خدمات شرکت رامسین

روش های خلاقانه و نوین جهت استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

روش های خلاقانه و نوین جهت استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

فهرست مطالب

بهره گیری از کاغذ دیواری در دکوراسیون خانه، سالیان طولانی است که یک شیوه ی رایج برای زیباتر نمودن فضای داخلی منازل محسوب می شود. البته که این روزها نیز این موضوع طرفداران بیشماری را هم به سمت و سوی خود رهسپار نموده است. زیرا در انواع و اقسام گوناگون قابل شست و شو و در طرح ها و رنگ های متنوع متناسب با سلیقه طیف اعظمی از مشتریان به چشم می خورد. نقش و همچنین اهمیت و کاربرد کاغذهای دیواری در دکوراسیون داخلی خانه ها امری غیر قابل انکار به نظر می رسد! از نمونه های مدرن تا به کلاسیک هر یک برای فضای خانه کاربرد مخصوص به خود را دارند.

انتخاب کاغذ دیواری گزینه به شدّت مناسبی برای آن قسم از اشخاصی است که دیوار خانه آن ها صدمه دیده است و نمی توانند به آسانی آن را رفع و ترمیم کنند. به عبارتی کاغذ دیواری یک روکش تلقّی می شود که مزیت های خاص خود را در بر می گیرد.

به عنوان نمونه؛ بسیاری از افراد هستند که نسبت به بوی رنگ های صنعتی از خود حساسیت نشان می دهند و نمی توانند دیوارهای منزل خود را رنگ نمایند‌. به همین خاطر است که به سمت و سوی کاغذ دیواری رهسپار می شوند که بوی خاصی را ندارد. علاوه بر این ها کاغذ دیواری نیز بعد از نصب به سرعت قابل بهره گیری است. حال آن که رنگ میبایست برای مدّت زمانی در تماس با هوای آزاد قرار بگیرد.

از جمله معایبی که چندی پیش منجر می شد تا اشخاص کمتر به سمت و سوی این قبیل از پوشش ها روند این بود که در صورت چرک شدن کاغذ دیواری میبایست آن را تعویض می نمودند. حال آن که این روزها غالباً اقسام گوناگون کاغذ دیواری قابلیت شست و شو دارد و به هنگام کثیف شدن می توان هر بخشی که کثیف شده است را پاک نمود.

چیدمان مبلمان هفت نفره چگونه باید باشد؟

 

 

 

کاربرد کاغذ دیواری در موضوع دکوراسیون داخلی خانه؛

به همان شکل که به این موضوع اشاره نمودیم، بهره گیری از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی به شما کمک خواهد کرد تا برخلاف طرح های محدود و مشخصی که با بهره گیری از رنگ ها بر روی دیوارها اعمال می شود، بتوانید از بی نهایت رنگ و طرح ها در دکوراسیون خانه خود بهره گیرید که با طیف گسترده‌ ای از سلیقه ها و علایق می تواند هماهنگ باشد.

لازم است که همیشه در انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری دقّت عمل به خرج بدهید. چرا که سادگی در کناره ی رنگ های شلوغ می تواند هماهنگی بیشتری را برای شما رقم بزند. به عنوان نمونه؛ اگر که قسمت کف خانه شما سرامیک بسیار ساده است می‌باید برای کاغذ دیواری فضاهای خانه خود از طرح هایی با رنگ های ملایم انتخاب بنمایید. این گونه است که دکوراسیون خانه شما بی روح نخواهد شد. البته اگر که مقداری هم طرح داشته باشد که چه بهتر!

 

کاربرد کاغذ دیواری در موضوع دکوراسیون داخلی خانه

کاغذ دیواری پذیرایی؛

از جمله مهم ترین کاربرد کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل بهره گیری از آن در دیوارهای اصلی اتاق پذیرایی می باشد که تماس کلّی خانه را به شدّت تحت تاثیر خود واقع می نماید. اتخاذ کاغذ دیواری در دکوراسیون اتاق پذیرایی از آن جهت بسیار پر اهمیت است که پذیرایی به عبارتی نخستین و حائز اهمیت ترین قسمتی می باشد که میهمانان عزیز شما در زمان ورود به خانه با آن مواجه می شوند. بنابراین انتخاب یک کاغذ دیواری بسیار شیک و زیبا، سلیقه و گاهاً شخصیت افراد را به نمایش می گذارد.

اصول اساسی طراحی برای دکوراسیون منزل

آنچه که در اتخاذ طرح و رنگ کاغذ دیواری پذیرایی از مقدار اهمیت بسیاری برخوردار است توجه به رنگ وسیله های دیگر موجود در محیط پذیرایی خواهد بود. زیرا رنگ کاغذ دیواری نباید با رنگ وسیله های دیگر در تضاد باشد تا بتواند یک محیطی آرامش بخش برای شما ایجاد بنماید. علاوه بر این ها کاغذ دیواری می تواند در کناره ی اقسام گوناگون دیوار پوش های سنگی، چوبی و حتی آجری مورد استفاده قرار بگیرد تا جذابیت بیشتری را برای هر دو پوشش به همراه آورد.

اثرات کاغذ دیواری در دکوراسیون پذیرایی جذاب نمودن فضای خانه برای شما و همچنین میهمانان شما می باشد تا در روند زمان از آن خسته نگردید. بنابراین توصیه می‌ شود در زمان اتخاذ آن برای محیط پذیرایی دقّت بیشتری داشته باشید تا با گذر روزها نادم و پشیمان نگردید.

 

کاغذ دیواری اتاق نشیمن؛

فضا و محیط اتاق نشیمن یک محیطی بسیار مهم است که غالباً شما زمان خود را در آن پشت سر می گذارید. بنابراین بهتر است که از رنگ ها و طرح هایی برای کاغذ دیواری آن بهره گیرید که محیط اطراف را روشن تر از آن چه هست نشان دهد. بهره گیری از رنگ سفید و یا طیف رنگی خنثی فضای دکوراسیون داخلی را پر از نور نموده و جلوه خاصی را بدان خواهد بخشید. جهت اجرای کاغذ دیواری اتاق نشیمن با استناد به آن که احتمالا تلویزیون به همراه مبلمان در این محیط واقع می شود، تنها یک دیوار هم برای کاغذ دیواری کفایت خواهد کرد و برای الباقی دیوارها می توانید از رنگ های متناسب با رنگ مبلمان استفاده کنید.

کاربرد اتاق نشیمن در منزل چیست؟

کاغذ دیواری اتاق نشیمن؛

کاغذ دیواری اتاق خواب؛

از جمله دیوارهایی که غالباً جهت اجرای کاغذ دیواری برای دکوراسیون مدرن اتخاذ می شود، دیوار پشت تخت خواب می باشد. ما توصیه می کنیم متمایز با طرح و رنگ دیوارهای دیگر باشد. جهت برقراری هماهنگی بیشتر توصیه می کنیم میان رنگ چوب تخت و یا رو تختی با رنگ کاغذ دیواری تناسب و هماهنگی رنگ به چشم خورد. در اتخاذ کاغذ دیواری برای اتاق خواب خود حتی می توانید از دو طرح و یا رنگ متفاوت بهره گیرید. البته به شرطی که باز هم تناسب رنگی و طرح در بطن دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما همچنان حفظ بشود. بنابراین توجه به ترکیب رنگ از جانب شما بسیار و بسیار مهم خواهد بود.

دوستان عزیز ما در این متن از خود سعی نمودیم شما را با روش های خلاقانه و نوین جهت استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی آشنا سازیم. البته که شما عزیزان می توانید در صورت وجود سؤالات بیشتر در این زمینه با ما در رامسین تماس حاصل فرمایید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *