خدمات شرکت رامسین

پنج نکته مهم در ساخت استخر!

استخر

فهرست مطالب

دکوراسیون رامسین: همه عاشق یک استخر زیبا هستند. دوست دارند در فواصل که هوا گرم است به آب تنی مشغول شوند. اگر شما از جمله افرادی هستید که قصد دارید استخری بسازید، چند نکته وجود دارد که باید قبل از شروع آن را بدانید و به خاطر بسپارید. قبل از شروع ساخت استخر به تحقیقاتی در این زمینه نیاز دارید.

استخر چه شکلی و اندازه ای باید داشته باشد؟ آیا سطح استخر بالا است یا در زیر زمین واقع خواهد شد؟ از چه نوع سیستم گردش آبی برای تفصفیه استفاده خواهد شد؟ این پاسخ ها نوع استخر را برای شما مشخص می کند.

این نکات مؤلفه های مهمی در هر پروژه ساختمانی است و پاسخ آن می تواند تا حدودی هزینه ای که قرار است در برداشته باشد را برای شما تخمین بزند.

شما باید بودجه ای را آماده این کار داشته باشید. تخمین بودجه ای که قرار است برای ساخت استخر کنار بگذارید به شما کمک می کند تصمیم درستی بگیرید که آیا باید وضعیت فعلی ستخر خود را تغییر دهید یا اگر قصد ساخت کامل را دارید و بودجه کافی برای آن ندارید، منتظر بمانید تا بودجه بیشتری فراهم شود و به کلی تغییراتی را اعمال کنید.

در ساخت استخر حتماً مراحل صحیح را رعایت کنید. هنگام نصب استخر ، احتمالاً برخی از سیمهای برقی وجود دارند که در مسیر ساخت استخر هستند که باید آنها را دور نمایید و یا لازم باشد روشنایی کافی استخر را از طریق کابلهایی فراهم نمایید.

در صورت عدم نیاز به سیم کشی ۵ فوت از استخر ، این سیمهای برقی باید در مجاری زیر آب قرار گیرند. اطمینان حاصل کنید که همه این قوانین ایمنی را رعایت می کیند.

طراحی رستوران مدرن در زعفرانیه| طراحی رستوران های شیک و جذاب

بعد از اینکه تمام ساخت و سازها انجام شد و استخر شما در آن قرار گرفت ، شما می خواهید چه چیزی را ببینید؟ اینجاست که محوطه سازی ضروری است. استخر بسیار عالی است ، اما منظره اطراف آن ، کل زیبایی شناسی طراحی و جو را تعیین می کند.

آیا مجبور هستید که اطراف استخر خود را هموار کنید؟ آیا سایه یا اصلاً نمی خواهید؟ آیا در این نزدیکی گیاهان وجود خواهند داشت و اگر چنین است ، کدام یک؟ از دیگر ویژگی هایی که باید در نظر داشته باشید نورپردازی های مختلف ، یک ویژگی آب یا حتی یک عرشه چوبی است. هرچه در ایده و بودجه شما متناسب باشد.
به خاطر داشته باشید که نمی توانید استخر را بعد از ساخت آن جابجا کنید. بدست آوردن مکان مناسب و داشتن فضایی برای آفتاب گرفتن ، بسیار مهم است.
فلبه استخر و اطراف آن، کف استخر از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که لبه آن تیز یا برنده باشد می تواند به افرادی که در آن شنا می کنند صدمه بزند.
از پیمانکاران واجد شرایط استفاده کرده و نمونه کارهایی را که قبلاً انجام شده است بخواهید. اضافه کردن استخر به خانه شما باید ارزش ملک شما را افزایش دهد و حتما توسط یک شرکت طراحی معتبر قرارداد ببندید.

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *