خدمات شرکت رامسین

ایده های جذاب برای یک دکوراسیون ایرانی

WhatsApp Image 2020-04-25 at 6.17.53 PM (9)

فهرست مطالب

دکوراسیون رامسین: در دنیای امروز مطالعه فقط خواندن کتاب نیست، با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن فیلم و عکس انسان کشف کرد که مطالعه بصری نیز وجود دارد و دیدن عکس و فیلم به ما کمک می کند نگاه ما اشیاء و اجسام را بهتر ببیند و در کل فضای محیط خود را زیباتر ببیند و برای زیباتر شدن آن ایده های جذاب و زیبایی به نظرش برسد.

به همین خاطر ما نیاز داریم که مطالعه بصری داشته باشیم. در کل مطالعه بصری سطح دانش ما را بالا می برد و باعث می شود از راه نگاه، فضاهای زیبایی را تصور کنیم. این موضوع در مبحث دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی دارد. چرا که با دیدن یک اثر هنری، می توانیم ترکیب رنگ، ایده، فرم ها و اشکال و …. را به خوبی یاد بگیریم. مطالعه بصری را به خاطر بسپارید و با همراه باشید تا پیشنهادهایی در این زمینه به شما ارائه کنیم.

دکوراسیون هال و پذیرایی ایرانی

شاید این سوال نیز به ذهن شما رسیده باشد که چرا نشیمن و پذیرایی های مدرن دارای رنگ های خنثی، از جمله سفید و طوسی هستند؟

 باید توجه کنیم که هر چقدر دکوراسیون به سبک مینیمال نزدیک تر باشد، شاهد تک رنگ هایی مانند آبی و سبز برای کوسن ها هستیم و همین طور مبلمان ها بیش تر با یک فرم و ظاهری ساده انتخاب می شوند که همان مبل های راحتی هستند.

حتما متوجه شده اید که در اکثر خانه ها، پرده ها رنگ ساده و خنثی دارند. ولی در کنار همین سادگی آثار هنری، مجسمه ها و تابلو های مدرن و خاصی جلوه گری می کنند. البته در چنین دکوراسیونی همه سعی می کنند همه به فکر استفاده از وسایلی هستند که با چوب ساخته شده اند و به این طریق قصد دارند با دکورهای چوبی صفا و صمیمیت را وارد فضای خانه کنند. در اینجا حضور فرش های زیبای ایرانی هیچ گونه تناقضی با یک دکوراسیون مدرن ایجاد نمی کند.

چطور می توانیم فضای خانه را شاد کنیم؟

دکوراسیون مدرن آشپزخانه 

سوال دیگری که ممکن به ذهن شما آمده باشد این است که چرا در کوراسیون های مدرن کابینت ها اکثرا به رنگ های سفید، براق و بدون دستگیره هستند. و همین طور مدل آشپزخانه ها در سبک های مدرن، اپن جزیره ای است که در کنار چیدمان ایرانی جلوه بسیار خوبی دارد.

باید گفت در فضای آشپرخانه نیز پذیرایی و نشیمن، چوب کاربرد بیشتری دارد. به قطع و یقین در بین رنگ های خنثی، وجود رنگ و بافت چوب زیبایی را دو چندان می کند. اما فراموش نکنیم که نقطه مشترک همه این آشپزخانه ها خطوط و فرم های ساده و خلوت بودن آنهاست. ساده تر اینکه یعنی هیچ گونه وسیله اضافی ادر این فضا دیده نشود.

دکوراسیون اتاق خواب ایرانی

در اتاق های خواب از نظر روانشناسی هر چه قدر ساده و خلوت باشند آرامش بیشتری را در فرد به وجود می آورند. به همین دلیل غیر از تخت، میز آرایش و یک آینه معمولا چیز دیگری دیده نمی شود. همچنین رنگ دیوارها سفید بوده و سرویس خواب ها با رنگ های ملایم انتخاب می شوند. مدل تخت نیز ساده و با خطوط راست و صاف انتخاب می شوند و اگر خوب دقت کنیم مشاهده می کنیم که از شال تخت استفاده بیشتری می شود.

بهتر است در انتخاب مدل تخت و سرویس خواب از نمونه های بدون تزیین و پارچه های ساده تر استفاده کنید. اما در هر صورت برای رسیدن به یک طراحی امروزی و مدرن می بایست خواسته ها و نیازهای خودمان را نیز لحاظ کنیم.

اجرای طراحی داخلی به سبک ایرانی

دکوراسیون ناهارخوری مدرن

در دکوراسیون غذاخوری مدرن نخستین چیزی که جلب توجه می کند آویز و لوستر بالای میز است. انتخاب یک مدل مدرن با طراحی خاص می تواند این بخش از خانه را به تنهایی به یک نقطه کانونی تبدیل نماید. در اینجا نیز پیشنهاد می شود میز و صندلی غذاخوری با یک فرم ساده در نظر گرفته شوند و اگر در کنار دیوار قرار بگیرند، می توانیم با نصب یک تابلوی هنری بر روی دیوار، به این دکوراسیون جذابیت بخشید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *