خدمات شرکت رامسین

راهکاری برای خنک نگه داشتن خانه در تابستان!

WhatsApp Image 2020-06-08 at 23.32.55 (3)

فهرست مطالب

طراحی دکوراسیون رامسین: خانه جایی است که قلب زندگی می کند! همه ما بعد از یک روز خسته کننده، به امید اینکه استراحت کنیم و انرژی خود را بازیابیم به خانه های خود باز می گردیم.

 بنابراین بسیار مهم است که چنین مکان مهمی از هر نظر تمیز، منظم و د روزهای گرم تابستان آن را خنگ نگه داریم.

بدن انسان به حفظ دمای طبیعی نیاز دارد. همان طور که در زمستان نیاز به گرما داریم در تابستان و فصل های گرم نیز احتیاج به وسایل سرمایشی داریم تا بتوانیم دمی را با خیال آسوده در خانه بیاسائیم.

به طور معمول ما برای خنک کردن هوای منزل از چند طریق می توانیم استفاده کنیم. ولی استفاده از سیستم های تهویه مطبوع یکی از ساده ترین و همچنین گران ترین روش برای خنک کردن خانه های ما است.

در این مقاله به شما خواهیم گفت که روشهای مختلفی می توان یک خانه را خنک نگه داشت و به نوبه خود به کاهش میزان گرما در خانه کمک می کند و در عین حال به حفظ گرما نیز کمک می کند. جدا از این قضیه کمک می کند که در کاهش انرژی نیز صرفه جویی کنیم.

طراحی داخلی خانه

دکوراسیون خانه و نوع چیدمان آن و همچنین استفاده مداوم از برخی وسایل ما را در این امر کمک می کند.

در طراحی دکوراسیون داخلی نیز استفاده از برخی مصالح به حفظ گرما یا سرما کمک می کند. مثلا در قدیم خانه های خشتی برای زمستان به حفظ گرما کمک زیادی می کرد و خانه هایی که با سنگ ساخته شده بودند خنکی قابل توجهی در تابستان داشت.

چند راهکار کم هزینه در تغییر دکوراسیون

به همین دلیل از خاموش شدن وسایل گرمایشی مطمئن شوید. حتی اگر یک کامپیوتر روشن باشد می تواند گرما ایجاد کند.

چند راه دیگر که می تواند به کاهش میزان گرمای ایجاد شده در خانه کمک کند ، مسدود کردن گرما در نتیجه بازتاب و انعکاس نور بیرون است. عدم بازتاب گرما به فضای داخلی و مسدود کردن آن یکی از موثرترین روش های خنک نگه داشتن منزل است.

این کار با انتخاب صحیح رنگ یا رنگی که برای نقاشی منازل خود استفاده می کنیم قابل انجام است. اگر دیوارها به رنگ تیره باشند، گرما توسط دیواره ها جذب می شود و در نتیجه گرمای بیشتری به داخل خانه نفوذ می کند. ولی اگر دیوارها با رنگ روشن رنگ آمیزی شوند ، بازتاب گرما خیلی کم است. گرمای اشعه خورشید می تواند از هر روزنه ای وارد خانه شود به همین خاطر باید در انتخاب رنگ، انتخاب پنجره، نوع شیشه  دقت بیشتری به خرج دهید تا میزبان گرما در فصل تابستان نباشید.  

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *