خدمات شرکت رامسین

پروژه طراحی داخلی مهرشهر

پروژه دکوراسیون داخلی در مهرشهر کرج

فهرست مطالب

این آپارتمان به متراژ دویست متر،سه خوابه متعلق به جناب آقای ستاری واقع در مهرشهر کرج می باشد. سبک دکوراسیون نئوکلاسیک برای این واحد درنظر گرفته شده است.

از جمله فعالیت های انجام شده در این آپارتمان که شامل :

  • طراحی و اجرای سیستم جکوزی و سونای خشک و تغییر یکی از اتاق خواب ها به اتاق ورزش و تی آر ایکس
  • طراحی و اجرای قسمت ورودی واحد
  • بازسازی و تغییر کف واحد به همراه کابینت های آشپزخانه
  • طراحیی و اجرای گرین وال داخل واحد و تغییر سقف
  • طراحی و اجرای نورپردازی واحد
  • طراحی و اجرای اتاق کار به همراه تغییر سرویس و اتاق خواب مستر
  • رنگ و نقاشی کامل واحد به همراه گچکاری
  • و…

می باشد، که از ابتدا تا انتهای کار توسط مهندسان و تیم اجرای زبده و کاربلد شرکت دکوراسیون رامسین انجام شده است .

 

شرکت معماری و دکوراسیون رامسین

آدرس سایت : www.decoramsin.com

تلفن : ۰۲۱۲۶۱۳۱۱۹۲

موبایل : ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱ – ۰۹۱۲۶۱۰۷۳۲۹

آدرس شعبه ۱ : فرمانیه خیابان آقایی

آدرس شعبه ۲ : سعادت‌آباد خیابان سپهر

در طراحی دکوراسیون داخلی این واحد از یکسری از قاب بندی های ساده و آینه آبشاری استفاده شده است.رنگ مبل ها و پرده ها با توجه به سلیقه کارفرما انتخاب شده است.

در سقف این واحد از یکسری قرنیز ساده به همراه ورق طلا در اطراف این قرنیز ها استفاده شده است. همچنین فضای سالن را به دو قسمت تقسیم کرده ایم که از یک قسمت به عنوان شاه نشین و از یک قسمت به عنوان هال خصوصی استفاده شده است و تلویزیون در این قسمت قرار گرفته است. در قسمت هال خصوصی هم از یکسری قاب بندی ساده استفاده شده تا آن حس و حال نئوکلاسیک بودن را القا کند. یعنی نه از آن عظمت و شکوه کلاسیک استفاده شده نه آن سادگی سبک مدرن.

در دکوراسیون این واحد از نقاشی شکوفه ای که به تازگی مرسوم شده است بر روی ورق طلا استفاده شده است که جلوه زیبایی به این قسمت از خانه بخشیده است.همچنین سقف این قسمت هم به صورت ساده قاب بندی شده است و در چیدمان وسایل این قسمت از دو آباژور استفاده شده که فضای چشم نوازی را پدید آورده است.

قسمت آشپزخانه این پروژه هم به صورت نئوکلاسیک و ساده تر کار شده است. در آشپزخانه های نئو کلاسیک برعکس آشپزخانه های کلاسیک از طرح های شلوغ و سرستون های پرکار و تاج مطبق خبری نیست و تنها از یکسری قاب بندی های ساده برای درب های یونیت ها استفاده شده است.به دلیل اینکه تم این واحد کلا سفید است برای صفحه کار اپن آشپزخانه از یک  سنگ با رنگ تیره و رگه های سفید استفاده شده است.

این روزها در به دلیل زندگی در فضای شهری و شلوغی های موجود در این فضاها ، استفاده از گرین وال میتواند آرامش طبیعت و زیبایی خاصی را به فضای ما بدهد و همچنین از مزایای زیست محیطی بسیاری برخوردار میباشد.

نگهداری از گرین وال بسیار آسان است و تنها کاری که شما باید بکنید این است که هر چند وقت یکبار برگ های خشکیده و زرد آنرا بچینید و جدا کنید.

آبیاری سیستم گرین وال میتواند هم به صورت دستی باشد هم به صورت هوشمند.سیستم دستی به این صورت است که در بازه های زمانی مشخص مثلا هر یک هفته یکبار نیاز است تا فلکه آب آن را باز کنید و آبیاری آن انجام شود.

در سیستم آبیاری هوشمند گرین وال بطور اتوماتیک آبیاری میشود و نیاز به انجام کار خاصی بران آن نیست.البته هزینه سیستم آبیاری هوشمند بیشتر از سیستم دستی میباشد.

دکوراسیون اتاق خواب ها

سبک دکوراسیون اتاق خواب های این واحد به سلیقه مشتری کلاسیک کار شده است و همان طور که در تصویر مشخص است از سرستون های پرکار تر و ابزار های بیشتری در این فضا استفاده شده است.

در قسمت سمت راست تخت از کمدهای دیواری بزرگ استفاده شده است و در قسمت پشت تخت از گچبری های ریزتر استفاده شده است و داخل این قاب بندی از پتینه استفاده شده است.

در طرفین تخت از سرستون استفاده شده است و آسنه ی کار شده ای هم در کنار ستون ها زیبایی این فضا را بیشتر کرده است.سقف این اتاق خواب هم با کناف به صورت سقف معلق با نورپردازی تزئین شده است.

اتاق کار

بنا به خواست مشتری یکی از اتاق خواب های این واحد تبدیل به اتاق کار شد که از سبک معماری کلاسیک همانند اتاق خواب ها در طراحی دکوراسیون اتاق کار استفاده شده است.سقف این فضا با کناف و قرنیز و نورپردازی تزئین شده است.

به دلیل اینکه رنگ قهوه ای نمایانگر قدرت و تحکم میباشد از این رنگ برای اتاق کار همچنین میز کار استفاده شده است.

 

در صورتی که تصمیم به انتخاب شرکت دکوراسیون در تهران با کرج را دارید، ما در کنار شما هستیم تا آنچه در ذهن دارید را به واقعیتی زیبا تبدیل کنیم.برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌های ثابت و یا همراه زیر تماس بگیرید:

۰۲۱-۲۶۱۳۱۱۹۲
۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱
۰۹۱۲۶۱۰۸۲۳۹

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا