خدمات شرکت رامسین

چگونه یک دوش فایبرگلاس را تمیز کنیم؟

WhatsApp Image 2020-05-20 at 5.16.42 PM

فهرست مطالب

طراحی دکوراسیون داخلی رامسین: ظاهر یک دوش و تمیزی آن می تواند با اصل واقعیت در تناقض باشد. چرا که معمولا آلودگی در شیارهایی از دوش جمع می شوند که به راحتی دیده نمی شوند. با این حال ، فایبرگلاس می تواند ظاهری تمیز و جدیدی را که قبلاً داشته ، با تمیز شدن دوباره بازیابی کند. راههای ساده و سریعی وجود دارد که خودتان به راحتی از پس آن بر می آیید. فقط نیاز به تمیز کننده وان فایبرگلاس دارید که ما در ادامه نحوه تمیز کردن آن را به شما خواهیم آموخت.

ابتدا تمام وسایل حمام مانند تیغ ، صابون و بطری را جمع کنید و به طور موقت به خارج از حمام منتقل کنید. لازم است هر یک از این لوازم جانبی را به درستی تمیز کنید. چرا که با تمیز کردن دوش حمام این وسایل می توانند دوباره آلودگی را به حمام بازگردانند.

به طور خاص ، توصیه می شود شیارهای وان و کف حمام و تمام وسایل آن را به دقت تمیز کنید. در این روش ، شما یک حمام بسیار تمیز ، بلکه یک حمام سالم نیز خواهید داشت. در عین حال ، فرصت مناسبی برای دور ریختن لوازم فرسوده یا خالی است.

مرحله بعد ، توصیه می شود هر نوع مواد زباله و سست را در دوش خود بریزید. این کار باعث می شود محصولات تمیز کننده ای که اعمال می کنید کارآمدتر عمل کنند. همچنین به شما اجازه می دهد تا حمام شما دارای زهکشی آب خوبی باشد.

یک راه عالی برای جلوگیری از ایجاد رطوبت و بخار ، استفاده از تهویه است. برای بهینه سازی زمان می توانید درب دوش خود را به همراه درب حمام باز کنید. در همان زمان ، فن را در اختیارتان قرار دهید تا هوا بتواند با گردش بهتری کار کند.

چگونه فضای خانه را بزرگتر نشان دهیم

البته ، حمام در صورت داشتن یک پنجره بسیار مفید واقع خواهد شد. در این حالت قبل از استفاده از لوازم جانبی تمیز کننده تهویه مناسب خواهید داشت.

روش تهیه محلول تمیز کردن ساده است. اول از همه ، شما می توانید از مواد شوینده مایع ظرفشویی استفاده کنید. در اینجا فقط باید ۷۹ میلی لیتر درون یک بطری اسپری ریخته شود تا هر گونه چربی و آلودگی را تمیز کند.

فرقی نمی کند که از کدام مواد شوینده استفاده می کنید فقط توجه داشته باشید موادی چون جرم گیر می تواند به وان و وسایل حمام آسیب برسانند. پس بهتر است از مواد شوینده ای استفاده کنید که عوارضی در پی نداشته باشد.

می توانید از مقداری سرکه سفید به عنوان یک ماده مقوی و تمیز کننده استفاده کنید. به ویژه اینکه سرکه به طور مؤثر به قالب و باکتری حمله می کند. علاوه بر این ، گزینه مناسبی برای از بین بردن رسوبات آهک و صابون است.

برای برخی افراد بوی سرکه می تواند تا حدودی ناخوشایند باشد. برای حل این ناراحتی می توانید از مقداری روغن پرتقال ، روغن لیمو یا چیزهای مشابه استفاده کنید. فقط چند قطره کافی است تا بوی آن خنثی شود.

برای تسهیل این روند ، می توانید سرکه را به مدت یک دقیقه در مایکروویو گرم کنید. به یاد داشته باشید که نباید سرکه را جوشانده ، بلکه فقط آن را گرم کنید. در آخر ، فقط کافی است سرکه را به بطری اسپری خود اضافه کنید و هر دو ماده را با هم مخلوط کنید.

رایج‌ترین اشتباهات در دکوراسیون منزل

بنابراین محلول باید از جنس کف باشد و رنگ مواد شوینده داشته باشد. بسته به میزان کثیفی در دوش شما می توانید سرکه یا مواد شوینده را کمی افزایش دهید.

در این حالت ، شما فقط باید محلول را روی تمام سطوح حمام و دوش خود اسپری کنید. لازم است بگذارید این مواد در حدود ۱۵ دقیقه عمل کنند. در این مدت ، مواد شوینده و سرکه به رسوبات معدنی خشک، دفع صابون و به طور کلی رسوبات جامد نفوذ می کنند.

فراموش نکنید اجازه دهید محلول به مدت ۱۵ دقیقه عمل کند. پس از آن با یک برس نرم ، یک پارچه تمیز کل سطح را بمالید. لازم نیست که فشار زیادی روی فایبرگلاس بیاورید و از هر گونه خراشیدن سطح خودداری کنید.

سرانجام ، بعد این مراحل برای آبکشی فقط به آب سرد نیاز دارید. و به این ترتیب شما به راحتی قادر خواهید بود بدون اینکه صدمه ای به دوش حمام برسانید آن را تمیز کرده و جلا بدهید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *