خدمات شرکت رامسین

دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه

دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه

فهرست مطالب

جهت تنوع بخشی به محیط خانه ضروری نیست که هزینه زیادی صرف کنید یا وسایل پر زرق و برق خریداری کنید. جهت ایجاد دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه ولی شیک، باید در ذهن خود طرح کلی داشته باشید و با خلاقیت خود در دکوراسیون تغییراتی ایجاد کنید. برای داشتن دکوراسیون داخلی منزل شیک، فقط کافی است، خوش سلیقه باشید و از ترکیب رنگ‌ها به خوبی استفاده کنید.

شرکت معماری و دکوراسیون رامسین با بیش از ۲۰ سال تجربه و با استفاده از دانش به روز متخصصان خود اماده ارائه خدمات ایده‌پردازی، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل و محل کار شما است.

تلفن : ۰۲۱۲۶۱۳۱۱۹۲

موبایل : ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱ – ۰۹۱۲۶۱۰۸۳۲۹

آدرس شعبه ۱ : فرمانیه خیابان آقایی

آدرس شعبه ۲ : سعادت آباد خیابان سپهر

نکات مهم برای داشتن دکوراسیون ساده و کم هزینه

شاید شما نیز از دکوراسیون ساده فضای خانه خود خسته شده اید و قصد بازسازی منزل خود و تغییر دیزاین آن را دارید، ولی از هزینه‌هایی که ممکن است نیاز داشته باشد، می‌ترسید. ولی باید بدانید که با داشتن کمی خلاقیت و سلیقه می‌توانید دکوراسیون خود را بروز کنید. شما می‌توانید بدون مشاوره گرفتن، دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه را داشته باشید. در ادامه نکاتی را ذکر می‌کنیم تا با آن‌ها بتوانید دکوراسیون ساده و کم هزینه را در خانه خود پدید آورید.

پتینه-دیوار-و-سقف دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه

انتخاب رنگ در دکوراسیون ساده و کم هزینه

برای دکوراسیون خانه، سبک‌های مختلفی وجود دارد مانند سبک‌های مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک که در این سبک‌ها از رنگ‌های خاصی استفاده می‌شود. با انتخاب کاغذ دیواری متناسب با رنگ دکوراسیون خود می‌توانید تغییر اساسی به دکوراسیون بدهید. می‌توانید به جای استفاده از کاغذ دیواری، دیوار‌ها را متناسب با رنگ دکوراسیون خود رنگ‌آمیزی کنید، حتی با رنگ کردن بخشی از خانه یا دیگر وسایل نیز می‌توانید دکوراسیون خود را تغییر دهید. اگر خانه شما دارای پنجره‌ای بزرگ است می‌توانید پرده‌ای شیک متناسب با رنگ دکوراسیون خود انتخاب کنید و لازم نیست پرده شما حتما گران باشد، بلکه یک پرده ساده و حریر فضای خانه شما را نو می‌کند. به طور کل در انتخاب رنگ وسایل باید به تم دکوراسیون خود توجه کنید. اگر محیط خانه شما تاریک است، رنگ‌های مناسب را انتخاب کنید و اگر وسایل تیره‌ای در آنجا استفاده می‌کنید، باید رنگ‌های روشن را به کار ببرید.

معماری-پذیرایی-کلاسیک دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه

طراحی-داخلی-سبک-مدیترانه-ای دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه

نورپردازی در دکوراسیون ساده و کم هزینه

در نورپردازی دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه، می‌توان از انواع لامپ‌ها استفاده کرد. با لامپ‌های شیک، متنوع و کم هزینه، می‌توانید دیزاین خانه خود را تغییر دهید. نورپردازی تاثیر زیادی در روح و جسم انسان داشته و با چشم ما ارتباط مستقیم دارد، بنابراین باید به خوبی اجرا شود. مدل نورپردازی در هر مکانی از خانه مختلف است، مثلا در اتاق مطالعه نور سفید کاربرد بیشتری دارد. نور اگر کم یا زیاد باشد، برای چشم ضرر دارد و نور رنگی چشم را خسته می‌کند. نور کم و ملایم در اتاق خواب باعث آرامش انسان شده و در روز سعی کنید از نور طبیعی و از پنجره استفاده کنید. اگر وسایل شما تیره‌تر باشند یا تعدادشان بیشتر باشد به نور بیشتری نیاز دارند، زیرا این وسایل نور را به خود جذب می‌کنند. نور اگر طبیعی باشد آرامبخش است و نور تند باعث خشم خواهد شد.

  • نور آبی انرژی بخش بوده و نور قرمز اشتهاآور و هیجان‌آور است.
  • با نورهای صورتی و بنفش می‌توان عشق و هیجان را پدید آورد و صمیمیت و حس اعتماد به نفس با نور زرد بیشتر خواهد شد.
  • اگر می‌خواهید حس لذت و آرامش را بیشتر کنید، از نور سفید و سبز بهره ببرید و توجه کنید حس امنیت و اعتماد با نور سرد و استرس و اضطراب با نور گرم القا خواهد شد.
  • مهتابی، لوستر، چراغ‌های دیواری، هالوژن، چراغ مطالعه و ال‌ای دی‌های شاخه‌ای بهترین منابع نورپردازی هستند.

نورپردازی-خانه-مدرن دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه

نورپردازی-کناف-سقف-پذیرایی دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه

دکوراسیون ساده و کم هزینه پذیرایی و نشیمن

برای اجرای دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه در پذیرایی به چیدمان مبل توجه کنید، مثلا جای مبل‌ها را عوض کنید یا از صندلی در کنار مبلمان استفاده کنید. همچنین با روکش می‌توانید رنگ مبل‌هایی که روبرو هم هستند را تغییر دهید. همچنین می‌توانید با استفاده از رومیزی شیک کمکی به تغییر دیزاین پذیرایی خود کنید و با نصب یک پرده بلند و شیک نیز دیزاین این محل تغییر می‌کند، باید توجه کنید که رنگ پرده متناسب با تم دکوراسیون و دیوار پذیرایی شما باشد. اگر نور پذیرایی با پنجره بزرگ تامین می‌شود، می‌توانید از والان‌های ضخیم نیز استفاده کنید. از طرح‌های چوبی در دکوراسیون پذیرایی غافل نشوید، مثلا پارکت طرح چوب، سرامیک طرح چوب و غیره فضا را شیک جلوه می‌دهند.

نشیمن-و-پذیرایی-نئوکلاسیک دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه

تزیین-دیوار-پذیرایی-با-تابلو-و-قاب-بندی-پلی-اورتان دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه

دکوراسیون ساده و کم هزینه اتاق خواب

اصلی‌ترین کار جهت ایجاد دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه برای اتاق خواب، تغییر رنگ دیوارهای آن است، با این کار تغییر اساسی در دیزاین اتاق خواب ایجاد خواهد شد. توجه کنید که بین رنگ دیوار و دیگر وسایل هماهنگی وجود داشته باشد. شما می‌توانید از سرویس خواب کامل استفاده کنید، زیرا در این سرویس تناسب طرح و رنگ وجود دارد. همچنین دقت کنید که سرویس خواب با اندازه اتاق هماهنگی داشته باشد. بهتر است از شلوغ کردن اتاق بپرهیزید و نظم را در چیدمان وسایل رعایت کنید. با استفاده از قفسه و کمد دیواری می‌توانید به دکوراسیون اتاق خواب نظم دهید. اگر اتاق شما تاریک است، رنگ دیوار و پرده را روشن انتخاب کنید و سعی کنید از پرده نازک بهره ببرید.

دکوراسیون-جدید-و-شیک-اتاق-خواب دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه

اتاق-خواب-کلاسیک دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه

دکوراسیون ساده و کم هزینه آشپزخانه

اصلی‌ترین بخش هر آشپزخانه کابینت است که علاوه بر تاثیر در زیبایی، باعث نظم بخشی به این مکان نیز خواهد شد. جهت ایجاد دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه، اگر کابینت شما قدیمی است می‌توانید آن‌ها را رنگ کنید یا در صورتی که بودجه کافی دارید نیز می‌توانید آن‌ها را عوض کنید. در صورتی که این محل، فاقد نورگیری است، نورپردازی باید مورد توجه قرار گیرد. اپن و پایین کابینت را با ال‌ای دی یا چراغ‌های سنسوردار نورپردازی کنید. با جابجا کردن وسایل و تغییر چیدمان نیز امکان تغییر در دکوراسیون آشپزخانه وجود دارد. با شلف و قفسه نیز می‌توان به آشپزخانه نظم داد و با استفاده از تابلوها و وسایل تزئینی امکان زیبا کردن این محل وجود دارد.

آشپزخانه-مدل-کلاسیک-1 دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه

آشپزخانه-کلاسیک دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه

دکوراسیون ساده و کم هزینه حمام

حمام از محل‌های پراستفاده است که باید بر اساس مساحت آن رنگ کاشی و سرامیک‌هایش انتخاب شوند، مثلا اگر حمام کوچک است، کاشی و سرامیک رنگ روشن و خنثی انتخاب شوند. جهت نورپردازی این محل، می‌توان از نور طبیعی و از آینه جهت بازتاب نور استفاده کرد. تایل‌های شیشه‌ای نیز وسایل دکوری هستند که با شکست نور، به روشن شدن فضا کمک می‌کنند. از انواع دیگر لامپ‌ها نیز بدین منظور استفاده خواهد شد. در سبک مدرن، شیرآلات استنلس که از جنس کروم و استیل هستند، مورد توجه قرار می‌گیرند و در سبک کلاسیک، شیرآلات نیکل و برنج کاربرد بیشتری دارند. با استفاده از قفسه‌های مخصوص می‌توان به محیط حمام نظم بخشید و کمدهای مخصوص نیز مناسب نظم بخشی به این محل هستند.

سرویس-حمام-اتاق-خواب-پسرانه دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه

حمام-اتاق-خواب-دخترانه-مدرن دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه

جمع بندی

به شیوه‌های مختلفی می‌توانید دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه ولی جدید را در خانه خود اجرا کنید تا روح تازه‌ای به دیزاین منزل خود ببخشید. می‌توانید با استفاده از ال‌ای دی خانه خود را نورپردازی کرده و به روشن کردن فضا کمک کنید. رنگ‌ها در نوع دکوراسیون نقش موثری دارند و رنگ دیوار و کاغذ دیواری را باید متناسب با دکوراسیون خانه خود انتخاب کنید. تابلوهای زیبا و وسایل دکوری گزینه‌هایی برای تزیین خانه هستند و با گل‌های گیاهی، می‌توان محیط را سر زنده و شاداب کرد. با تغییر مبل و پرده‌ها یا دیگر وسایل دکوراسیون، نو می‌شود و با تغییر جای وسایل می‌توان روح تازه‌ای به دیزاین خانه بخشید.

مطالب مشابه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا