خدمات شرکت رامسین

کمد دیواری مدرن| مدل‌های کمد دیواری مدرن و کاربردی

 کمد دیواری مدرن| مدل‌های کمد دیواری مدرن و کاربردی-وب سایت دکورامسین

فهرست مطالب

 کمد دیواری مدرن| مدل‌های کمد دیواری مدرن و کاربردی

کمد دیواری‌های مدرن و بروز بسیار پر طرفدار و محبوب می‌باشند. اگر تمایل دارید، در رابطه با ویژگی و مدل های کمد دیواری مدرن اطلاعات به دست بیاورید؛ با ما همراه شوید.

در تزئین اتاق خواب‌ها از ابزار آلات مختلفی همچون تخت خواب، میز تحریر، کمد دیواری، مبل و… استفاده می شود. هر کدام از این ابزار آلات در دکوراسیون اتاق‌ها نقش به سزایی ایفا می کنند. به همین دلیل بایستی طبق اصول طراحی دکوراسیون، انتخاب شوند.

یکی از ابزارآلات مهم که در تمام اماکن مسکونی وجود دارد‌؛ کمد دیواری است. این وسایل از نظر شکل و طرح به انواع مختلفی تقسیم بندی می‌شوند. کمد دیواری‌های مدرن، برترین نوع این محصولات می‌باشند؛ چرا که در عین ساده بودن بسیار شکیل و زیبا هستند.

 

 کمد دیواری مدرن| مدل‌های کمد دیواری مدرن و کاربردی-وب سایت دکورامسین

کمد دیواری سلطنتی

در طراحی و ساخت کمد دیواری‌ها از سبک‌های مختلفی استفاده می‌شود؛ چرا که سلایق و علایق افراد با همدیگر فرق دارد. کمد دیواری‌ها از تمام طرح و نقش‌هایی که در طراحی دکوراسیون استفاده می‌شود، پیروی می‌کند؛ لذا بخشی از طراحی های داخلی به حساب می‌آیند.

کمد دیواری‌ها  در عین حال که کاربردی هستند؛ جزء ابزار آلات زینتی نیز به حساب می‌آیند، زیرا طراحی‌های آن بر طبق اصول و قواعد خاصی انجام می‌گیرد. یکی از برترین کمد دیواری‌ها که در تمام بهره‌های زمانی مورد استفاده قرار می گرفت، کمد دیواری سلطنتی می‌باشد.

کمد دیواری‌های سلطنتی، بسیار باشکوه و مجلل هستند. این نوع از کمد‌ها بیش از ده‌ها سال است؛ که در طراحی‌های دکوراسیون استفاده می‌شود، چرا که سبب شده جلوه اتاق با شکوه و محسور کننده به نظر برسد.

نکاتی برای دکوراسیون منزل عالی

از آن جایی که ترکیب رنگی در طراحی این کمد‌ها به خوبی رعایت شده است، این محصول از جلوه زیبایی‌ برخوردار می‌باشد. به همین علت، در تمام دوره‌های زمانی مشتریان خاصی را به سوی خود جذب می‌کند. از کمد دیواری‌های سلطنتی باید در اتاق خواب‌هایی استفاده شود؛ که سبک آن سلطنتی باشد، تا هارمونی دلپذیر بین محیط و ابزار آلات به وجود آید.

کمد دیواری‌های سلطنتی از نظر رنگ بسیار متنوع هستند. به همین دلیل با اکثر دکوراسیون ها همخوانی دارند. کمد دیواری‌های سلطنتی با بهره گیری از دو متریال چوب و فلز ساخته می‌شوند. کمد دیواری‌های سلطنتی که از چوب ساخته شده اند. به خاطر این که به خوبی بافت و طرح کمد را به نمایش می گذارند؛ شکیل تر هستند.

در بازار کمد دیواری‌های سلطنتی چوبی نسبت به محصولات مشابه فلزی گران‌تر هستند؛ اما با این حال فروش بالاتری را به خود اختصاص داده اند، چرا که زیباتر هستند.

کمد دیواری سلطنتی-وب سایت دکورامسین

کمد دیواری ال شکل

یکی دیگر از زیباترین اشکال کمد دیواری‌ها، کمد دیواری ال شکل است.  ال شکل همانطور که از نامش نیز مشخص است، شبیه به الفبای انگلیسی می‌باشد. این کمد زیبا، نسبت به کمد های استوانه‌ای و مکعبی از فضای کمتری برخوردار است؛ اما با این حال جزء پر فروش‌ترین محصولات در بازار به حساب می‌آید.

کارایی و عملکرد کمد دیواری‌ها همانند یکدیگر نیست. هر کدام از این ابزار آلات در زندگی افراد کاربردی دارند. به طور مثال از کمد دیواری ال شکل برای قرار دادن کفش و لوازم آرایشی استفاده می کنند، لذا دارای این آیینه قدی مناسب است؛ که فرد می توانند به خوبی خود را در آن برنداز کند.

ساخت بهترین ویلا با کمترین هزینه

البته کمد دیواری‌های ال شکل را در ابعاد و سایز‌های بزرگ نیز تولید می‌شود. افراد می توانند با استفاده از این ابزار آلات، زیبایی ساختمان خود را چندین برابر کنند، لذا علاوه بر این که زیبا هستند؛ فضای زیادی را نیز اشغال نمی‌کنند. از این محصول مفید و کارآمد می توان در اتاق‌های کوچک نیز بهره برد.

کمد دیواری ال شکل-وب سایت دکورامسین

مدل کمد دیواری شیک و جادار

هدف از ساخت کمد دیواری، چینش انبوهی از وسائل در کمد می‌باشد. به همین دلیل، تمامی کمد دیواری‌هایی که تا به امروز طراحی شده اند؛ بسیار جادار هستند، اما آیا جادار بودن دلیلی به زیبا بودن کمد دیواری‌ها است؟ خیر.

امروزه کمد دیواری‌ها از نظر جنس، مدل، شکل، رنگ، ساختار و… بسیار مختلف هستند. کمد دیواری‌هایی برای منزل شما مناسب است؛ که علاوه بر جادار بودن، از نظر ظاهر نیز زیبا باشند. از آنجایی که در طراحی دکوراسیون داخلی تاثیر دارند، اگر ظاهر آن زشت و نا منظم باشد؛ در دکوراسیون منزل‌تان تضادی ناخوشایند به وجود می آورد.

شما برای داشتن آرامش تصمیم به طراحی دکوراسیون منزل‌تان گرفتید. حال اگر ابزار آلات محیط همانند کمد دیواری هماهنگی فضا را از بین ببرند؛ مسلما هزینه ای که برای طراحی دکوراسیون پرداخت کرده اید، بیهوده می‌شود. بنابراین نسبت به انتخاب کمد دیواری حساس باشید.

برترین و شیک‌ترین انواع کمد دیواری:

  •  سلطنتی:

کمد دیواری‌‌های سلطنتی زیبا ترین نوع این محصول هستند؛ لذا بسیار زیبا و جادار می باشند. بنابراین افراد می توانند تمامی وسائل‌شان را در آن جای دهند.

  •  ساده:

در طراحی و ساخت مدل ساده از هیچ تجملی استفاده نشده است. این نوع از کمد دیواری‌ها جذاب هستند و با تمام دکوراسیون‌ها همخوانی دارند.

  •  شیشه‌ای(بوفه‌ای):
طراحی آشپزخانه ال شکل کوچک  

مدرن‌ترین کمد دیواری‌ای که در این سال‌ها تولید شده،  بوفه‌ای است. مدل شیشه‌ای، جنبه زینتی نیز دارد؛ چرا که همانند یک ویترین عمل می کند. به همین خاطر افراد برای چیدن وسائل شان در این گونه از کمد ها از اصول طراحی دکوراسیون بهره می گیرند؛ تا به زیبایی دکوراسیون بیافزایند.

مدل کمد دیواری شیک و جادار-وب سایت دکورامسین

 

کمد دیواری ساده

زیبا ترین کمد دیواری که در هیچ بهره زمانی از مد نمی افتد؛ نوع ساده آن است. در ساخت کمد دیواری ساده از هیچ تجملی استفاده نشده، چرا که هدف از تولید این محصول بیان زیبایی با استفاده از کمترین تجمل می‌باشد.

کمد دیواری ساده از قدیم ایام نیز استفاده می‌شد و هنوز هم با گذر این همه سال پر طرفدار است. زیرا با هر نوع سبک دکوراسیونی همخوانی دارد.

کمد دیواری‌های ساده در ابعاد مختلفی تولید شده است. بنابراین می توان از این تجهیز در اغلب ساختمان های تجاری و مسکونی بهره گرفت. از آن جایی که ساختار و شکل این محصولات ساده و تک رنگ است؛ از انواع آن در ساختمان های تجاری و اداری نیز استفاده می‌شود.

کمد دیواری ساده-وب سایت دکورامسین

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *