خدمات شرکت رامسین

طراحی و اجرای دکوراسیون در فرمانیه

شرکت دکوراسیون داخلی در فرمانیه

فهرست مطالب

اگر ساکن فرمانیه هستید و قصد تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار خود را دارید این مقاله مخصوص شماست. در این صفحه به خصوصیات مهم معماری داخلی و خارجی که مختص سبک دکوراسیون این منطقه از تهران است اشاره میکنم. همچنین یکی از شرکت های معتبر و باسابقه در منطقه کامرانیه که دارای پروژه های متعدد طراحی دکوراسیون داخلی، نما، طراحی و اجرای دکوراسیون اداری و تجاری است را معرفی میکنیم. پس تا انتهای این مقاله باما همراه باشید.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی رامسین با نام تجاری دکورامسین به عنوان بهترین شرکت دکوراسیون داخلی در فرمانیه و کامرانیه با داشتن تجربه و تخصص بالای خود توانسته پروژه‌های منحصربه‌فردی را در این منطقه با موفقیت به انجام برساند. درک کامل خواسته مشتری، طراحی متناسب با فضا و معماری منطقه و بهره بردن از برترین متخصصین و نوآوری‌های جهانی توانسته تا نامی درخشان را برای این شرکت به ارمغان بیاورد.

شرکت معماری و دکوراسیون رامسین

آدرس سایت : www.decoramsin.com

تلفن : ۰۲۱۲۶۱۳۱۱۹۲

موبایل : ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱۰۹۱۲۶۱۰۸۳۲۹

آدرس : فرمانیه خیابان آقایی

 

نمونه پروژه‌های انجام شده توسط شرکت رامسین در فرمانیه

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی رامسین با پشتوانه تجربه و توان‌مندی متخصصین کارآزموده، همگامی با جدیدترین دستاوردهای روز دنیا، بهره گرفتن از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد و تلاش در رسیدن به آنچه مدنظر مشتریان است، به عنوان یک شرکت دکوراسیون موفق در کامرانیه و فرمانیه دارای حسن شهرت است. پروژه‌های متعددی توسط این شرکت با موفقیت به انجام رسیده‌اند که دو نمونه مطرح آن‌ها در فرمانیه، ساختمان اطلس فرمانیه و ساختمان اداری پارک سنتر فرمانیه هستند.

تاثیر سه عنصر رنگ،الگو و بافت در دکوراسیون داخلی

۱: دکوراسیون داخلی و اجرای واحد دوبلکس ۴۵۰ متری در فرمانیه

دکوراسیون داخلی و اجرای واحد دوبلکس ۴۵۰ متری ،۵ خوابه متعلق به کارفرمای عزیز جناب آقای خودسیانی واقع در فرمانیه تهران میباشد.سبک دکوراسیون نئوکلاسیک برای این واحد درنظر گرفته شده است.

از جمله فعالیت های انجام شده در این آپارتمان که شامل :

✔ طراحی و بازسازی آسانسور و پله های دسترسی

✔ طراحی دکوراسیون آشپزخانه و تغییر کابینت ها

✔ استفاده از ورق طلا در دکوراسیون واحد

✔ طراحی و اجرای اتاق خواب ها به همراه نورپردازی واحد

✔ بازسازی و لمینت کف واحد و ابزار دیوارها

✔ طراحی و بازسازی سرویس های بهداشتی و استفاده از لمسه به همراه روشویی ها

✔ طراحی و اجرای آیینه در پذیرایی و طراحی و اجرای لاندری برای واحد

و …

می باشد، که از ابتدا تا انتهای کار توسط مهندسان و تیم اجرای زبده و کاربلد شرکت دکوراسیون رامسین انجام شده است .

برای مشاهده جزئیات کامل پروژه آقای خودسیانی کلیک کنید.

۲: پروژه طراحی واحد مسکونی در کامرانیه

این آپارتمان به متراژ ۱۹۰ متر، متعلق به جناب آقای رستگار واقع در کامرانیه می باشد.

از جمله اقدام های انجام شده در این واحد عبارتند از :

+ طراحی کامل اتاق خواب مستر

+ طراحی حمام و سرویس اتاق خواب مستر

+ طراحی کمدها و نورپردازی درب و سقف اتاق خواب مستر

+ طراحی فضای تی وی روم به سبک روستیک

+ چیدمان فضاها به سبک مینیمال

+ طراحی سالن پذیرایی به سبک کلاسیک

+ طراحی آشپزخانه به سبک کلاسیک

و ..

 

فرمانیه کجاست؟

محله فرمانیه در شمال تهران، یکی از بهترین و لوکس‌ترین مناطق شهر به حساب می‌آید. محله‌ای که نام خود را از خاندان فرمانفرماییان گرفته و در منطقه ۱ تهران، میزبان بسیاری از ثروت‌مندان ایرانی و اتباع خارجی مقیم پایتخت است. هنوز هم می‌توان در میان برج‌های مدرن و لاکچری فرمانیه، یادگارانی از تهران قدیم را پیدا کرد؛ کوچه‌هایی با درختان چنار و جوی‌های آب روان.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل در سعادت آباد

این محله از شمال به نیاوران و از جنوب به بزرگراه صدر، چیذر و بلوار اندرزگو می‌رسد. دزاشیب همسایه غربی فرمانیه است و پاسداران و اقدسیه، همسایه‌های شرقی آن به شمار می‌روند. وجود محله کامرانیه داخل فرمانیه باعث شده تا فرمانیه به دو بخش شرقی و غربی تقسیم شود.

خصوصیات معماری فرمانیه و کامرانیه

معماری چشم‌نواز ساختمان‌های فرمانیه و کامرانیه یکی از دلایل محبوبیت این منطقه زیبا به حساب می‌آید. طراحی ساختمان‌ها در مناطق فرمانیه و کامرانیه با بافت طبیعی منطقه هم‌خوانی و هارمونی دلنشینی دارد که همین تناسب بین طبیعت و ساختمان، فرمانیه را به یکی از دیدنی‌ترین محلات شهر تبدیل کرده است.

دقت در جزییات معماری، استفاده هوشمندانه از المان‌های هنری و تاریخی، بهره بردن از بهترین مواد و مصالح ساختمانی و در نهایت ترکیب آگاهانه و خلاقانه معماری مدرن و سنتی، فرمانیه را چون نگینی زیبا در شهر تهران ساخته است.

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی در فرمانیه

هزینه طراحی دکوراسیون داخلی در فرمانیه بستگی به عوامل متعددی دارد. نخستین نکته توجه به موقعیت مکانی ارزشمند و بافت جمعیتی منطقه است. برتری موقعیتی فرمانیه و کامرانیه در تهران و همچنین وجود ساختمان‌های لوکس و باکیفیت، سطح انتظارات را از شرکت‌های دکوراسیون داخلی در این منطقه، به درستی بالا می‌برد.

همچنین انتخاب سبک طراحی دکوراسیون داخلی در تعیین هزینه طراحی بسیار تاثیرگذار است. هر سبک معماری نیاز به استفاده از المان‌های مخصوص آن سبک و همچنین مواد مصرفی جداگانه دارد. کاربری ساختمان و ابعاد مکانی که طراحی دکوراسیون داخلی برای آن صورت می‌گیرد، یکی دیگر از فاکتورهای تعیین‌کننده هزینه‌ها به حساب می‌آید.

چراغ های تزئینی برای زیباسازی خانه

عامل مهم و اساسی دیگر توانایی و تخصص شرکت دکوراسیون داخلی است. میزان کارآمدی و تجربه شرکت دکوراسیون دارای نقشی غیر قابل انکار در کیفیت نهایی طراحی دکوراسیون داخلی و هزینه آن است.

روش انتخاب بهترین شرکت دکوراسیون داخلی در منطقه کامرانیه و فرمانیه

انتخاب نهایی بهترین شرکت دکوراسیون داخلی در این دو منطقه نیاز به دقت و بررسی بسیار دارد. پروژه‌های انجام‌شده توسط هر شرکت به خوبی می‌توانند نشان دهنده میزان تجربه، تخصص و توانایی‌های شرکت در این کار باشند. مشاوره همه جانبه و بررسی دقیق کارنامه کاری و بررسی مدارک و مجوزهای شرکت راهی مناسب برای پیدا کردن بهترین شرکت به حساب می‌آید.

سخن پایانی

در صورتی که تصمیم به انتخاب شرکت دکوراسیون داخلی در فرمانیه و کامرانیه را دارید، ما در کنار شما هستیم تا آنچه در ذهن دارید را به واقعیتی زیبا تبدیل کنیم.برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره‌های ثابت و یا همراه زیر تماس بگیرید:

۰۲۱۲۶۱۳۱۱۹۲

۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱

۰۹۱۲۶۱۰۸۳۲۹

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *