خدمات شرکت رامسین

لطفا سالن پذیرایی شلخته ای نداشته باشید!

WhatsApp Image 2020-04-28 at 4.45.09 PM

فهرست مطالب

دکوراسیون رامسین: توصیه می کنیم وسایل را روی سر ھم سوار نکنید؛ اوضاع را خلوت  کنید و به سالن پذیرایی سر و سامانی بدھید.  اگر پول کمی دارﯾد و بین خرﯾد فرش و رنگ کردن دﯾوار تردید دارید، توجه کنید که روی قالی دستباف سرماﯾه گذاری کنید بهتر است ولی رنگ کردن خانه روح با طراوت و شادی به خانه می دھد.

 لازم نیست سالن پذﯾراﯾی را سفید کنید تا بزرگ به نظر بیاﯾد. بنفش ﯾاسی، صورتی روشن، سبزتیره و روشن «پتینه»، نارنجی ھلویی، اتاق را بزرگ و شاد می کنند. مردد نباشید و شادی را برای اعضای خانواده به سالن بیاورﯾد.

مبل و میز ناھارخوری شما احتیاج به مراقبت دارد. اگر فقط از برق وجلای اول افتاده است، از واکس چوب استفاده کنید و اگر اﯾن دو را ندارﯾد، روغن مایع ولرم ﯾا پارافین مذاب را با پنبه به قسمت ھای چوبی بکشید.

اگر از صندلی ھای نشیمن و میز ناھارخوری در اﯾن سالن زﯾاد استفاده می کنید، ماھی ﯾک بار آنھا را با شامپو فرش و در صورت امکان بخار شور بشوﯾید و ﯾا با اتوی بخار به آنھا خواب مرتبی بدھید.

 اﯾن طرز فکر که مبلمان ھر چه بزرگ تر و کنده کاری شده تر باشد قشنگ تر و چشم گیرتر است غلط است. به اندازه سالن و سلیقه و بودجه تان توجه کنید.

نورپردازی کنید. لامپ ھای کم مصرف صورتی  و نارنجی ھای روح بخش و آبی ھا خاصیت آرامش بخش دارند. پشت سقف کاذب ھا ﯾا بالای کانتر آشپزخانه از اﯾن لامپ ھا استفاده کنید، افتادن نور صورتی شکوفه ای روی پرده سالن و ﯾا نارنجی ھلوﯾی روی میز ناھارخوری ھم فضا را تفکیک می کند و ھم چشم گیر است.

دکوراسیون اتاق خواب عروس؛

پیشنهاد آخر اینکه در مھمانی شب از نور جانبی یعنی آباژورھا و در مھمانی  روز از نور طبیعی استفاده کنید. اگر خانه شما شمالی است و در روز ھم با کمبود نور مواجه ھستید، بهتر است در مھمانی روز از نور مستقیم لوسترها بهره بگیرید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *