خدمات شرکت رامسین

دکوراسیون خانه کوچک

دیزاین داخلی خانه کوچک

فهرست مطالب

باید گفت که خانه‌ها پناهگاه و محل آرامش ما هستند، هر چیزی که در خانه به چشم می‌خورد، یادآور خاطره‌ای است. خانه‌های کوچک، محیط‌های گرم و صمیمی هستند که با ترفند و تکنیک‌هایی می‌توان وسایل و اسباب را به صورتی کاملا شیک در آن‌ها جای داد. به این صورت که تلفیق نور و رنگ، استفاده صحیح از قفسه‌بندی و آینه و غیره در دکوراسیون داخلی منزل کوچک از اهمیت زیادی برخوردار است.

شرکت معماری و دکوراسیون رامسین با بیش از ۲۰ سال تجربه و با استفاده از دانش به روز متخصصان خود اماده ارائه خدمات ایده‌پردازی، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل و محل کار شما است.

تلفن : ۰۲۱۲۶۱۳۱۱۹۲

موبایل : ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱ – ۰۹۱۲۶۱۰۸۳۲۹

آدرس شعبه ۱ : فرمانیه خیابان آقایی

آدرس شعبه ۲ : سعادت آباد خیابان سپهر

 

اصول دکوراسیون منزل کوچک

خیلی‌ها فکر می‌کنند که برای چیدن دکوراسیون داخلی منزل کوچک به بودجه زیادی نیاز دارند، در حالی که این گونه نیست. تکنیک‌های کم هزینه‌ای هستند که با اجرای آن‌ها به طور صحیح و اصولی می‌توانید سبک های دکوراسیون داخلی زیبا را اجرا کنید. حتی این روش‌ها را می‌توانید در خانه بزرگ نیز اجرا کنید تا فضای باز بیشتری را در اختیار داشته باشید.

دکوراسیون-داخلی-خانه-کوچک دکوراسیون خانه کوچک

مبلمان خانه‌های کوچک

مبل‌های راحتی مناسب دیزاین خانه کوچک و دکوراسیون نئوکلاسیک هستند و نمونه‌های هفت نفره را برای این محل انتخاب کنید. برای این خانه‌ها بهتر است از مبل‌های کوچک و کم حجم بهره ببرید. مبل‌های سلطنتی مناسب خانه کوچک نیستند، زیرا چیدن آن‌ها به گونه‌ای است که باید بینشان تا دیوار فاصله باشد و میان خود مبل‌ها نیز فاصله برقرار می‌شود. اگر می‌خواهید بیشتر از مبل هفت نفره استفاده کنید، می‌توانید از صندلی بین مبل‌ها بهره ببرید، زیرا صندلی فضای کمتری اشغال می‌کند، توجه کنید صندلی‌ها هم رنگ مبل‌ها باشند. مبل‌های تختخواب شو نیز بهترین گزینه برای خانه‌های کوچک هستند، زیرا با وجود آن‌ها هم مبل و هم تخت خواب راحتی خواهید داشت. اگر فضای خانه شما خیلی کوچک بوده، مبل نیم ست نیز انتخاب درستی است و با استفاده از آن‌ها با چند صندلی نیز می‌توانید خانه را شیک بچینید.

دکور-خانه-کوچک دکوراسیون خانه کوچک

دیزاین-خانه-کوچک دکوراسیون خانه کوچک

 

چیدمان وسایل منزل کوچک

برای دیزاین خانه کوچک باید از پرده‌های بلند استفاده کنید تا سقف خانه بلند و مانند دکوراسیون کلاسیک به نظر برسد، این پرده‌ها بهتر است ساده و در دو رنگ باشند. رنگ‌های روشن و خنثی فضا را خلوت نشان می‌دهند و آینه نیز محیط را بزرگ نشان خواهد داد. نورپردازی نیز در دلباز شدن فضا تاثیر زیادی دارد و هر چه نور بیشتر باشد، فضا بزرگتر به نظر می‌رسد. وسایل استفاده شده نباید بزرگ باشند و از استفاده از وسایل کوچک و زیاد دوری کنید، فقط سعی کنید از وسایل کم و کوچک بهره ببرید. به جای میز جلومبلی می‌توانید از صندلی عثمانی یا پاف استفاده کنید تا هم داخل آن وسایل را قرار دهید هم به عنوان میز استفاده کنید. وسایل کوتاه نیز به بزرگ نشان دادن سقف کمک می‌کنند و فضا را بزرگ نشان می‌دهند. با استفاده از وسایل چند منظوره، از شلوغ شدن فضا می‌توانید جلوگیری کنید. با یک جاکفشی کوچک، به چیدمان کفش‌ها نظم و ترتیب بدهید و از کنسول‌ها نیز می‌توانید به عنوان جاکفشی استفاده کنید و وسایل مختلفی را داخل آن بگذارید.

طراحی-دکوراسیون-منزل-کوچک دکوراسیون خانه کوچک

دکور-خانه-کوچیک دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون پذیرایی و نشیمن کوچک

در چیدمان پذیرایی کوچک، در انتخاب رنگ توجه کنید، رنگ طوسی و سفید برای دیوارها و وسایل گزینه ایده آلی هستند. توجه کنید، اندازه فرش متناسب با اندازه سالن باشد و هر چه فرش کوچک‌تر باشد، فضا را کوچکتر نشان می‌دهد. قفسه‌های مینیمالیستی نقش موثری در بزرگ نشان دادن فضا دارند، زیرا وسایل زیادی را می‌توانید در آن جای دهید و مانند دکوراسیون مدرن از شلوغی و بی‌نظمی فضا جلوگیری خواهد شد. با تابلو زیبا و شیک می‌توانید دکوراسیون خانه‌های کوچک و پذیرایی را تزیین کنید و باید توجه داشته باشید که یک تابلو بزرگ و هم رنگ با دکوراسیون پذیرایی، به بزرگ نشان دادن فضا کمک می‌کند و انرژی مثبتی ایجاد خواهد کرد.

دکوراسیون-پذیرایی-کوچک دکوراسیون خانه کوچک

دیزاین-پذیرایی-کوچک دکوراسیون خانه کوچک

 

دکوراسیون اتاق خواب کوچک

در دکوراسیون اتاق خواب توجه کنید که اگر اتاق خواب شما کوچک است، بهترین رنگ برای دیوارهای آن رنگ سفید خواهد بود، زیرا این رنگ اتاق را بزرگ نشان می‌دهد، همچنین این رنگ به روشن شدن اتاق کمک خواهد کرد. توجه کنید تخت خواب را در گوشه اتاق قرار دهید تا فضای باز برای اتاق باقی بماند و اگر قرار است دو نفر از اتاق استفاده کنند، تخت‌های دو طبقه گزینه ایده آلی هستند، زیرا با آن‌ها می‌توانید بهترین استفاده را از فضای گوشه اتاق ببرید، اگر زیر تخت خواب کشو تعبیه شده باشد، بهتر است، زیرا می‌توانید وسایل زیادی را داخل آن جای دهید. با استفاده از قفسه می‌توانید به وسایل خود نظم دهید و اگر از کاغذ دیواری استفاده می‌کنید، توجه داشته باشید که طرح‌های آن درشت باشند. وسایل چند منظوره مانند کمد تخت خواب شو یا مبل تخت خواب شود بهترین گزینه برای دکوراسیون خانه‌های کوچک و اتاق خواب هستند.

دکوراسیون-اتاق-خواب-کوچک دکوراسیون خانه کوچک

دیزاین-اتاق-خواب-کوچک دکوراسیون خانه کوچک

دکوراسیون-اتاق-خواب-کوچیک دکوراسیون خانه کوچک

 

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

اصلی‌ترین بخش‌ها در آشپزخانه کابینت‌ها هستند که اگر در عکس‌های مدل چیدمان خانه‌ی کوچک دیده باشید، همه دیوارهای آن را تا سقف کابینت می‌کنند تا بتوانند از فضای آن بهترین استفاده را کنند و تمام وسایل را در آن‌ها قرار دهند تا به محیط نظم دهند. اصولا کابینت در پهنای ۶۰ سانتی اجرا می‌شود که امکان اجرای آن در پهنای ۳۰ تا ۵۰ نیز وجود دارد. سعی کنید بعد از بازسازی منزل، رنگ کابینت را در رنگ روشن انتخاب کنید تا هم فضا بزرگ به نظر برسد و هم روشن شود. سعی کنید در دکوراسیون آشپزخانه از وسایل کوچک و کم جا مانند وسایل برقی چند کاره استفاده کنید و استفاده از یخچال ساید بای ساید به جای یخچال دوقلو بهترین گزینه خواهد بود. نور نیز به بزرگ نشان دادن محیط آشپزخانه کمک خواهد کرد.

دکوراسیون-آشپزخانه-کوچک دکوراسیون خانه کوچک

دیزاین-آشپزخانه-کوچک-2 دکوراسیون خانه کوچک

 

جمع‌بندی

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی اهمیت زیادی دارد، زیرا اگر درست اجرا شود به بزرگ نشان دادن فضا کمک خواهد شد. در این دکوراسیون داخلی باید سعی کنید از رنگ‌های روشن مانند خاکستری روشن، سفید، بژ، آکروماتیک و غیره بهره ببرید و با قفسه، چوب لباسی پشت در، وسایل چند منظوره و کمد دیواری می‌توانید به خانه نظم دهید. با پرده‌های نازک و آینه می‌توانید محیط را نور بدهید و با پارتیشن نیز امکان جداسازی فضا وجود دارد. توجه کنید که مبلمان کوچک انتخاب کنید و مبل راحتی مناسب دکوراسیون نشیمن است.

مطالب مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا