خدمات شرکت رامسین

طراحی دکوراسیون در خانه های کوهستانی

خانه های کوهستانی

فهرست مطالب

دکوراسیون رامسین: رشته های کوهستانی باشکوه، جنگل های سرسبز و شهرهای کنار دریاها و اقیانوس های آرام  با توجه به امکانات امروزه، به مکانی ناب برای زندگی تبدیل شده اند. می کند. با این وجود اغلب اوقات در  این مناطق باران می بارد. اگر صاحب خانه ای در شهرهای شمالی یا جنوبی هستید و می خواهید آن را از عناصر طبیعی محافظت کنید. سقف های شیروانی از المان های معماری در فرهنگ ساخت و ساز چنین مناطقی است.

البته این قضیه فقط مختص به ایران نیست و در بسیاری از  کشور ها همچون آمریکا نیز مردم مجبور هستند از المان های ممخصوص آن اقلیم استفاده کنند. معمولا در ساخت خانه های ویلایی از الوارهای درخت کاج استفاده می شود ولی اگر از چوب دیگری استفاده کردید حتما به متخصص معماری مشورت لازم کنید.

متأسفانه هر چوبی نمی تواند انتخاب درستی برای ساختن خانه های ییلاقی باشد. مثلا چوب سدر مستعد رشد انگلی است و بنابراین نگهداری آن دشوار است. شناخته شده است که ماس بین تخته ها رشد می کند و به همین ترتیب گلسنگ و قالب نیز رشد می کند. این روزها محصولاتی فروخته می شوند که چوب را حفظ می کنند و محافظت از آن را بسیار آسان تر می کنند.

برای محافظت از سرو از انگل می توانید یک مهره سدر بخرید. یکپارچگی چوب سدر اغلب توسط روغن نافذ مانند کتان یا تون محافظت می شود.

هنگامی که خانه جدیدی را خریداری می کنید یا زونا برای خانه موجود ایجاد می کنید ، باید از این سؤال بپرسید که آیا سدر از آسیب های زیبایی شناختی و ساختاری محافظت شده است یا خیر. همچنین باید بپرسید چه نوع درزگیر بر روی چوب اعمال شده است.

آگاهی از جدیدترین مبلمان حمام!

تخته سنگ نوعی سنگ است که از یک بام با دوام و بصری لذت بخش برخوردار است. طول آن بیشتر از آسفالت است ، اما به اندازه فلز نیست. تخته سنگ یک ماده نگهداری نسبتاً کم است. از آنجا که نوعی سنگ است ، مانند سرو نمی شود. از طرفی سنگ برای جابجایی و مانور سنگین است ، فقط یک نصاب متخصص می تواند آن را نصب کند و این کار را گران می کند.

زونا های فلزی ممکن است کمی بیشتر هزینه کنند ، اما می توانند ۲ تا ۳ برابر بیشتر از انواع دیگر زونا باشد. اگر این فلز از روی یا مس ساخته شده باشد ، سقف ممکن است تا ۱۰۰ سال دوام داشته باشد.

فلز هوای سرد و گرم را در خانه نگه می دارد و ضد انگل است. زونا فلزی به احتمال زیاد در معرض آسیب حیواناتی مانند دارکوب و راکون قرار نمی گیرند. زونا که از فلز ساخته شده اند می توانند به خانه شما ظاهری آینده نگر دهند.

نکته اصلی داشتن سقف فلزی این است که نسبت به سایر مواد بسیار گران است. در صورت استفاده از سقف فلزی ممکن است هزینه نیروی کار نیز بیشتر باشد. در Northwest Pacific میزان بارش بسیار زیاد است و سقف های فلزی در باران پر سر و صدا هستند.

آسفالت یکی از محبوب ترین انواع بام در ایالات متحده است. زونا آسفالت توسط فایبرگلاس اطراف با سرامیک و آسفالت ساخته می شود. در بعضی مواقع با انواع مختلفی از مواد معدنی مخلوط می شود.

سرامیک موجود در این نوع زونا کمک می کند تا اشعه UV از بین برود. نصب آن آسان تر است زیرا به جای تکه های جداگانه مانند چوب سرو ، در ورقه ها قرار می گیرد ، بنابراین زایمان باید نسبتاً ارزان باشد. در بعضی موارد ، زونا جدید بر روی نمونه های قدیمی نصب می شود تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

تاثیر رنگ در دکوراسیون اتاق کودک

مشکل اصلی سقف آسفالت این است که فقط ۲۰ سال یا بیشتر طول می کشد. اگر در حال خرید یک سقف هستید ، باید در نظر داشته باشید که چندین زون آسفالت وجود دارد.

داشتن سقف روی سر شما یکی از اساسی ترین نیازهای فرد است. با تحقیق درست می توانید سقف پیدا کنید که مدت طولانی شما را ایمن و راحت نگه می دارد.

One Response

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *