خدمات شرکت رامسین

نحوه مراقبت و نگهداری مبلمان اداری

WhatsApp Image 2020-06-21 at 13.33.58

فهرست مطالب

طراحی دکوراسیون رامسین: مبلمان اداری و لوازم جانبی هر سازمان یا شرکتی جزو سرمایه آن به حساب می آید. به همین خاطر نیاز به مراقبت و نگهداری مناسب دارند. با این اقدام می توانید همیشه آنها را تمیز نگهدارید و هم اینکه سالها نیازی به تعویض آنها نداشته باشید.

مبلمان شیک برای یک محیط اداری یا تجاری خیلی مهم است. به نحوی که کارشناسان این حوزه معتقد هستند که مراجعه کننده گان بیش از هر چیز تحت تاثیر محیط آن قرار می گیرند. مبلمان اداری و لوازم جانبی جزء لاینفک هر مجموعه ای هستند.

نکاتی درباره نحوه مراقبت و نگهداری مبلمان اداری و لوازم جانبی:

مراقبت از چرم:

اگر مبلمان اداری شما از جنس چرم است این نوع مبلمان نیاز به نگهداری بیشتری دارند. چون چرم به شدت حساس است. نکته اول اینکه هر نوع وسیله چرمی نباید در معرض مستقیم نور خورشید باشد. زیرا تابش مستقیم نور می تواند به الیاف چرم آسیب برساند. نکته دوم اینکه از مواد پاک کننده و پاک کننده های مبتنی بر الکل استفاده نکنید. شما باید فقط با تمیز کننده هایی که مخصوص تمیز کردن سطح چرم هستند آنها را تمیز کنید.

مبلمان اداری چوبی را مرتب تمیز و صیقل دهید

یک مبلمان چوبی با یک پارچه خشک تمیز می شود. و همچنین با یک روغن جلادهنده ظاهر آن زیباتر می شود. اما باید توجه داشت که وجود لکه های چای و قهوه کمی کار را سخت می کند. پس باید به شدت مواظب این لکه ها بود. چون وقتی به خورد چوب برود به سختی می توان ظاهر گذشته آن را احیا کرد.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه از گذشته تا الان!

کارمندان باید خط مشی نظافت را تمرین کنند. میز تمیز مهم است زیرا از تجمع مجرای در محیط کار جلوگیری می کند. تأمین فضاهایی چون قفسه پرونده ، کشوهای لوازم اداری و غیره اهمیت زیادی در حفظ و نگهداری محیط دارند. داشتن چنین آپشن هایی به بهروری بیشتر کارمندان کمک می کند.

استفاده از پدهای میز از خراشیدگی روی سطح میز اداری جلوگیری می کند.

کارمندان باید از خوردن و نوشیدن روی میزهای اداری خودداری کنند. زیرا تمیز کردن لکه های مواد غذایی دشوار است.

کارمندان باید هر گونه نقص و ایرادی را گزارش دهند.

اگر کارمندان صدای عجیبی از صندلی خود هنگام نشستن می شنوند یا یک پیچ شل مشاهده می کنند و یا حرکت در اتصالات میزها و وسایل طبیعی نیست حتما باید به دفتر مدیریت گزارش دهند تا اقدامات به موقع تعمیر شود. چرا اگر زود اقدام نشود ممکن است یک مشکل کوچک به ضرر زیادی منجر شود.

بخش پذیرایی محل کار به نگهداری و مراقبت بیشتری نیاز دارد. میزهای قهوه باید تمیز و بدون لکه باشند. باید توجه کرد که وسایل و منسوجات فرسوده در این بخش را از رده خارج کرد.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *