خدمات شرکت رامسین

ابتکار عمل برای یک آشپزخانه ایده آل!

WhatsApp-Image-2020-05-12-at-12.10.43-PM-1

فهرست مطالب

دکوراسیون رامسین: همان طور که قبلا گفتیم آشپزخانه قلب خانه به حساب می آید و خانم ھای خوش سلیقه و خانه دار ایرانی اکثر اوقات روزشان را در اﯾن فضا سپری می کنند. باید توجه کردکه آشپزخانه هم جای کافی برای قرار دادن وساﯾل مختلف داشته باشد وهم بتوان از حداکثر فضای آن برای چینش وساﯾل بهره برد و همچنین می بایست مکانی امن برای آشپزی و کودکان عزیزمان باشد. چرا که در اخبار و رسانه ها شاهد اخبار ناخوشایندی هستیم که در آشپزخانه ها چه اتفاقاتی تلخی می افتد.

اختصاص قفسه ای مخصوص سبزﯾجات

بهتر است با تعبیه قفسه ھای ساده پلاستیکی در کابینت، مکانی برای قرار دادن اقلامی چون پیاز، سیب زمینی و سبزﯾجاتی دﯾگر فراهم کنید. اگر اﯾن قفسه ھا به صورت کشویی ساخته شوند کارایی آسانی خواهند داشت.

جای دادن قابلمه ھای بزرگ

قفسه ای به شکل نیم داﯾره تعبیه کنید. این کار کمک می کند به آسانی با باز و بسته کردن در کابینت، قفسه ھا به ھمراه در به قسمت بیرون منتقل شوند.

مواد شوﯾنده در کابینت ظرفشویی

بهترین جای مناسب برای مواد شوﯾنده قسمت پاﯾین کابینت ظرفشویی است. برای بهتر نگهداری کردن این مواد، با تعبیه قفسه فلزی در قسمت داخلی کابینت، می توان این مواد را از دیگر مواد غذایی یا وسایلی که غذا ارتباط دارند جدا کرد.

کمدچه ویترینی

تعبیه وﯾترﯾن ھایی با درھای شیشه ای در کابینت هایی که امروزه تولید می شوند، از کمدچه ھای ساده ای با درھاﯾی از جنس پلاستیک مات، استفاده می شود. جالب اینجاست که این کابینت ها درھای ﯾکی، به شکل کرکره در قسمت بالا جمع می شوند و دﯾگری ﯾک کمدچه ساده که قفسه ھای آن فلزی و به صورت رﯾلی تعبیه شده است که به آسانی جابه جا می شود.

چرا تعمیر و نگهداری ساختمان مهم است ؟

قفسه ھای ساده

در اﯾن مدل از قفسه برای نگھداری خوراکی ھایی مانند شکلات و … که در بسته بندی نگھداری می شوند، طبقات مخصوصی تعبیه شده که بسیار ساده و در عین حال به آسان قابل استفاده است. جالب تر اینکه دو عدد چھارچوب فلزی به شکل کشو در این مدل تعبیه شده که سبدی حصیری داخل آن قرار می گیرد و از فضای داخل سبد می توان برای نگھداری اﯾن خوراکی ھا استفاده کرد.

کشوی سروﯾس قاشق و چنگال

برای جای دادن سروﯾس قاشق و چنگال باید محلی وجود داشته باشد. یک کشوی کم حجم و بارﯾک، با فضاﯾی کاملا ترتیب در ﯾک فضای تقسیم بندی شده، که بتوان قاشق، چنگال، چاقو و … را در جای مناسب خود نگھداری کرد.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *