خدمات شرکت رامسین

طراحی آشپزخانه با کابینت تیره

طراحی آشپزخانه با کابینت تیره-وب سایت دکورامسین

فهرست مطالب

طراحی آشپزخانه با کابینت تیره

 از آن جا که امروزه طراحی آشپزخانه با کابینت تیره بسیار مورد توجه قرار گرفته است وب سایت رامسین توضیحاتی در این باره خواهد داد.

آشپزخانه باید مکانی پر نور باشد که در آن از رنگ‌های روشن و مطبوع استفاده شود. درست است؟ اما آخرین روند طراحی داخلی این قانون طلایی را معکوس می‌کند. زیرا این رو‌ز‌ها هر چه تیره‌تر باشد بهتر است .

کابینت‌ها و میز‌های تیره راه خود را به دنیای طراحی آشپزخانه باز کرده‌اند و مشکی به سرعت تبدیل به رنگی شده است که همه دوست دارند. موضوع غالب درام است. از دیوار های مشکی گرفته تا مبلمان مشکی و المان ‌های کاملاً مشکی، همه جا هستند و به این زودی‌ها از بین نمی‌روند.

طراحی آشپزخانه‌های تاریک که جایگاه خود را در املاک لوکس ثابت می‌کنند،هستند. در اینجا برخی از دلایلی است که ما نمی توانیم از روند آشپزخانه تیره به اندازه کافی استفاده کنیم (به علاوه نکاتی در مورد اینکه چگونه می توانید آن را در خانه خود طراحی کنید را بیان می‌کنیم).

طراحی آشپزخانه با کابینت تیره-وب سایت دکورامسین

رنگ دیوار تیره برای آشپزخانه

وقتی نوبت به انتخاب رنگ مناسب برای دیوار آشپزخانه می‌رسد، توجه خود را به رنگ‌هایی معطوف می‌کنیم که در گذشته کاملاً نادیده گرفته می‌شدند. راه را برای آبی‌های تیره، سایه‌های تیره‌تر آبی سرمه‌ای، خاکستری عمیق و متال، و همچنین سایه‌های تیره‌تر آبنوس، یا زغالی باز کنید.

دیگر فقط یک رنگ برجسته نیست، و علی‌رغم آنچه در مورد رنگ‌های روشن و تیره به ما گفته شده است، رنگ‌های تیره کابینت و کاغذ دیواری‌ها به خوبی عمل می‌کنند. با کمک آینه‌ها، سطوح بازتابنده و نمایش نور طبیعی، می‌توان تاریکی را به مکانی روشن و زنده تبدیل کرد.

طراحی دکوراسیون و آسایش روحی خانواده!

برای افزودن احساس تجمل، از بافت برای زنده کردن دیوا‌ها و کابینت‌های تیره استفاده کنید. کار کردن با کاغذ دیواری های چوبی بسیار راحت‌تر از رنگ‌های تک بعدی است.

رنگ دیوار تیره برای آشپزخانه-وب سایت دکورامسین

روشنایی آشپزخانه با کابینت تاریک

طراحی آشپزخانه با کابینت تیره امروزه بسیار رایج شده است. اما این آن نوع روندی نیست که هرگز از آن فراتر رود. چیزی کاملاً منحصر به فرد در مورد آن وجود دارد، و این احتمالاً به این دلیل است که همه نمی‌خواهند به سمت تاریکی بروند.

طراحی داخلی همیشه به ما آموخته است که جذب نور شویم. پنجره‌های بزرگ، استفاده از آینه در خانه، دمای رنگ مناسب را با لامپ دریافت کنید. همه این موارد مهم است. بنابراین ایده سایه‌های تیره می تواند تا حدودی ترسناک باشد.

این ظاهر علاوه بر منحصر به فرد بودن، در واقع پر از سبک زندگی است. رنگ‌های مرموز مانند سیاه، آبی یا حتی سبز تیره، قهوه‌ای مجلل و جذاب هستند. آنها فضایی را در یک اتاق ایجاد می‌کنند و می‌توان از آنها برای طراحی فضایی استفاده کرد که جذابیت روستایی و خانگی دارد.

روشنایی آشپزخانه با کابینت تاریک-وب سایت دکورامسین

مزایای رنگ تیره برای کابینت اشپزخانه

وقتی صحبت از آشپزخانه‌های تاریک به میان می آید، تجمل به ذهن خطور می‌کند.

مشکی واقعاً رنگ نخبگان است. در روانشناسی رنگ‌ها نمادی از قدرت و ظرافت است. و البته، فضایی مرموز در آن وجود دارد. این نوع رنگی است که افراد را مجذوب خود می‌کند و ما را وادار می کند بیشتر بدانیم.

 

اما بیش از همه، مشکی نشانه تجمل خالص است. در آشپزخانه هم به عنوان روکش دیوار و هم به عنوان سطحی برای میزهای کابینت و سطوح کابینت استفاده می‌شود.

دکوراسیون داخلی منزل را بررسی کنیم!

همچنین برخی از نکات مهم به نفع سبک آشپزخانه تیره وجود دارد. این دلایلی است که چرا باید رنگ‌های تیره را برای کابینت‌های خود در نظر بگیرید:

 

  1. رنگ های تیره خطوط شروع و پایان دیوار‌ها را محو می‌کند و در برخی موارد می‌تواند فضا را بسیار بزرگتر نشان دهد.

 

  1. سایه‌های کمتری روی کابینت‌های تیره وجود دارد که به اتاق شما سبکی یکپارچه و بکر می‌دهد.

 

  1. دیوارها و کابینت‌های تیره یک پس زمینه عالی برای آثار هنری و دیگر تزئینات دیوار هستند.

 

  1. کابینت‌های تیره لکه ها را نشان نمی‌دهند و پس از هر بار آشپزی مجبور به نظافت سطح کابینت‌ها نیستید.

 

اگر می‌خواهید ظاهری بدون درز برای آشپزخانه خود داشته باشید، دیوارهای خود را با کابینت های خود هماهنگ کنید.

 

 

آشپزخانه با کابینت تیره به معنای کم نور نیست

 

نیازی نیست که روند آشپزخانه تیره معادل یک آشپزخانه تاریک باشد که در آن شما نمی توانید آنچه را که در حال پختن هستید ببینید. در واقع، کاملا برعکس است.

 

رنگ‌های تیره سایه‌ها را به حداقل می‌رساند و احساس تداوم ایجاد می‌کند. آنها همچنین می‌توانند یک اتاق را بزرگتر نشان دهند و تشخیص اینکه دیوارها کجا شروع و به کجا ختم می‌شوند دشوار‌تر می‌شود. و با طراحی نور مناسب، می‌توانید مناطقی با نور زیبا ایجاد کنید که در روز یا شب عالی به نظر می‌رسند.

اگر نگران این هستید که آشپزخانه شما بیش از حد تیره به نظر برسد، از نور طبیعی خورشید از پنجره‌ها نهایت استفاده را ببرید و از عناصر انعکاسی که با دقت قرار داده شده اند استفاده کنید. چیز‌هایی مانند دستگیره‌های فلزی کابینت و آباژورهای برنجی / طلایی به خوبی کار می کنند. شما همچنین می توانید از طرح رنگ تک رنگ استفاده کنید، که قدرت نور و تاریکی را به شما می دهد.

بازسازی ویلای قدیمی | نکات مهم اصول نوسازی

آشپزخانه با کابینت تیره به معنای کم نور نیست-وب سایت دکورامسین

ترکیب رنگ آشپزخانه با کابینت تیره

دلیل دیگری که ما عاشق طراحی کابینت آشپزخانه با رنگ تیره هستیم این است که به رنگ‌های دیگر اجازه می‌دهد تا بدرخشند. در حالی که سایه‌های تیره ستاره نمایش در اینجا هستند، یک پالت رنگ سایه نیز می تواند به عنوان پس زمینه عالی برای سایر عناصر عمل کند. عناصری مانند شیر‌های آب طلایی و برنجی، دستگیره‌های کابینت کرومی یا دیگر ویژگی‌های طراحی جالب است.

کفپوش آشپزخانه با کابینت تیره

از آنجایی که مشکی، آبی یا خاکستری پس‌زمینه‌های بسیار خوبی برای رنگ‌های دیگر هستند، می‌توانید به کنتراست‌های خیره‌کننده‌ای دست پیدا کنید که گزینه‌های بی‌پایانی برای آن قطعات تزئینی جذاب در اختیارتان قرار می‌دهد.

اگر به دنبال ایجاد یک فضای آشپزخانه فتوژنیک هستید، از چند رنگ کلیدی استفاده کنید تا همه چیز به خوبی هماهنگ شود. به این ترتیب، حتی زمانی که میز‌های شما کمی نامرتب هستند، فضای شما همچنان زیبا به نظر می‌رسد. چوب و مواد طبیعی به خوبی با کابینت‌های تیره هماهنگ می شوند، بنابراین این عناصر ارگانیک را به کار بگیرید تا فضای خود را واقعاً زنده کنید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *