خدمات شرکت رامسین

طراحی داخلی حیاط ویلا

طراحی داخلی حیاط ویلا -decoramsin.com

فهرست مطالب

به دنبال ایده برای طراحی داخلی حیاط ویلای خود هستید؟ از روش های طراحی داخلی حیاط و محوطه ساختمان اطلاعی دارید؟! جالب است بدانید که دقیقا به همان اندازه که طراحی داخلی هال و پذیرایی و سایر بخش‌های خانه اهمیت دارد، طراحی داخلی حیاط ویلا و محوطه‌ی ساختمان‌ها نیز پراهمیت است. تنها کافی است کمی خلاقیت به خرج دهیم و با ایده‌های جدید و مدرن محوطه و حیاط منازل خود را زیبا سازی کنیم.

 

چگونه برای حیاط ویلای خود یک دکوراسیون داخلی شیک و جذاب طراحی کنیم؟!

در واقع دکوراسیون حیاط محدود به کاشت گل و درخت و… نیست. بلکه با استفاده از الِمان‌های مختلف و متنوع می‌توانید جلوه‌ای ویژه و خاص برای محیط اطراف خود طراحی کنید‌. مثلا با ایجاد مناظر مختلفی مثل برکه،‌ آلاچیق، باغچه، حوضچه و استخر می‌توانید یک طراحی و دکوراسیون جدید برای محوطه‌ی خود به وجود آورید. البته توجه داشته باشید که نیاز نیست تمامی این موارد را همزمان در محوطه و حیاط ویلای خود داشته باشید. تنها کافی است از یک یا دو مورد به درستی بهره ببرید‌‌. آنوقت خواهید دید که چه منظره‌ی زیبا و دلربایی برای ویلای خود ایجاد کرده اید!

 

چگونه برای حیاط ویلای خود یک دکوراسیون داخلی شیک و جذاب طراحی کنیم-decoramsin.com

طراحی داخلی جذاب برای حیاط ویلا

یکی از راه‌هایی که می‌تواند حیاط یا محوطه‌ی ویلای شما را جذاب کند، گلکاری باغچه‌ها است‌. یک باغچه و فضای رنگارنگ با گل‌ها و درختان متبوع و دلچسب، فضای اطراف ویلا و منزل شما را به طرز شگفت آوری دلربا می‌کند‌. به طور کلی فضای سبز یک محیط تاثیر زیادی بر جذابیت و شگفت‌انگیز شدن آن دارد. مثلا در راهروها، اطراف باغچه، حوض یا استخر ویلا می‌توانید از گلدان استفاده کنید‌. همچنین با مرزبندی و چینش منظم گلدان‌ها و درخت‌ها می‌توانید یک محوطه‌ی منحصربه‌فرد داشته باشید‌. یا از وسایلی که دیگر لازم

ندارید و خیلی به کار نمی‌آیند در تزیین محوطه‌ی ویلای خود بهره ببرید. برای مثال میز و صندلی‌های دور ریختی و قدیمی جزء بهترین گزینه‌ها هستند.

 

طراحی داخلی جذاب برای حیاط ویلا-decoramsin.com

 

چندین ایده خلاقانه و جدید برای طراحی داخلی حیاط ویلا

طراحی داخلی حیاط ویلا علاوه بر آنکه ظاهری جدید برای محوطه شما ایجاد می‌کند، در روحیه‌ی افراد ساکن آن ویلا نیز تاثیر زیادی دارد. اما پیش از آنکه بخواهید به دنبال ایده های جدید برای طراحی داخلی ویلای خود باشید بهتر است بدانید، به چه سبکی می‌خواهد آن ویلا را تزئین کنید؟!

چقدر قرار است هزینه کنید؟! چه ایده‌هایی مد نظرتان است و کدام مدل طراحی با سلیقه‌ی شما هماهنگی بیشتری دارد؟!  برای آنکه بتوانید راحت‌تر به این سوال‌ها پاسخ بدهید، در این بخش چندین ایده طراحی داخلی ویلا برایتان آورده ایم:

  • استفاده از سنگ‌های تزیینی

جالب است بدانید که استفاده از سنگ‌های تزئینی تاثیر معجزه آسایی در زیباسازی باغچه‌ها دارند. استفاده از این سنگ‌ها می‌توانند باغچه و حیاط ویلای شما را به طرز شگرفی زیبا و مدرن کنند!

  • کدهای ارتفاعی

با استفاده‌ی صحیح و مناسب از چند کد ارتفاعی به راحتی می‌توانید فضاسازی کرده محوطه‌ی پویایی برای ویلای خود طراحی کنید.

  • ایجاد آلاچیق

با طراحی و نصب یک آلاچیق متفاوت در ویلای خود، به آسانی توانسته اید جذابیتی خاص به ویلای خود ببخشید.

  • درخت کاری

کاشتن درخت‌های زیبا و رنگارنگ به راحتی می‌توانند نظر هر مهمانی را به خود جلب کنند‌. مخصوصا درختان توت مجنون که جذابیتی دوچندان دارند. این درختان خیلی مورد استفاده‌ی طراحان داخلی و مهندسان معماری واقع می‌شوند.

 

چندین ایده خلاقانه و جدید برای طراحی داخلی حیاط ویلا-decoramsin.com

 

  • نورپردازی به جا و مناسب

بدون شک، تامین نور حیاط ویلا جزء مهم ترین مواردی است که باید نسبت به آن توجه ویژه داشته باشید. این نورپردازی در شب، درخشش و تلألو ویژه ای به گل‌ها و درخت‌های باغچه حیاط می‌بخشد.

  • استفاده از میز و صندلی

با قرار دادن یک دست میز و چندین صندلی در اطراف باغچه حیاط ویلا، یک طراحی داخلی شیک و دلفریب ایجاد کنید! مخصوصا اگر باغچه و محوطه ویلای شما کوچک باشد، این طراحی برای شما بسیار مناسب خواهد بود. همچنین با قرار دادن درختچه‌های تزیینی کوچک در نزدیکی محل نشیمن دیزاین ویلای شما خیلی زیبا و متفاوت می‌شود!

استفاده از میز و صندلی-decoramsin.com

 

  • استفاده از چوب در طراحی داخلی حیاط ویلا

با به کاربردن چوب ترموود در کنار چمن حیاط ویلا طراحی متنوع‌تری برای محوطه خود ایجاد می‌کنید.

سایر روش‌ها برای طراحی داخلی حیاط ویلا

  • با استفاده کردن از یک میز گرد، که با گیاهان مختلف پوشیده و محاصره شده، توانسته اید ایده‌ای نو و خلاقانه برای طراحی حیاط ویلای خود ایجاد کنید.
  • همچنین اگر یک آبنما در گوشه‌ای از حیاط ویلا نصب کنید، فضای محوطه‌ی شما فوق العاده مدرن، جذاب و شیک می‌شود.
  • چوب‌های مختلف، بتن های گوناگون، سنگ‌های آنتیک و… پرکاربردترین مصالحی هستند که برای تزئین محوطه ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال با ایجاد یک فضای مارپیچ و پرپیچ و خم با بهره گیری از سنگ‌های زینتی و چوب و بتن در حیاط ویلای خود، صحنه ای فوق العاده خلاقانه و هیجان انگیز ایجاد کرده اید! مثلا یک جوی پر پیچ و خم دقیقا در میان چمن‌ها با سنگ‌های زینتی هر فردی را به اختیار به آن سمت می‌کشاند!

 

سایر روش‌ها برای طراحی داخلی حیاط ویلا-decoramsin.com

 

 

هماهنگی و ترکیب مناسب وسایل حیاط ویلا در دکوراسیون محوطه

سعی کنید رنگ وسایل و مصالحی که استفاده می‌کنید، به یکدیگر شبیه باشند. ایجاد یک هارمونی مناسب فضایی شاد و دلربا در محوطه‌ی ویلا ایجاد می‌کند. برای مثال اگر درختان میوه در محوطه خود کاشته اید، قرار دادن میز و صندلی‌های سفید رنگ یا رنگ‌های ملایم می‌تواند یک ترکیب مناسب در این نوع طراحی داخلی حیاط ویلای شما باشد‌.

هرچقدر ویلای خود را با دقت و سلیقه‌ی بیشتری طراحی کنید، فضای زیباتر و دلچسب تری برای ویلای خود ایجاد کرده اید. عکس‌ها و طرح‌های این مقاله نیز می‌تواند ایده‌های جدیدی برایتان به ارمغان آورند.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *