خدمات شرکت رامسین

طراحی دکوراسیون در الهیه – فرشته|ایده های طراحی داخلی و الهام بخش دکوراسیون منزل

طراحی دکوراسیون در الهیه – فرشته

فهرست مطالب

طراحی دکوراسیون در الهیه – فرشته

طراحی دکوراسیون داخلی در شادمان( شهرک غرب) موضوع این مقاله می باشد. فضای شهری کوچک با محیطی زیبا جزئیات کوچک ظریف رنگ‌های پاستلی آرام، و پایه‌ای الهام‌بخش که از زیبایی‌شناسی مدرن اواسط قرن می‌آید. منطقه نشیمن اصلی شامل یک آشپزخانه، ناهار خوری، و اتاق نشیمن نمایشگاه باز با یک منطقه کاری کوچک در پشت جداسازی درهای شیشه ای مرسوم است.

طراحی دکوراسیون در الهیه – فرشته مدرن

پایه طراحی با پارکت چوبی زیبا، کاشی های مربعی کوچک به رنگ شن و ماسه و عنصر دنج گرم فرش دستباف مراکشی تشکیل شده است. مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، رنگ هایی را انتخاب کنید که وقتی طراحی داخلی خانه خود را بازسازی می کنید، به شما کمک می کند. به همان اندازه که برای رنگ مهم است. بافت نیز مهم است. به خصوص اگر هوس یک طرح رنگی مانند: تمام سفید یا خاکستری را دارید. یک اتاق در نگاه اول می تواند یک طرح تک رنگ به نظر برسد، اما اگر به دقت نگاه کنید. متوجه سایه هایی در همان رنگ و بافت فراوان از طریق پارچه منسوجات خواهید شد.

طراحی دکوراسیون در الهیه – فرشته مدرن سالن نشیمن

یک اتاق کاملاً سفید ممکن است دارای پارچه‌های کتانی، صندلی مخملی مخملی، کوسن‌های ابریشمی براق، صندلی‌های حصیری و سبدهای بافتنی، و یک مبل نخی نازک با پتویی از جنس خز مصنوعی باشد. همه این عناصر بافت را اضافه کرده و چشم را خوشحال می کند و محیطی گرم و غنی را ایجاد می کند.

طراحی می‌تواند شخصیت مالک را توصیف کند. بنابراین با استفاده از بافت‌ها، الگوها و رنگ‌های مختلف می‌توان یک اتاق کسل‌کننده را به راحتی به پیچیدگی تبدیل کرد.

طراحی دکوراسیون در الهیه – فرشته مدرن آشپزخانه

مبلمان بزرگ

یک مبل بزرگ، سپس یک یا دو صندلی بازویی باریک با پایه های حک شده جذاب (بسته به فضا) داشته باشید. حتی اگر در حال تزیین یک آپارتمان کوچک هستید، ایده های تزئینی زیادی برای امتحان کردن وجود دارد. اکثر طراحان توصیه می‌کنند که حتی کوچک‌ترین اتاق‌ها یک قطعه بزرگ مانند یک کابینت یا کابینت بزرگ داشته باشند. ترکیبی از بزرگ و کوچک کلید موفقیت در طراحی داخلی خانه است. این قانون با لوازم جانبی نیز مطابقت دارد.

طراحی دکوراسیون در الهیه – فرشته مدرن و شیک

فضاهی کوچکی که بی‌اهمیت به نظر می‌رسند، اما برای زیبایی‌شناسی لایه‌بندی و تزئین شده ضروری هستند. به نظر می رسد یک نکته ساده باشد، اما افزودن چیدمان های گل، گیاهان زنده و اقلام طبیعی مانند گلدان های صدفی یا سنگی، واقعاً می تواند آخرین نکته را به طراحی داخلی خانه شما اضافه کند.

طراحی دکوراسیون در الهیه – فرشته اتاق خواب
طراحی دکوراسیون در الهیه – فرشته اتاق خواب دختر
طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *