خدمات شرکت رامسین

زیباترین دکوراسیون خانه عروس| بهترین چیدمان با ایده های بکر و جدید

زیباترین دکوراسیون خانه عروس به سبک مدرن

فهرست مطالب

زیباترین دکوراسیون خانه عروس

زیباترین دکوراسیون خانه عروس موضوع این نوشته از رامسین می باشد. دکوراسیون خانه عروس یکی از بخش های لذت بخش و بسیار سخت می باشد.

برای داشتن جذاب ترین دکوراسیون خانه عروس نیازمند آشنایی با اصول فنگ شویی، اصول دکوراسیون به سبک های مختلف مانند: سبک نئوکلاسیک، سبک مینیمال، سبک مدرن، …. و سبک کلاسیک که میان عروس های ایرانی پرطرفدار می باشد.

نحوه چیدمان مبلمان، بکارگیری وسایل تزیینی، انتخاب رنگ و جنس پرده، لوستر و فرش مهم ارین فاکتورهایی هستند که باید به آن توجه کرد.

زیباترین دکوراسیون خانه عروس

دکوراسیون سبک مدرن

سبک مدرن با استفاده از ترفندهایی مانند استفاده از رنگ های چشمگیر و خنثی و فرم های هندسی و نا متقارن سعی دارد فضا را بزرگتر نشان دهد. طیف رنگ سبک مدرن بیشتر از رنگ های نظیر سفید، طوسی، ابی و … استفاده میشود. 

استفاده از فرش در دکوراسیون پذیرایی مدرن بسیار مهم است در واقع مرکزیت وسایل خانه قرار دارد. انواع فرش مدرن می توان به فرش های شگی، فرش های پرز بلند، فرش مدرن ترک اشاره کرد.

یکی از ویژگی های اصلی مبلمان مدرن طراحی ساده آن است. بر خلاف مبل سلطنتی که تزیئنات زیادی دارد این سبک بسیار ساده  اما خلاقانه و امروزی است.

دکوراسیون سبک مینیمال

سبک مینیمال تمرکزش بر ساده گرایی است، و این سبک بیانگر اجتناب از هر نوع غیر ضروری و تمرکز بر روی آنچه در طول زندگی ضروری می باشد و برایمان دارای اهمیت است.

یکی از نکات مهم در طراحی سبک مینیمالیست نورپردازی و نحوه استفاده از حداکثر نور طبیعی در محیط است. گاهی اوقات حتی از پرده در این سبک استفاده نمی شود تا نور به راحتی به داخل بتابد.

طراحی و معماری به چه معناست؟

مبلمان مینیمالیست طراحی بسیار ساده داشته و همین سادگی مخاطب را به خود جذب می کند. در طراحی این سبک از فرم ها و خطوط مستقیم استفاده می شود و هیچ خبری از تزئینات پر کار نیست.

زیباترین دکوراسیون خانه عروس به سبک کلاسیک

 سبک کلاسیک شامل عناصر تزیئنی ظریف و حکاکی شده که یاد اور شکوه عصر باستان در یونان و روم است. سبک کلاسیک از تجمل گرایی استقبال می کند و نقطه مقابل دکوراسیون مینیمال می باشد.

در دکوراسیون این سبک از مبلمان آنتیک سلطنتی، دکورهای حکاکی شده، پرده های فاخر، تزیئنات شگفت انگیز، لوسترهای چشمگیر، فرش های دست بافت پر نقش و نگار،دیوار های گچ بری و سقف های گچ بری شده یک فضایی مجلل و باشکوه را ایجاد می کند.

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک از تخت خواب هایی با تاج های بلند و منبت کاری شده با پوشش چرم و پارچه مخملی برای طراحی استفاده می شود تا فضایی شکیل و شاهانه ایجاد کند. معمولآ برای تخت خواب کلاسیک رنگ تیره استفاده می شود.

نتیجه گیری …

در این نوشته با زیباترین دکوراسیون خانه عروس آشنا شدید و همچنین دکوراسیون کلاسیک، دکوراسیون مینیمال، دکوراسیون مدرن و … را برای شما بازگو کردیم. شما می توانید برای طراحی ویلا و منزل خود به سبک کلاسیک در سراسر کشور با مشاوران و متخصصین شرکت رامسین تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *