خدمات شرکت رامسین

طراحی دکوراسیون در رستم آباد و اختیاریه| باطراحی زیبا و جذاب ۲۰۲۱

طراحی دکوراسیون در رستم آباد و اختیاریه

فهرست مطالب

طراحی دکوراسیون در رستم آباد و اختیاریه مدرن

طراحی دکوراسیون در رستم آباد و اختیاریه

طراحی دکوراسیون در رستم آباد و اختیاریه موضوع این مقاله می باشد. اینکه چه نوع طراحی خانه ای جالب و امروزی است. البته پاسخ به این موضوع دشوار است زیرا بستگی به سلیقه دارد. وقتی فضا محدود شود، فکر کردن به طراحی سخت است. طراحی مدرن یک سبک طراحی داخلی است که با پالت رنگی تک رنگ، خطوط تمیز، مینیمالیسم، مواد طبیعی و نور طبیعی مشخص می شود. این به طور خاص به یک حرکت زیباشناختی تاریخی اشاره دارد که در اوایل تا اواسط قرن بیستم روی داد.

طراحی دکوراسیون در رستم آباد و اختیاریه

آینه‌ها یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ایجاد توهم یک اتاق بزرگ‌تر هستند، به‌ویژه اگر دقیقاً روبروی پنجره قرار بگیرند. در این فضای داخلی توسط طراحان مجرب شرکت دکورامسین طراحی شده، یک آینه بزرگ به سبک یکپارچه سازی یک بیانیه جسورانه در راهرو ایجاد می کند.

طراحی دکوراسیون در رستم آباد و اختیاریه طراحی 2021

داشتن یک اتاق نشیمن کوچک لزوماً به این معنی نیست که باید از فضای ناهارخوری خود چشم پوشی کنید. گوشه ای را انتخاب کنید و مطمئن شوید که میز و کاناپه یا صندلی ها به دیوارهایی که به آنها دسترسی دارید بچسبد. به این ترتیب در نهایت از فضای موجود به بهینه ترین حالت استفاده می کنید.

طراحی دکوراسیون در رستم آباد و اختیاریه و فرمانیه

همچنین، رفتن به سمت کاناپه‌ها و صندلی‌های سرسبز، فضای غذاخوری دنج شما را بزرگ می‌کند. با نورافکن ها و هنر دیواری بازی کنید تا طرح مورد نظر خود را تکمیل کنید.

طراحی دکوراسیون در رستم آباد و اختیاریه و فرمانیه

ساده ترین راه برای جادار جلوه دادن یک خانه کوچک این است که هر قسمت از مبلمان را به دیوار بچسبانید و فضای خوبی در مرکز اتاق باقی بگذارید. میز تاشو که بر روی دیوار نصب می شود یکی از کارآمدترین افزودنی ها به هر فضای کوچکی است.

طراحی دکوراسیون در رستم آباد و اختیاریه سالن نشیمن
طراحی دکوراسیون در رستم آباد و اختیاریه سالن غذاخوری
طراحی دکوراسیون در رستم آباد و اختیاریه سرویس بهداشتی
طراحی دکوراسیون در رستم آباد و اختیاریه حمام
طراحی دکوراسیون در رستم آباد و اختیاریه حمام و سرویس بهداشتی
بررسی زبان تصویر در طراحی داخلی!

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *