خدمات شرکت رامسین

دکوراسیون داخلی مدرن | ویژگی های سبک مدرن + نمونه طراحی سبک مدرن

دکوراسیون داخلی مدرن طوسی

فهرست مطالب

دکوراسیون داخلی مدرن

دکوراسیون داخلی مدرن موضوع این مقاله میباشد، قصد داریم در ادامه با چیدمان دکوراسیون پذیرایی مدرن، اتاق مدرن، آشپزخانه مدرن، حمام و سرویس بهداشتی … بپردازیم.

در ابتدای قرن بیستم در میان طراحان دکوراسیون اروپایی عکس العملی نسبت به تزئینات افراطی اواﯾل قرن نوزدھم پدﯾدار شد و آنان را به سوی سبکی از معماری که بیشتر بر روی فضاھای باز، تناسب و سطوح صاف تکیه داشت سوق داد. در فرانسه”جنبش مدرن” توسط فردی به نام گرفت.

نکته ای که در دکوراسیون مدرن بیش از همه چیز اهمیت دارد ساده بودن آن است  و در این میان فرم‌ها و سطوحی که در عین سادگی کاملا تمیز و شسته رفته و شیک طراحی شده اند مورد توجه بیشتری قرار می گیرند.

شرکت دکوراسیون داخلی رامسین با کادری مجرب و حرفه ای در انجام پروژه های طراحی و معماری داخلی در خدمت شما عزیزان می باشد.

این شرکت با بیش از ۱۵ سال فعالیت و کارنامه ای درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی، بازسازی، نوسازی، طراحی ویلا و … همواره در تلاش است با ارائه ایده های نوین خود رضایت شما عزیزان را جلب کند.

دکوراسیون داخلی مدرن طوسی

دکوراسیون پذیرایی مدرن

سالن پذیرایی نقطه کانونی هر خانه است. بنابراین دکوراسیون پذیرایی بیشتر مورد توجه قرار میگیرد، سبک دکوراسیون مدرن با استفاده از ترفندهایی مانند استفاده از رنگ های چشمگیر و خنثی و فرم های هندسی و نا متقارن سعی دارد فضا را بزرگتر نشان دهد.

نورپردازی یک دکوراسیون زیبا اهمیت بسیاری دارد. برای داشتن نور مناسب نیز الگوهای متفاوتی وجود دارد. به عنوان مثال: لامپ های آویزان و رشته ای، استفاده از لامپ های دیواری و لوستر های شیک و زیبا.

دکوراسیون امروزی منازل با تم ساده

رنگ دیوار پذیرایی مدرن بیشتر از رنگ های نظیر سفید، طوسی، ابی و … استفاده میشود. اما یکی از ویژگی های این سبک این است که در ترکیب رنگ قوانین زیادی ندارند. رنگ دیوار در روحیه افراد خانواده بسیار تاثیر دارد بنابراین در انتخاب رنگ باید توجه بسیاری کرد.

برای خرید وسایل مورد نیاز دکوراسیون خود حتمآ باید به ابعاد خانه توجه کرد و متناسب با فضا که در اختیار دارید خرید کنید. فرش و پرده هایی که با هم متناسب داشته باشند و با سبک انتخابی شما مطابقت دارد استفاده کنید. زیرا تعادل و توازن در فضا باعث زیبایی می شود.

یکی از ویژگی های اصلی مبلمان مدرن طراحی ساده آن است. بر خلاف مبل سلطنتی که تزیئنات زیادی دارد این سبک بسیار ساده  اما خلاقانه و امروزی است.

دکوراسیون داخلی مدرن پذیرایی
دکوراسیون داخلی مدرن پذیرایی

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

دکوراسیون آشپزخانه مدرن محبوبیت بسیاری در مدت کوتاه شروع این سبک به خود جذب کرد. آشپزخانه در بین قسمت های مختلف خانه برای خانم ها حائز اهمیت می باشد. به همین دلیل است برخی افراد به فنگ شویی در آشپزخانه روی می آورند.

در سبک مدرن از حداقل فضا نهایت استفاده می شود و یک انتخاب عالی برای آشپزخانه هایی با متراژ پایین می باشد. انتخاب کف پوش آشپزخانه بسیار مهم است. متریال رایج در بازار پارکت طرح چوب و سرامیک است.

یکی از ویژگی کابینت های مدرن دارای دستگیره نمی باشد و به صورت فشاری است. برای انتخاب طیف رنگی کابینت سفید تا نقره ای یا استیل می باشد.رنگ های خنثی بهترین انتخاب برای آشپزخانه مدرن است.

دکوراسیون داخلی مدرن آشپزخانه

دکوراسیون اتاق خواب

چنانچه دنبال مدلی شیک و به روز هستید که در دکوراسیون اتاق خود استفاده کنید حتما به سراغ سبک مدرن بروﯾد. شاید فکر کنید این سبک هزینه بر است یا وقت زیادی از شما میز گیرد. اما به هیچ وجه این طور نیست. شما با خنثی کردن محورﯾت تمام چیزها و رفتن به سوی ساده بودن، این سبک را به خود خود ایجاد کرده اید.

کمد دیواری پذیرایی| کمد دکور پذیرایی

توجه کنید که دو نکته مهم در مورد اتاق مدرن وجود دارد که بیش از همه چیز اهمیت دارد. رنگ ھای شلوغ و براق را باید به کل حذف نمایید و از رنگ ھای خنثی و روشن مثل بژ ، قھوه ای ، سفید ﯾا سیاه استفاده کنید  و تنھا لوازم ضروری را در اتاق جا بدھید.

داشتن یک تختخواب راحت، یکی از مهمترین لوازم موجود در اتاق خواب است.بعد از این سراغ لوازم دیگر باید رفت و به طور کلی ھمه را با ﯾک سبک و به صورت ست انتخاب نمایید. نخست تختخواب سپس کمد و میز آراﯾش را به صورت ھماھنگ انتخاب نمایید. به خاطر تمیزی ظاھری معمولا چوب ھای تیره بیشتر اولویت دارند و طرح آن نیز مهم نیست چندان تزئین شده باشد . در برخی مواقع می بینیم که لوازم فلزی نیز مناسب اتاق است. در اﯾن مورد نیز لوازم به صورت ست انتخاب خواهند شد.

دکوراسیون داخلی مدرن اتاق خواب

کلام آخر…

در این نوشته با اصول دکوراسیون مدرن آشنا شدید و چیدمان دکوراسیون پذیرایی مدرن، اتاق مدرن، آشپزخانه مدرن، حمام و سرویس بهداشتی را برای شما بازگو کردیم. شما می توانید برای طراحی ویلا و منزل خود به سبک کلاسیک در سراسر کشور با مشاوران و متخصصین شرکت رامسین تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *