خدمات شرکت رامسین

چه سبک هایی را برای دکوراسیون داخلی منزل خود میتوانیم انتخاب کنیم ؟

دکوراسیون نئوکلاسیک اتاق خواب

فهرست مطالب

امروزه با توجه به تنوع زیاد در طرح های دکوراسیون منازل , ما برای انتخاب طرح با توجه به سلیقه خود با گزینه های زیادی روبه رو هستیم .اما کدوم طرح ها با توجه به متراژ منزل ما و نوع علاقه ما مناسب است ؟

و اصلا چه سبک های وجود دارد؟ که به ما این فرصت را می دهد تا بهترین انتخاب را داشته باشیم . در اینجا شما با انواع سبک ها تا حدودی آشنا می شوید که با راهنمایی متخصصان عزیز میتوانید بهترین طرح و انتخاب متفاوت را برای منزل خود داشته باشید.

چرا باید از طراح دکورایسون داخلی کمک  بگیریم ؟

یکی از دلایل استرس آور بودن فرایند دکوراسیون این است که ما نمیتوانیم به اون قاطعیت انتخابمان از نظر طرح و رنگ مناسب برسیم در یکی از عمده ترین دلایل نداشتن وقت کافی است . درسته پروسه تغییر دکور خیلی هیجان انگیز است اما به این راحتی ها نیست چون یک طراح دکوراسیون تمام زوایای منزل از نشیمن  و آشپزخانه و دیگر فضاهای مورد نظر را در نظر میگیرد و با توجه به زمان و میزان هزینه شما و محیط بهترین ایده رو ارائه میدهد.

با توجه به زندگی ما در این دنیای مدرن که با تصاویر زیادی در طول روز روبه رو هستیم خیلی در تصمیم گیری ما در انتخاب دکوراسیون منزل و حتی رنگ و فرم وسایل موثر است که فقط یک طراح خوب میتواند ما را از این شلوغی های ذهن که مانع تصمیم گیری مناسب برای محیط ما میشود نجات دهد.

اگر خانه ای را به قصد همیشه ماندن بخواهیم دکور کنیم بهتر است حتما از یک طراح متخصص دکوراسیون راهنمایی بگیریم چون آن ها در ایده های دراز مدت خود رادر  نظر میگیرند و مارا از طرح اینجاست که یک طراح دکوراسیون مانند یک ناجی به کمک ما می آید .چون یک طراح دکوراسیون به دقت به پیشنهاد های ما و علایق و سلیقه ما در رنگ ها و طرح ها گوش میدهد و در آخر بهترین پیشنهاد رابر اساس شخصیت ما  ارائه میدهد .

محوطه سازی ویلا و فضای حیاط

یک طرح خوب طرحی است که حس ارزشمند بودن را در محیط خانه ایجاد کند .

 

 

انواع سبک طراحی دکوراسیون داخلی :

۱٫سبک مدرن

سبک مدرن یک طراحی گسترده است که معمولا میتوان به خانه هایی روشن که در آن خطوط های پر پیچ خم دیده می شود و خانه های ساده از پالت های رنگی که در طراحی آن از مواد فلزی , طلایی و استیل استفاده شده است ,اشاره کرد .

در سبک مدرن میتوان این موضوع را کاملا احساس کرد که در طراحی آن از المنت های ساده استفاده شده است .

سبک مدرن رو این جوری میشود توصیف کرد که یک طراحی شفاف است که در همه چیز مرتب و از وسایل مدرن و ساده در آن استفاده میشود و به هیچ وجه بهم ریخته و در هم نیست .

سبک دکوراسیون داخلی مدرن

دکوراسیون داخلی مدرن پذیرایی

۲٫سبک دکوراسیون کلاسیک :

سبک کلاسیک دکوراسیون که به آن سبک مرسوم هم میتوان گفت . سبکی است که در طراحی آن از سبک هایی که از ابتدا برای طراحی داخلی منازل و طراحی ویلا  از آن استفاده میشده  است  میتوان الهام گرفت که اکثرا به صورت سلطنتی است و در طراحی آن از آینه کاری استفاده میشود و دیوار ها و سقف دارای کنده کاری های مجلل است و از مبلمان های چوبی و سلطنتی همراه  با کنده کاری برای چیدمان داخلی استفاده میشود .

در طراحی کلاسیک  میتوان دید تقریبا بخش های مختلف خانه کاملا جدا از هم طراحی میشود مثل بخش مطالعه یا بخش هایی مثل اتاق استراحت و …. که هر کدام در طراحی آن از یک سری المان ها استفاده میشود تا خانه را مجلل تر نشان دهد . مثل به کار بردن لوستر های پر زرق برق و یا پرده های بلند با رنگ های خاص  میتوان اشاره کرد .

طراحی آشپزخانه رستوران

۳٫سبک دکوراسیون نئوکلاسیک :

سایز وسایل اتاق خواب سبک دکوراسیون نئوکلاسیک

 

سبک نئوکلاسیک در دکوراسیون سبکی است که میتوان گفت تلفیقی از مدرن و کلاسیک است که در این طراحی ما میتوانیم هردو سبک را داشته باشیم و به هر کدام از این دو سبک علاقه داریم کار ما نزدیک تر باشد و در واقع میتوان بگیم در این سبک ما هیچ محدودتی در استفاده از مبلمان و تزئینات نداریم .

در این سبک نورپردازی ها و نماهای کار شده روی سقف جلوه خاص و متفاوتی رو به ما میدهد و همین طور استفاده از سنگ و شیشه و چوب در این کار میتوان جهت سبک را به مدرن یا به کلاسیک برد و شما میتوانید تمام علایق خود را با کمک یک متخصص طراحی داخلی در طراحی خانه خود داشته باشید.

در این سبک رنگ های کرم و طلایی خیلی به چشم میخورد و باعث میشود سبک ما به کلاسیک نزدیک تر بشود و یک حالت مجلل گونه به منزل ما میدهد و همینطور رنگ های قرمز با بنفش یا فیروزه ای و یا ترکیب این رنگ ها را در طراحی به سبک نئوکلاسیک داشته باشیم .

دکوراسیون نئوکلاسیک اتاق خواب

دکوراسیون نئو کلاسیک آشپزخانه

دکوراسیون کلاسیک پذیرایی

دکوراسیون کلاسیک نشیمن

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *