  همه چیز را کشف نمود.

امروز قصد داریم در مورد دقت در جزئیات دکوراسیون داخلی با شما صحبت کنیم. آیا همان طور که اشاره شد جزئیات در دکوراسیون تاثیر دارند. قطع به یقین یکی از فاکتورهای مهم در دکوراسیون دقت در جزئیات است. و  در این میان فراموش نکنید که یکی از اصلی ترین بخش های هر خانه ای دیوار است…

اگر به رنگ خاصی علاقه دارید می توانید چنین فضایی را در منزل یا اتاق شخصی خود ایجاد کنید. در شما در انتخاب رنگ هیچ محدودیتی ندارید. رنگ مبلمان، اثاثیه و در و دیوار همه چیز بستگی به انتخاب شما دارد. اما بهتر است قبل از هر انتخابی در مورد روانشناسی رنگها تحقیقاتی داشته باشید.

رنگ ها و خاصیت آنها در دکوراسیون داخلی

بعضی از رنگها تداعی کننده رسوم گذشته هستند. مثلا سبز کم رنگ قاب پنجره ها  برای آنهایی که تصویری از زندگی قدیمی دیده اند و یا سن و سال آنها قد می دهد، یادآور خاطرات شیرینی از گذشته است. و ممکن با خود فکر کنید در گذشته تحت تاثیر چه دانشی این چنین فضایی را خلق کرده اند؟

من پاسخ شما را خواهم داد. طبیعت بزرگترین الهام است. زندگی گذشتگان ما که در عین سادگی بسیار آرامش بخش و دل نشین بوده است تحت تاثیر طبیعت قرار گرفته است. به همین خاطر اگر مطالعاتی در زندگی گذشته داشته اید به خوبی درک می کنید که چوب موثرترین ابزار در ساخت و ساز زندگی آنها بوده است.

به همین مناسبت بسیاری از افراد که علاقه زیادی به فضای سنتی دارند سعی می کنند که محیط خود را با چوب هماهنگ کنند. در ساخت چنین فضایی بیش از هر چیز سلیقه حاکم است و البته باید همه چیز با چوب هماهنگ باشد. یکی از این محیط ها می تواند کف پوش باشد که می بایست با دیوار هماهنگی داشته باشد.

یکی از طرح های زیرکانه، طرح راه راه است که می توان در روتختی ها استفاده کرد و از این طریق دیوار بی روح خود را جذابیت ببخشیم.

با کمک اﯾن نوع روتختی با طرح راه  راه ھای پھن فضا یک جلوه بسیار خاص پیدا می کند. البته ناگفته نماند اﯾن طرح ھا می توانند روی قالیچه، کاغذ دیواری نیز پیاده شود.

در کل برای ایجاد یک فضای سنتی، دیوارها نقش مهمی بر عهده دارند. و به همین ترتیب می توانید از چوب ھا به صورت مستطیل برای شکل دادن به دﯾوارھا استفاده کنید.

رعایت فنگشویی در دکوراسیون داخلی

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *