خدمات شرکت رامسین

دکوراسیون اتاق خواب و آنچه باید در مورد آن بدانیم

دکوراسیون اتاق خواب زیبا کرمی رنگ با دیوارهای پتینه شده و نورپردازی سقف

فهرست مطالب

یک اتاق خواب همواره باید فضایی آرامش بخش و راحت باشد که مکانی مناسب برای خواب و استراحت فراهم آورد.

برای نرمی و لطافت پوشش های پارچه ای تخت خواب علاوه بر نوع جنس و مرغوبیت پارچه شستشوی مرتب و استفاده از نرم کننده ضروری است.

 

دکوراسیون اتاق خواب زیبا کرمی رنگ با دیوارهای پتینه شده و نورپردازی سقف

 

روشنایی اتاق خواب

اگر کوچکترین روشنایی درخواب شما اختلال ایجاد می کند، باید به فکر تهیه یک پوشش ضخیم برای پنجره اتاق باشیدتا نوری اندک هم به فضا نفوذ نکند.

استفاده از پرده های غلتکی و رولی تیره رنگ نیز مناسب میباشد.اگر شما از تاریکی میترسید یا احساس خطر میکنید، یک چراغ خواب دیواری یا رومیزی یا آباژوی زیبا و هماهنگ با رنگ های اتاق گزینه خوبی هستندتا باروشنایی اندک خود در طول شب به شما امکان خوابی بی دغدغه بدهد.

اگر به دنبال یک شرکت معتبر برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب یا بازسازی منزل خود هستید همین حالا با کارشناسان شرکت رامسین تماس بگیرید.

رنگ اتاق خواب

رنگ های گرمی چون طلایی، نارنجی ها، قرمزهای پرمایه و آجری های بکار رفته در طرح های سنتی شرقی عامل مهم در ایجاد نمایی باشکوه و گرم در یک دکوراسیون هستند.

علاوه بر بکارگیری این رنگ ها در فضای اتاق استفاده از پارچه های ابریشمی و کتان طرح دار، تابلوها و مجسمه های زینتی شرقی، پارچه های سوزن دوزی و قلم کار غنا و جذابیت این دکوراسیون را دوچندان میکند.

برای رسیدن به به موفقیت در ترکیب سطوح طرح دار گوناگون در چنین دکوراسیونی لازم است سطوحی ساده و روشن به منظور استراحت چشم در فضای اتاق درنظر گرفته شوند که رنگ ساده و روشن روی دیوارهای اتاق می تواند این نقش را به خوبی ایفا کند.

ویژگی دکوراسیون داخلی خانه ھای ایرانی!

شرکت رامسین برترین ارائه دهنده خدمات دکوراسیونی ، تجاری ، پزشکی و دکوراسیون اداری می باشد. برای مشاوره و سفارش تماس بگیرید.

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *