خدمات شرکت رامسین

ویژگی های یک فضای مردانه و نحوه دکوراسیون آن!

_MG_9556

فهرست مطالب

طراحی دکوراسیون داخلی رامسین: معمولا وقتی یک زوج قصد تغییر چیدمان و تغییر مدل منزل خود را دارند، اختلاف و دیدگاه دو جنس مخالف بیشتر بروز پیدا می کند. اختلاف سلیقه هیچ گاه جدی گرفته نمی شود ولی به هر حال در هر تغییری، اختلاف یک امر طبیعی است که باید حل و فصل شود. چرا که یک اختلاف کوچک می تواند منجر به اختلاف بزرگتری شود.

در هر صورت گاهی یک طرف این ماجرا کوتاه می آید و سعی دارد آرامش و آسایشی که لازمه همسر خود است را فراهم نماید. گاهی نیز ﯾک نوع مصالحه و توافق می تواند به این امر منجر شود که  لااقل ﯾک اتاق در در فضای دکوراسیون مردانه ای تزئین کنیم که فقط مختص به مرد خانه باشد.

همه مردها و مخصوصا آنهایی که جرعه ای ذوق هنری دارند نیاز به خلوت کردن هستند و توقعی ندارند که این اتاق کجا قرار بگیرد. این مکان می تواند جایی در گوشه ای از خانه، در زﯾر زمین ﯾا بخشی پارکینگ باشد. برای مردها فرقی نمی کند. زیرا آنها جاﯾی برای استراحت، سیگار کشیدن و ﯾا مطالعه بدون دردسر نیاز دارند.

اما سوالی که ممکن است در ذهن هر یک از ما به وجود بیاید این است که یک فضای مردانه چگونه جایی است و چه ویژگی هایی دارد و اصولا در دکوراسیون آن باید چه اقدامی به عمل آورد؟

ما در این مطلب قصد داریم که چند عنصر مھم در فضاھای مردانه را معرفی کنیم. پس با ما باشید تا شما را با یک فضای دکوراسیون مردانه بیشتر آشنا کنیم.  

5 نکته اساسی برای اینکه چگونه فضای خانه را بزرگتر نشان دهیم؟

نقش رنگ، تزئینات و چوب در دکوراسیون مردانه

به طور معمول رنگھایی جون قھوه ای، سرمه ای، شرابی، سبز تیره و حتی مقدار معینی سیاه وقتی اتاقی را رنگ آمیزی کنند، به مخاطب خود القاء می کنند که اﯾنجا فضایی مناسب برای آساﯾش و امنیت است. در چنین حالتی مبلمان اتاق باﯾد فاقد نقش و نگار و ﯾا دارای کمترﯾن نقوش ھندسی مانند راه راه ﯾا چھارخانه باشد.

ھر اتاقی می تواند با تخته پوش کردن دﯾوار، الوارھای بیرون زده سقف، تخته ھای ناھموار کف و ﯾا وجود قطعات چوبی ضخیم و بزرگ در مبلمان، حال و هوایی مردانه به خود بگیرد. اﯾن وسایل چوبی باﯾد کاملا ساده باشند.

به همین خاطر توصیه می شود که سطوح ساده و بدون اشیاء اضافه بھترﯾن حالت ممکن است. دﯾوارھا، قفسه ھا و میزھا را تا حد ممکن از اشیاء رﯾز و خرده رﯾزھای صرفا تزئینی خالی نبگذارید. بسیاری از مردان به به وسایل تزئینی از جمله بالشتک، مجسمه و از اﯾن قبیل اشیا توجھه خاصی ندارند.

توجه داشته باشید که دﯾوارها می تواند محل آوﯾختن ساعت، و قفسه ھای کتاب باشد. وجود یک میز کوچک برای گذاشتن چند کتاب دم دستی، فنجان قھوه، روزنامه و مجله بسیار مناسب است.

حضور ﯾک مبل راحتی چرمی که بتوان دقاﯾقی روی آن دراز کشید و چرتی زد، از لوازمی است که یک فضای مردانه نیاز دارد.

توچه داشته باشید که شومینه به چنین فضایی شخصیت بیشتری می بخشد و آن را مردانه تر جلوه خواهد داد.حتی اگر اﯾن شومینه واقعی نباشد و ﯾا با آجرھای نسوز ھیزم شکل کار کند، باز ھم وجود آن در اتاق مردانه بسیاز جذاب خواهد بود.

کابینت آشپزخانه مدرن| مدل کابینت 2021 با طرح و رنگ زیبا

سعی کنید در چنین فضایی لااقل چند وسیله الکتریکی وجود داشته باشد. اﯾن ابزار می تواند ﯾک تلوﯾزﯾون و ﯾا ﯾک دستگاه پخش صوت باشد. حتما لازم است که این وسایل در معرض دید گذاشته و قابل استفاده باشند.

One Response

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *