خدمات شرکت رامسین

نکاتی در مورد کف پوش های چوبی و سه بعدی

کف پوش

فهرست مطالب

خوشبختانه این روزها کسانی که عاشق چوب و کف پوش چوبی هستند، دیگر نیازی نیست نگران این موضوع باشند که اگر آن را به‌عنوان کف ‌پوش منزل خود انتخاب کنند باید دردسرهایش را نیز به جان بخرند؛ مبادا آب بر روی آن نریزد، ظرف یا چیز تیزی به آن اصابت نکند.

با هزینه زیاد آنچه باید کرد؟ بعد از مدتی هم که از ریخت می‌افتد و دغدغه‌هایی این‌چنینی… امروزه هم محصولات چوبی با کیفیت بهتری تولید می‌شوند و هم محصولاتی با ظاهری دقیقاً مشابه چوب پا به عرصه گذاشته‌اند که در این مقاله قصد داریم به معرفی آنها بپردازیم.

پارکت
پارکت در اصل به کف‌پوش‌هایی اطلاق می‌شود که از چوب طبیعی ساخته شده باشند.

همان قطعات پازلی کوچک که در گذشته‌ای نه چندان دور طرفداران بسیاری داشتند؛ گرچه امروزه در اندازه‌های متنوعی تولید می‌شوند.

نحوه نصب به‌صورت چسباندن قطعات پارکت روی لایه زیرین است.

این نوع کف ‌پوش بعد از نصب نیاز به سابیدن و لاک خوردن دارد. ضمن اینکه هرساله نیز باید این فرآیند تکرار شود.

کف پوش

مدل های کفپوش سه بعدی برای قسمت های مختلف منزل

از کفپوش سه بعدی می توانید در قسمت های مختلف منزل نظیر آشپزخانه و سالن پذیرایی و اتاق خواب و اتاق نشیمن و سرویس بهداشتی استفاده کنید. در طراحی کفپوش های سه بعدی برای قسمت های مختلف خانه از طرح هایی نظیر شکل حیوانات و ماهی و امواج دریا و گیاهان و رودخانه و …. استفاده می شود که هر کدام از این مدل های کفپوش سه بعدی جذابیت خاص خودشان را دارند. توجه داشته باشید که اگر طرح و رنگ کفپوش سه بعدی شیک و جذاب باشد طراحی داخلی متفاوتی در بخش های مختلف منزل شما ایجاد می شود.

کف پوش

مدل های کفپوش سه بعدی سرویس بهداشتی

یکی از مناسب ترین پوشاننده ها برای کف سرویس بهداشتی کفپوش های سه بعدی هستند این مدل کفپوش ها زیبایی و جذابیت خاصی را به طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی می دهند و علاوه بر این باعث ایجاد حس آرامش در فضای سرویس بهداشتی می شوند. کفپوش های سه بعدی با طرح اقیانوس و دریا و رودخانه برای سرویس بهداشتی و حمام انتخاب ایده آل و مناسبی هستند و اگر شما تمایل دارید فضایی خاص را در سرویس بهداشتی منزل خود ایجاد کنید می توانید از این مدل کفپوش ها استفاده کنید.برای عضویت در کانال تلگرام و مشاهده پیج اینستاگرام ما کلیک کنید.

کفپوش مناسب منزل شما

کف پوش سه بعدی

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *