خدمات شرکت رامسین

چگونه بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی را بیابیم؟

چگونه بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی را بیابیم؟-decoramsin.com

فهرست مطالب

یک باور غلط در بین مردم ایجاد شده است که می گویند چیدمان منزل زیبا به سبک مدرن نیازمند هزینه زیاد می باشد، در واقع این باور درست نیست و اشتباه در ذهن مردم جای افتاده است. در واقع کم هزینه بودن منزل هیچ وقت به معنای کم ارزش بودن آن نیست بلکه بسیاری مواقع یک وسیله لوکس و گران قیمت خریده باشید اما به دکوراسیون منزلتان نمی ‌نشیند بنابراین می‌ توان گفت که هر چقدر پول بدهی دلیلی بر زیبایی آن نمی باشد، برای مثال شما می توانید یک گلدان شیشه ای ساده میز ناهار خوری قرار بدهید یک شاخه گل در آن قرار دهید بسیار زیبا تر از یک گلدان بزرگ به نظر می رسد. ما قصد داریم درباره چگونه بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی را بیابیم؟ مطالبی خدمت شما قرار بدهیم پس ما را همراهی کنید تا بتوانید دکوراسیون زیبایی در منزلتان طراحی کنید.

نظر مشاوران درباره رنگ های طراحی داخلی

  1. رنگ صورتی روشن بهترین رنگ برای دکوراسیون خانه باشد شما می توانید برای اتاق مطالعه، اتاق خواب و اتاق فرزندان از رنگ صورتی استفاده کنید رنگ صورتی احساس آرامش به وجود می آورد و همچنین می‌توانید با رنگ زرد کم رنگ آن را ترکیب کنید.
  2. رنگ سبز بهترین رنگ برای دکوراسیون خانه ها می باشد که می تواند حالت طبیعت و تعادل را به وجود ‌آورد همچنین رنگ سبز می تواند آرامش زیادی به شما انتقال بدهد، طیف رنگی سبز و سبز مایل به زرد خاکستری بهترین رنگ برای خانه های آپارتمانی می باشد.
  3. بهترین رنگ برای دکوراسیون آشپزخانه رنگ زرد می ‌باشد و سازگاری زیادی با رنگ انواع خوراکی ها دارد و روانشناسان اعتقاد دارند که رنگ زرد باعث افزایش اشتها و سطح انرژی بیشتری برای غذا خوردن می شود.
  4. رنگ آبی یکی از بهترین رنگ های دکوراسیون به حساب می ‌رود این معنا برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب بیشتر می‌ کنند که روانشناسان گفتند که رنگ آبی تیره نور منعکس می کند شما حتی می توانید کاغذ دیواری مبلمان را به رنگ آبی تیره خریداری کنید زیرا به شما آرامش و امنیت می دهد و همچنین شما می ‌توانید آبی تیره را با رنگ های آبی روشن نقره ای ترکیب کنید.
  5. رنگ قرمز برای قسمت هایی که فعالیت بیشتری انجام می دهید توصیه می شود مثلا اگر در خانه فضایی برای ورزش کردن اختصاص داده اید می توانید آن قسمت را قرمز طراحی کنید.
  6. یکی از زیبا ترین رنگ ها که بسیار پر طرف دار است رنگ بنفش کمرنگ می باشد که روانشناسان اعتقاد دارند که رنگ بنفش در جهت تقویت خلاقیت می باشد و همچنین می توانید آن را با رنگ خاکستری سازگار کنید.
رنگ بهتر است یا کاغذ دیواری؟

با چه هدفی باید دنبال بهترین مشاوره دکوراسیون داخلی باشیم؟

شما باید خودتان انتخاب کنید که چگونه دوست دارید وسایل منزلتان را بچینید؟ سبک سنتی را دوست دارید یا مدرن؟ اگر تصمیم دارید منزلتان آرامش داشته باشد یا اینکه فضایی شلوغ داشته باشید؟ پس شما باید ابتدا تصمیم بگیرید! اگر ایده خاصی در ذهنتان داشتید که جای نگرانی نمی ماند اما در کل شما باید یک هدف داشته باشید که طراحی دکوراسیون داخلی زیبا تری داشته باشید، برای مثال طراحی دکوراسیون داخلی مورد های اداری باعث می‌ شود که یک فضای امن برای کارمندان ایجاد شود و از راحتی در آن مکان داشته باشند پس این شما هم باید هدف داشته باشید تا بتوانید منزلتان را به بهترین شکل طراحی کنید تا مکانی امن و پر از آرامش، راحت و گرم فراهم کنید. برای اینکه دکوراسیون داخلی زیبا تری داشته باشید باید فاکتور های مختلف را در نظر بگیرد تا با کم ترین هزینه و در کوتاه ترین زمان مثبت ترین تغییرات را انجام بدهید. یکی از فاکتور ها نقش مبلمان می باشد مبلمان این روز ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند پس باید در انتخاب آن ها دقت داشته باشید تا سبک آن ها با طرح فرش هایتان هماهنگی داشته باشند.

از موارد بعدی باید به قاب عکس ها اشاره کنیم که روحیه ای برای خانه ایجاد می کنند بهتر از هر تابلویی برای زیبایی دکوراسیون انتخاب می کنید با سایر قسمت ها هماهنگی داشته باشد.

در واقع کم هزینه بودن منزل هیچ وقت به معنای کم ارزش بودن آن نیست بلکه بسیاری مواقع یک وسیله لوکس و گران قیمت خریده باشید اما به دکوراسیون منزلتان نمی ‌نشیند بنابراین می‌ توان گفت که هر چقدر پول بدهی دلیلی بر زیبایی آن نمی باشد، برای مثال شما می توانید یک گلدان شیشه ای ساده میز ناهار خوری قرار بدهید یک شاخه گل در آن قرار دهید بسیار زیبا تر از یک گلدان بزرگ به نظر می رسد.

کمد دیواری مدرن| مدل‌های کمد دیواری مدرن و کاربردی

مورد بعدی که بسیار مهم می ‌باشد نور پردازی می باشد زیرا نور تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون دارد شما می توانید انواع مختلف لوستر ها را انتخاب کنید و سبک شاخه ‌های آن ها را هماهنگ کنید، رنگ نور هم با سلیقه خودتان انتخاب کنید.

مشاوران دکوراسیون داخلی

تغییر دکوراسیون باید مبلمان منزل تان را نشیمن طراحی های آن را تعویض کنید هزینه پایه مشاور دکوراسیون داخلی از بین ۱۰ الی ۱۰۰ هزار تومان در ایام مختلف سال متغیر می باشد اگر شما رئیس شرکت بزرگ راحتی یک شرکت کوچک اسید باید دکوراسیون اتاق مدیریت را به طور زیبا طراحی کنید زیرا می تواند خیلی مهم تاثیرگذار باشد با اینکه هزینه طراحی برگشت داده نمی شود. در واقع اگر شما از رنگ‌ های تیره در طراحی منزلتان استفاده کنید باید قبل از استفاده ویژگی ‌های آن را قبل از طراحی بدانید  طراحی زنگ تیره در سقف منزل می ‌تواند حس منفی سیاه چال بودن را به شما انتقال بدهد، تاثیر رنگ تیره در دیوارها حس شون بودن را به وجود می ‌آورد، تاثیر رنگ تیره در کف خانه می ‌تواند حس عجیب و غریب بودن دکوراسیون را به بیننده انتقال بدهد. استفاده از رنگ سیاه در طراحی خانه بی نظیر است می ‌تواند ویژگی ‌های بسیار منفی خدمت شما بگذرد زیادی لازم است تا دیوار را به رنگ سیاه شما را نکنید اگر فضا کوچک باشد در صورتی که با وسایل ارتباط داشته باشد می‌تواند از این مدرن برای شما به وجود بیاورد. اگر شما می‌خواهید سبک دکوراسیون خانه تان را مینیمال پیاده سازی کنید باید بدانید که بهترین رنگ در این مدل دکوراسیون سفید می باشد استفاده زیاد از رنگ های خنثی از ویژگی های بارز سبک دکوراسیون مینیمال می باشد باید وسیله اضافی را دور بیندازید زیرا یکی از ویژگی های مهم آن خالی بودن فضا می باشد تا بتواند یک آرامش تعیین محیط ایجاد کنید.

استانداردها و ضوابط در طراحی ویلا

 

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *