خدمات شرکت رامسین

نکاتی که باید قبل از دیزاین اتاق نشیمن بدانید!

WhatsApp Image 2020-07-04 at 06.50.30 (5)

فهرست مطالب

طراحی دکوراسیون رامسین: ممکن است برای شما هم تزئین اتاق نشیمن یکی از کارهای هیجان انگیز باشد. چرا که این بخش از خانه در واقع مهمترین جایی است که تصمیمات مهم و دورهمی های خودمانی و … در آن گرفته می شود . اتاق نشیمن برای هر خانه ای یک ارزش به حساب می آید.

دیزاین اتاق نشیمن می تواند بخشی از کارهای روزمره شما باشد. اما نباید فراموش کرد که این بخش از هر جهت اهمیتی زیادی دارد و باید به لحاظ طراحی و اجرای دکوراسیون با دقت بالا و کمترین اشتباه اجرا شود.

پیشنهاد می شود که از ایده های مختلف الهام بگیرید و در مورد چگونگی تزئین اتاق نشیمن بیشتر مشورت کنید.

چند نکته قبل از شروع تزئین اتاق نشیمن خود بدانید

توصیه می شود با طرحی که در ذهن خود دارید و چشم اندازی کلی از آنچه که اتاق نشیمن شما باید به نظر برسد ، نخستین قدم را بردارید. این بدان معنی است که شما قبل از انجام هر کاری اطلاعات کافی را بدست آورید. این موضوع شما را در دکوراسیون هربخش از خانه کمک خواهد کرد. برنامه ها و استراتژی هایی وجود دارد؛ و حتما باید در اعمال شود.
قبل از تصمیم گیری در مورد ظاهر اتاق خود باید کارهای تحقیقاتی زیادی انجام دهید. برای این کار کافیست برخی مجلات یا کاتالوگ ها را مرور کنید و طرح ها ، سایه ها یا سبکی را که به دنبال آن هستید جستجو کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که صفحه طرح مورد نظر خود را پاره کنید و آن را برای مرجع بعدی کنار بگذارید.
نورپردازی در موفقیت دکوراسیون شما نقش اساسی دارد. چرا که توسط نورپردازی صحیح یک محیط دلپذیر را ایجاد می کنید. این امر به درخشش اتاق می افزاید و باعث می شود منزل شما جلوه خاصی پیدا کند. این موضوع می تواند حواس ما را تحریک کند و سطح اکسی توسین ما را بالا ببرد. همچنین شمع های معطر نیز می توانند در این امر به جذابیت خانه بیفزایند.

استفاده از کوسن ها در دکوراسیون داخلی

انتخاب مبلمان مناسب به همان اندازه که اکسیژن برای بدن ما لازم است، ضروری است. قرار دادن صحیح مبلمان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. توجه داشته باشید که اتاق شما با نوع چیدمان می تواند کوچکتر یا بزرگتر به نظر می رسد.

نکته اساسی دیگر کفپوش است. کفپوش برای مبلمان بسیار مهم است. پوشش کف می تواند از جنس فرش ، کاشی یا چوب باشد. باید به این نکته توجه کنید که باید از رنگ مشابه یا سایه تیره تر نسبت به دیوارها انتخاب کنید.

با توجه به فضایی که در اتاق حاکم است ، مبلمان خود را بچینید. البته طوری نباشد که اتاق تبدیل به فروشگاه مبل شود. لوازم جانبی تاثیر زیادی به جذابیت خانه خواهد افزود.
می توانید از نمایشگاه های صنایع دستی و بازارها دیدن کنید. لوازم جانبی باید دارای مصنوعات ، چیزهای زیبا یا مواردی باشند.

می توان از گیاهان، گرین وال یا دیوار سبز برای خلق زیبایی طبیعی به محیط اتاق استفاده کرد. این کار باعث می شود که فضاهای خالی را کنید.
برخی از نقاشی های جدید می توانند موجی از ظرافت به اتاق شما وارد کنند که به عنوان یک سبک دراتاق شما عمل کند.
نکته اساسی دیگر پرده ها است. اگر پرده ها مناسب نباشند ، تلاشهای شما بی فایده است.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *