خدمات شرکت رامسین

کمد دیواری جدید اتاق خواب| کمد دیواری اتاق خواب مد روز و شیک

کمد دیواری جدید اتاق خواب| کمد دیواری اتاق خواب مد روز و شیک-وب سایت دکورامسین

فهرست مطالب

کمد دیواری جدید اتاق خواب| کمد دیواری اتاق خواب مد روز و شیک

در زندگی‌های امروزی یکی از مهم‌ترین مواردی که در طراحی داخلی و دکوراسیون بایست به آن توجه نمود اتاق خواب می‌باشد. بیشتر آپارتمان‌ها داری یک یا دو اتاق خواب می‌باشد‌ در نتیجه در زمان چینش ممکن است مشکلاتی به وجود آید. در نتیجه باید در اتاق خواب‌های خود از کمد دیواری استفاده نمود. کمد دیواری می‌تواند به اتاق شما نظم دهد. علاوه بر این مورد یک محیط مناسبی برای نگهداری از وسایل شما به حسابی می‌آید.  شما می‌توانید با طراح خود و یا نجار انتخابی گفتگو نموده و نیاز های و انتظارات خود را توضیح دهید. اگر کار کمد دیواری را به طراح سپرده باشید در این صورت کار شما راحت تر خواهد بود. زیرا یک طراح در ابتدا با کمک مهارت و دانش خود و سپس به کمک نرم افزار های ایده اولیه را ترسیم خواهد نمود. سپس بعد از تایید شما فرآیند ساخت و اجرا و نصب کمد دیواری را آغاز خواهد نمود. امروز در این مطلب از رامسین تمایل داریم تا در رابطه با کمد دیواری جدید اتاق خواب| کمد دیواری اتاق خواب مد روز و شیک با شما عزیزان گفتگو نماییم. در صورت مطالعه این مقاله تا انتها شما خواهید توانست بهترین ایده ها و در یک کلام راهنمایی کاملی در رابطه با مدل کمد و همچنین انواع مختلف کمد دیواری بدست آورید.

کمد دیواری جدید اتاق خواب| کمد دیواری اتاق خواب مد روز و شیک-وب سایت دکورامسین

انواع مدل های کمد دیواری

یکی از بخش های مهم در اتاق خواب کمد دیواری می‌باشد‌. در نتیجه در زمان انتخاب بایستی با انواع مدل‌های آن آشنایی داشته باشید. کمد دیواری جدید اتاق خواب دارای کاربرد‌های متفاوتی می‌باشد. اما در ادامه مهم ترین مدل‌ها را برای شما بیان خواهیم کرد و توضیحات لازم را شرح خواهیم نمود. مدل‌های بیان شده در بیشتر خانه‌ها به خصوص در خانه‌های ایرانی کاربرد دارند و  شما آن را مشاهده کرده‌اید.

اصول اساسی طراحی برای دکوراسیون منزل

 

  • کمد رختخوابی
  • کمد لباس
  • کمد closet

انواع مدل های کمد دیواری-وب سایت دکورامسین

کمد رختخواب

این نوع از کمد دیواری اتاق خواب را به احتمال صد در صد در بیشتر خانه‌های ایرانی مشاهده کرده‌اید. همانگونه که از نام این نوع از کمد دیواری اتاق خواب پیدا است برای قرار گیری رختخواب‌ها می‌باشد. درب‌های لولایی برای این نوع کمد دیواری اتاق خواب در نظر گرفته می‌شود. چرا که باید به سهولت باز و بسته شوند و به طور کامل باز گردد. در اغلب موارد فاقد طبقه بوده زیرا رختخواب‌ها بر روی هم قرار می‌گیرند؛ و بایست برای این کار فضای کافی وجود داشته باشد.  همچنین می‌توان گفت که این نوع، کمد دیواری اتاق خواب ایرانی می‌باشد. در اغلب موارد نوع طراحی این کمد‌ها به این گونه است که از ارتفاع ۱۵۰ سانتی متر و عرض ۱۱۰ سانتی متر برخوردار بوده، سپس در بخش بالایی قسمتی برای وسایل جانبی در نظر گرفته می‌شود. این نوع با نام کمد دو لابچه نیز شناخته می‌شود.

کمد رختخواب-وب سایت دکورامسین

کمد لباس

این نوع از کمد های دیواری بسیار متنوع بوده و طراحی‌های مختلفی دارند. به گونه‌ای که می‌توان دربردارنده یک آویز لباس و یا طبقات و کشو‌های متعددی باشند؛ که برای قرار گیری لباس و یا کفش و…. در نظر گرفته شوند. در کمد لباس بهتر است به جزئیات بیشتر دقت کنید. برای مثال قسمتی که برای آویز لباس انتخاب نموده‌اید بایست ارتفاع مناسبی داشته باشد. چرا که در این قسمت لباس های بلند نظیر مانتو، بارانی و یا لباس‌های مجلسی قرار خواهید داد. علاوه بر این مورد پیشنهاد می‌کنیم‌ عمق این قسمت را ۶۰ سانتی متر در نظر بگیرید‌. دلیل این موضوع این است که لباس های ضخیم و زمستانی به راحتی در آن جای‌گیرند. در رابطه با طبقه بندی کمد‌های لباس این مسئله به خودتان بستگی دارد و شما بایست سلایق و نیاز ‌های خود توجه کنید. در نتیجه میتوان پی‌برد که در حالت کلی قاعده خاصی نداشته و با توجه به نظر شما می‌تواند دارای کشو‌ها و قفسه‌های مختلفی زیاد و یا کمی باشد.

رنگ های زنده

 

کمد لباس-وب سایت دکورامسین

کمد Closet

این نوع از کمد‌ها به طور معمول فاقد درب بوده و به اصطلاح باز می‌باشند. داری کشو و بخش‌های مختلفی هستند و در واقع شبیه به کمد لباس هستند ولیکن تفاوت‌های با یکدیگر دارند. برای مثال درب ندارند و یا در اغلب موارد در اتاق‌های تعویض لباس کاربرد دارند. در این نوع از کمد دیواری اتاق خواب قسمتی را برای آویز لباس، قسمتی را برای کفش‌ها، قسمتی برای کشو‌ها و…. در نظر گرفته می‌شود.

متریال مورد استفاده در کمد‌های دیواری شیک و مدرن

این مورد را می‌توان گفت که بیشتر به میزان بودجه شما بستگی دارد؛ از متریال‌های مختلفی برای چارچوب استفاده می‌شود. برای نمونه می‌تواند از ورق‌های ام دی اف با روکش ملامینه و… را انتخاب نمود.  یکی از متداول ترین موردی که استفاده می‌شود نئوپان روکش ملامینه می‌باشد. دلیل این موضوع را می‌توان سبکی این متریال در مقایسه با ام دی اف دانست. برای درب ها و قسمت‌های داخلی نیز از ام دی اف و یا ورق‌های نئوپان روکش ملامینه، هایگلاس، چوب استفاده می‌شود.

 

کلام پایانی

چنانچه که تمایل داشته باشید چوب را تحت عنوان متریال اصلی انتخاب نمایید در این صورت چوب‌های مثل چوب روسی، چوب سپیدار، چوب نراد بهترین متریال خواهد بود. در میان چوب های بیان شده چوب روسی خشک به دلیل برخورداری از مقاومت و استحکام بالا یک گزینه عالی خواهد بود. همچنین شما می‌تواند از ام دی اف نیز استفاده نمایید که هم استحکام و هم قیمت مناسبی دارد. یکی از جدید‌ترین مدل های کمد دیواری که بسیار شیک می باشد کمد‌های دیواری با درب‌های شیشه‌ای می‌باشد؛ که یک انتخاب بروز و شیک می‌باشد. ولیکن بهتر است از این مدل در فضا‌های بزرگ استفاده نمایید.

نحوه طراحی و اجرای خانه های دوبلکس

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *