خدمات شرکت رامسین

سبک دکوراسیون فرانسوی

سبک دکوراسیون فرانسوی

فهرست مطالب

سبک دکوراسیون فرانسوی موضوع این مقاله از رامسین است.در بین کشورها درواقع می‌توان گفت فرانسه در تخصص هنر و طراحی در دنیا پایه و اساس محسوب می‌شود .طراحی به سبک فرانسوی توانست دنیای هنر را سورپرایز کند چون بیشترین تأثیر محرک را در طراحی دکوراسیون داخلی را داشت .

طراحی دکوراسیون به سبک فرانسوی

در طراحی‌هایی اشرافی فرانسوی همیشه به ظرافت و کنده‌کاری‌های روی دیوارها و تابلوهای نفیس که با قاب‌های طلایی و نقره‌ای تزئین و ظرافتی که در  انتخاب مبلمان است دیده می‌شود که  در زمان قاجار این سبک طراحی محبوب شاه قاجار بوده است و نمونه‌های آن را هنوز می‌توانیم در کاخ‌های مانده از آن  دوران دید.

دکوراسیون داخلی فرانسوی

طراحی به سبک فرانسوی

در این سبک از پارچه‌های ابریشمی و مخملی با گل‌های برجسته به‌عنوان روکش روی مبل‌ها و پرده‌ها زیاد به چشم می‌خورد هم‌چنین حکاکی‌های طلایی و آینه‌کاری و استفاده از وسایل تزئینی چینی و کریستالی که هنوز هم موردعلاقه و توجه عموم است نیز دیده می‌شود .

در طراحی به سبک دکوراسیون مدرن هنوز هم می‌توان طراحی‌های زیبا با چوب را مشاهده کرد و هم‌چنین نورپردازی با لوسترهای  بلند که از  سقف‌ها آویزان است چون در طراحی دکوراسیون به سبک فرانسوی سقف منازل دارای ارتفاع زیادی است و  هم‌چنین در این طراحی میز ناهارخوری‌ها و عسلی‌های بین میز تختخواب‌ها همه از چوب‌های اعلا ساخته و تزئین شده‌اند .

دکوراسیون به سبک فرانسوی

در این سبک به مبلمان و طراحی آن توجه زیادی می‌شود، مبلمان کلاسیک فرانسوی یکی از محبوب ترین و لوکس ترین مدل مبل کلاسیک در سر تا سر جهان است. مبلمان کلاسیک فرانسوی بسیار ساده و ظریف و با پایه کنده کاری چوبی منحنی و پشتی صاف و گاهآ توری و هم‌چنین هارمونی رنگ درمبلمان که قرار نیست تمام مبل‌ها به یکرنگ باشد هم‌چنین در این سبک استفاده از مبلمان یا وسایل تزئینی از دوره‌های مختلف استقبال می‌شود .

رنگ مناسب دکوراسیون اتاق خواب کوچک

در این طراحی محدودیت رنگ وجود دارد، اصلآ رنگ تند و قوی در پیرامون این سبک نخواهید دید و عمدتا از رنگ خنثی استفاده میشود. رنگ‌های انتخابی بیشتر رنگ‌های پاسیتلی و یا سفید عاجی است، چون این رنگ‌ها به دلیل روشن بودن و ملایم بودن زیبای خاصی به محیط می‌دهند و می‌توان هارمونی زیبایی از ترکیب این رنگ‌ها کنار هم در وسایل انتخابی ایجاد کرد که طراحی مارا کاملاً متفاوت می‌کند .

طراحی به سبک فرانسوی

ویژگی های سبک دکوراسیون فرانسوی

در این سبک  دکوراسیون فضای نشمین به‌صورت کاملاً شیک و لوکس طراحی می‌شود به‌گونه‌ای که در طراحی آن‌یک شومینه در نشیمن قرار دارد که  در بالای آن آینه و یا تابلوهای بزرگ آویزان می‌شود و همین‌طور شمدانی ها و قاب عکس‌ها  و بلورهای شیشه‌ای و … را می‌توان روی آن قرارداد و هم‌چنین از دکوری های  قدمت دار و ظریف نیز برای زیبایی نشیمن استفاده می‌شود .

در اتاق نشیمن حتماً پنجره‌های نورگیر  دیده می‌شود و یا از لوسترهای پرنور استفاده می‌شود که در شب هم مانند روز فضا از نور کافی برخوردار باشد ، از دیگر چیزهایی که در  طراحی به سبک فرانسوی  به چشم می‌خورد استفاده از پرده‌های شکیل و زیبا برای تزئین پنجره‌ها است .

دکوراسیون فرانسوی

یکی از ویژگی های سبک فرانسوی، هزینه بالای طراحی دکوراسیون داخلی و انواع گچ بری و ستون های رنگ طلایی و پر زرق و برق ان است.وهمینطور از مجسمه های چینی و شیشه ای، ایینه بزرگ و اجسام قدیمی و انواع کوسن های دکوری، دکوراسیون رایج سبک فرانسوی است.در این سبک از طراحی جدا از استفاده مصالح موردنیاز برای ساخت فضا استفاده از دکوری و اکسسوری های زیادی به چشم می‌خورد و هم‌چنین می‌توانید از سبک وسایل مختلف درکنار هم استفاده کنید و هیچ نگران این نباشید که ناهماهنگ هستند چون در این طراحی با توجه به رنگ و چیدمان می‌توان یک دکور خاص و متفاوت را داشت که منحصر به خودتان است .

روش طراحی دکوراسیون آشپزخانه زیبا و جذاب

سبک فرانسوی

دکوراسیون حمام فرانسوی

دکوراسیون حمام فرانسوی دارای پنجره های بزرگ و بلند با ایینه عظیم در قاب طلایی، وان حمام سفید یا عاجی رنگ،شیرالات رنگ طلایی، یک سرویس بهداشتی، یک قفسه و با نورپردازی ایده ال فضا را پر میکند و همچنین باید در نظر گرفت نور بیش از حد نباشد. بهترین رنگ لامپ در این دکوراسیون زرد میباشد. پوشش کف حمام باید از گران ترین مصالح به طور مثال: سرامیک گرانیتی و مرمرین با رنگ روشن، بهترین گزینه است.

سرویس بهداشتی فرانسوی
سرویس بهداشتی فرانسوی

با مطالعه مقالعه بالا در مورد طراحی دکوراسیون فرانسوی،چیدمان مبل فرانسوی،ویژگی سبک فرانسوی،پرده ها و اکسسوری، نور پردازی و چیدمان نشیمن به سبک فرانسوی اشنا میشوید، که امیدوارم این سبک مورد توجه شما همراهان عزیز و همیشگی قرار بگیرد.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *