خدمات شرکت رامسین

ویژگیهای طراحی و معماری مدرن!

مشارکت-در-ساخت-و-ساز

فهرست مطالب

دکوراسیون رامسین: نمی توان تخمین دقیقی از زمان پیدایش معماری مدرن ارائه کرد. ولی بر حسب تحقیقات و عمارت هایی که از گذشتگان به جای مانده است می توان اواخر قرن ۱۹ و ۲۰ را دوران پیدایش معماری مدرن بر شمرد.

تاریخچه مربوط به معماری مدرن معمارانی را در بر گرفته است که این قبیل ساختمانها، جنبشهای کسب گرایی و تکنولوژی و موادی که این قبیل معماریهای جدید را ممکن ساخته است را طراحی کرده اند. معماری نوین از ایالت متحده و اروپا ناشی شده است و سپس به بقیه جهان گسترش یافته است.

 در بین پروژه های مدرن که قابل بررسی هستند، پروژهای مدرن با توجه به ساختمان هایی که به خوبی تزئین شده اند و ساختمانهای زیبا در اسکاتلند توسط آنتوینی ایتالیایی طراحی شده است و خانه ها با فضاهای جلویی و سقف برجسته توسط یکی از پیشکسوتان آمریکایی مدرنیز، کرلن، فرانک لایود ارائه شده است. شناختهای مدرن مهم که ابتدا آمدند عبارتند از:

 طراحی ویلا شیک و زیبای معمار سویسی- فرانسوی، کورباسه، ساخت کارخانه های جدید در آلمان توسط پیتروالتر و آسمان خراشهای فلزی و شیشه ای که توسط معمار زاد آلمان لودنیک طراحی شده است.

معماران مدرن در مقابل معماری قرن ۱۹ واکنش نشان داده اند و اینطور احساس کرده اند که از گذشته چیزهای بسیار با ارزشی قرض گرفته اند. آنها این نوع معماری به صورت طاقت فرسایی به شیوه های گذشته پیوند زدند و یا به صورت التقاطی و جذاب آنها را نشان دادند.

همانطور که قرتن ۲۰ آغاز شده بر این باور شدند که لازم است تا معماری که روح دوره جدید را بیان کرد. و توسعه داده را اختراع کنند، و دراین حالت با شیوه ها، مواد و تکنولوژیهای معماریهای اولیه را پشت سر می گذاشت.

مروری بر تاریخچه آینه کاری در معماری ایرانی

این نوع اهداف منسجم بیانگر این مطلب نبود که ساختمانهای آنها از نظر ظاهر شبیه به هم باشند و یا اینکه معماران با دیگر موضوعاتی از این قبیل موافق باشند- ارزشهای هنری معماری مدرن نیز به سرعت فرق کرد. بعضی از معماران در اواخر قرن ۱۹، با ماشینهای قدرتمد و پیشرفته به وجد آمدند و به دنبال معماری بودند که از انرژی و برق مربوط به دستگاهها استفاده کند.

ارزشهای هنری آن تمام ساختارهای مربوط به طراحی از لوازم منزل گرفته تا خطوط اقیانوسی و ماشینهای جدید پرواز را درخود داشت آنها معماری را ترجیح می دانند که نه تنها منطقی بودن ماشینها را بیان کند ،بلکه بتواند قدرت جادویی احساسات و روح انسان را نیز نشان دهد.

معماران مدرن از نظر فهمیدن سنتهای تاریخی نیز متقارن بودند. در حالی که بعضی از مراجع تاریخی، ساختارهای ممنوع شده با یکدیگر مطرح شده اغلب از مراجعی استفاده می کردند که به گذشته و مدرنیزه کردن طرحهای آنها اشاره داشت. معمار ایتالیایی آنتونین، در سال ۱۹۱۴ در F.M خود از معماری سنتی قدیمی امتناع کرد.

برای هر نسل و دوره به منظور ساختن خانه های جدید و استفاده از مواد شیشه ای استیل و بتون برای را اگر امکان داشت عنوان کرد. طرحهای مدرن و جدید هم وطن او از طریق دیگه گذشته اشاره داشت. کاسا دِل فاسکویی تراگنی در ایتالیا، بیانگر یک آتویوم داخلی برای افراد است که از طریق مکانها ی مربوط به زمان رونسانس ایتال است و از باغ ملّی گرفته شده است و پنجره های آن طبق فرضیه های رومیها و یونان با ستان گرفته شده که با توجه به خواص و ویژگیها معماری ایده آل عنوان شده است.تو آنلین سنتها را به صورت بلوکهای ساخته شده و ایده آل نشان داده که برای معماری جدید عنوان شده است اما ساختار استیل و بتونی ساختمانها با توجه به ارزشهای عهنری مدرن بیانگر ساختارهای غیر تزئینی می باشند.

چه سبکی از مبلمان منزل را می پسندید؟

 در ایالت متحده فرانک معماری اروپایی قرن ۱۹ را رد کرد. او مفاهیم جدید معماری خود را معطوف به ساختمانها و بلوکهای ساختمانی آموزشی کرد و با آنها مدل یک بچه کار کرد و برای معماری ژاپنی ها و چشم انداز مربوطه که خانه های او به همین دلیل ساخته شده بود ساختارها را بررسی کرد.

هنوز شومینه با مکانها و صندلیهای نشیمن نزدیک آن در وسط خانه های او قرار داشتند و به گذشته های خیلی دور اشاره داشتند. در خانه های رایت، چند دیوار تقسیم کننده اتاقها را از هم جدا کردند و یک اتاق چسبیده و به دنبال اتاق لبد بود.

 

 طراحی باز رایت، به صورت بسیار زیادی تاثیر گذار بودو ساختارها و متغییرهای آن استفاده شدند، نه تنها برای خانه ها بای آپارتمانها و خانه های طبقه متوسط در اروپا و ایالت متحده.

معماری مدرن که همچنین با ساختارهای قدیمی در مورد انواع ساختارهای مناسب برای طراحی معماری در کشمکش هستند. ساختمانهای مهم شهری مکانهای هنری، کلیساها، موسسات عمومی. مدت زمان طولانی است که در حیطه عملکردها و فعالیتهای معماری قرار گرفته اند، اما طراحان مدرنیز اینطور عنوان می کنند که معمار باید تمام چیزهایی که برای جامعه لازم است را طراحی کند حتی بیشتر ساختمانهای محقرانه را آنها شروع به طراحی خانه های ارزان کردند، ایستگاههای راه آهن، کارخانه ها ، انبارها، اماکن تجاری. در نیمه اول قرن۲۰، بسیار از مدرنیزه مهاخانه هایی را مثل اسباب وسایل، منسوجات، کاغذ دیواری تولید کردند و در کل محیط های داخلی و محلی طراحی کردند.

مواد و تکنولوژیهای جدید:

پیشرفت ۲ ماده، آهن و سیمان ،برای بیشتر معماری مدرن ساختارهای اصلی تکنولوژیکی شکل داده در سال ۱۷۷۹، معمار انگلیسی نام توماس پیچارد، اولین ساختمان ساخته شده از آهن را طراحی کرد، پل آهنی، پلی بود که در انگلستان بر بالای رودخانه سوزن ساخته شد.

تغییر طراحی داخلی با کفپوش اپوکسی!

در همان زمان، یک انگلیسی دیگر موادی متشکل از تراشه آهن، ماسه و شن و خاک را برای شکل دادن بتون امتحان کرد. آهن از زمان باستان برای بستن قطعات ساختمان به یکدیگر استفاده می شد. اما بعد از ساختن پل آهنی نقش جدیدی را به عنوان یکی از مواد ساختاری اولیه ایفا کرد. ساختمان سازان در سرتاسر اروپا و شمال آمریکا شروع کردن به بنا کردن و ساختن انبارها با تیر آهن به جای چوب را آغاز کردندو با نماهای آهنی پیش ساخته، انبار ساختند.

یکی از بارزترین مثالهای مربوط به ساختمانهای آهنی اولیه کاچ کریستال در انگلستان است که توسط یک معمار انگلیسی با نام جوزف طراحی شده نمایشگاه بزرگ سال ۱۸۵۱ را بنا کرد. بیشتر از ۳/۷ هکتار بود و ساختمانهای آن متشکل از پانلهای شیشه ای بودند که در یک صفحه آهنی قرار گرفته بودند. پاکستون ۲ ساختار اصلی مربوط به انقلاب صنعتی را با معماری کاخ کریستال به صورت منطبق عنان کرد، تولیدکلی( و صفحات شیشه ای ساخته شده) و استفاده از آهن بیشتر از مواد قدیمی از قبیل آجر.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *