خدمات شرکت رامسین

نکاتی در مورد رعایت ایمنی منزل جدید

۴

فهرست مطالب

طراحی دکوراسیون داخلی رامسین: رفتن به خانه جدید بسیار مهیج است ، اما می تواند بسیار استرس زا باشد. با این حال ، مواردی وجود دارد که شما باید قبل از ورود به خانه اطمینان حاصل کنید که خانه جدید شما از همه لحاظ ایمن باشد. این به معنای تغییر فرش یا عوض کردن کاغذ دیواری و امثالهم نیست. این به معنای موارد جدی است که ممکن است شما به خدمات حرفه ای برای رفع آنها احتیاج داشته باشید.

در اینجا چهار خدماتی وجود دارد که خانه جدید شما قبل از ورود به آن نیاز دارد.

مهمترین کاری که قبل از ورود به خانه خود نیاز دارید یک قفل ساز حرفه ای است که بیاید و تمام قفل های خانه را تغییر دهد. واقعیت این است که برای حفظ امنیت خود و خانواده خود ، این موضوع آنقدر مهم است که هیچ کس جز خودتان نباید کلید مالکیت را داشته باشد.

بسیاری از ما تمایل داریم وسایل خود را در طی چند روز به خانه جدید منتقل کنیم ، بنابراین تغییر قفل قبل از شروع آوردن اموال خود ، تضمین می کند که در طول انتقال همه چیز ایمن خواهد بود. به خصوص که تعداد زیادی جعبه بی نظم در همه جا وجود خواهد داشت ، اگر کسی وارد خانه شود و چیزی را سرقت کند ، حتی ممکن است متوجه نشویدد که چه چیز گم شده است و حتی اگر هم متوجه شوید ممکن است فکر کنید در هنگام جابه جایی گم شده است.

چک کردن وسایل برقی

دومین مسئله مهمی که قبل از جابجایی باید انجام بدهید بررسی کنتور برق و سیمهای آن در تمام خانه است. برای ایمنی شما و خانواده تان باید یک برقکار حرفه ای یکبار دیگر همه چیز را بررسی کنید. وقتی سیمها شروع به فرسودگی می کنند ، سست می شوند که به راحتی می تواند منجر به آتش سوزی شود. علاوه بر بررسی سیم کشی شما ، خدمات الکتریکی مسکونی اطمینان حاصل خواهد کرد که همه ردیاب های دود شما به درستی کار می کنند و همچنین سنسورهای مونوکسید کربن شما را بررسی می کنند. تا زمانی که این دو مورد را بررسی نکرده اید ، نباید به خانه جدیدی بروید.

چه رنگهایی انرژی زا هستند؟

علاوه بر این ، برق کارها می توانند اتصالات نور جدید یا وسایل دیگری را نصب کنند که دسترسی به آنها دشوار است یا به سیم کشی جدید نیاز دارند. بالا رفتن از نردبان ها و جا انداختن لوسترها در سقف های بلند می تواند خطرناک باشد ، اما خدمات الکتریکی دارای کلیه تجهیزات ایمنی مناسب خواهند بود.

بررسی لوله کشی ساختمان

سومین سرویس مهمی که شما باید قبل از جابجایی از سالمی آن مطمئن شوید بررسی تمام لوله های خانه جدید است. نشت لوله ها می تواند خسارات زیادی به خانه ها وارد کند و می تواند برای سلامتی افراد خطرناک باشد. نشت می تواند باعث ایجاد نقاط مرطوب در خانه شما شود که منجر به قالب سیاه یا انواع مختلف قارچ شود. این موارد می تواند برای سیستم های تنفسی بسیار مضر باشد ، به خصوص برای افرادی که آسم دارند و به شرایط بهداشتی حساسی نیاز دارند. در مواردی که معمولاً کمتر اتفاق می افتد ، در اثر صدمات گسترده در آب می توان صدمات جدی را متحمل شد. اگر مثلاً یک لوله آب در سقف نشت کند می تواند پایین فرو بریزد و و به فردی آسیب برساند.

یک لوله کش باتجربه قادر است تمام لوله های را بررسی کند و اطمینان حاصل کند که در آینده مشکلی پیش نمی آید. نظرسنجی ها فقط مشکلات بزرگ را شناسایی می کنند ، اما مسائل کوچکتر نادیده گرفته شده می توانند به سرعت از بین بروند. یک لوله پشت سر هم می تواند صدمات گسترده ای وارد کند ، بنابراین خیلی بهتر است که لوله کشی بازرسی انجام داده و قبل از بروز مشکل بزرگ تر ، تعمیرات لازم جزئی را انجام دهد. شما نمی دانید که آیا صاحبان قبلی تا چه حد به مسائل ایمنی اهمیت داده اند یا خیر ، بنابراین یک سرویس لوله کشی تضمین می کند که همه چیز در شرایط خوبی باشد.

راه حل ھایی در طراحی داخلی

خدمات تمیز کردن و نظافت

یکی دیگر از خدمات مورد نیاز خانه جدید شما تمیزکاری و نظافت است. یک نیروی نظافت چی باتجربه قادر به پاک کردن خانه از شر هر آلودگی است.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *