خدمات شرکت رامسین

دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای

دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای

فهرست مطالب

دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای : یکی از محبوب ترین سبک های طراحی ویلا و دکوراسیون منزل در بین طراحان میتوان گفت طراحی به این سبک است.

دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای علاوه بر لوکس و راحت بودن که در علایق ارپایی  ها  تاثیر گذار بوده است .  به دلیل حالت سنتی که دارد  و تم رنگ هایی از طبیعت که در آن به کار برده می شود توانسته یک ترکیبی از سبک مدرن و سنتی و دوره معاصر نیز باشد .

دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای

از منظر زیبا شناسی این طرح ترکیبی از مفهوم زیبایی از  سه کشور اسپانیا ، یونان و ایتالیا می باشد در واقع هرمنطقه شامل رنگ های مخصوص به خود و وسایل و طراحی های خاص خودشان است که در سبک مدیترانه ای ترکیبی از تمام این رنگ ها و طراح ها را میتوان مشاهده کرد.

 در سبک مدیترانه سردی رنگ های یونان را با رنگ های گرم ایتالیای ترکیب کرده آن فضای خشن و سرد  با رنگ های گرم جانی تازه داده است  و هم چنین استفاده از مبلمان دست ساز برای این سبک خیلی مناسب است . سقف های بلند این سبک را با لوسترهای زیبا  میتوان نورپردازی و تزئین کرد .

دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای

مبلمان دکوراسیون داخلی به این سبک

مبلمان با روکش های رنگی را در این سبک  زیاد میاوتن دید که بسیار مورد پسند عموم و فرهنگ های مختلف های ل است . در سبک مدیترانه ای برای در بیرون آوردن  دیوارها از یکنواختی روی آن ها را میتوان گچ بری های ظریف و حتی درشت ایجاد کرد و  مانند  اسپانیای ها آنها را رنگ کرد و جلوه متفاوتی را به دیوارها داد .

انواع معماری پست مدرنیسم

دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای

در دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای کاشی ها جایگاه خاصی دارند از فضای داخل حمام و سرویس بهداشتی گرفته تا فضای داخلی منزل کاربرد دارد .

کاشی های رنگ آمیزی شده و طرح دار که برای تزئین راه پله ها  استفاده می شود و حتی گاهی  مانند یک تابلو روی دیوار چید.

هم چنین از کاشی های رنگی و طرح دار در آشپزخانه هم استفاده میکنند تا یک فضای گرم و دلنشین را در آن ایجاد کنند .

چون در هرسه فرهنگ ایتالیایی و یونانی و اسپانیا ، آشپزی اهمیت خاصی در فرهنگشان دارد و برای اعضای خانواده یک مرکز جمع شدن و در کنار هم بودن است و در طراحی به سبک مدیترانه ای نیز این اصول در طراحی فضای آشپزخانه رعایت شده و یک گرمی خاصی را به طراحی منزل داده  است .

دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای

در این سبک فضای خانه همیشه با نور طبیعی روشن است پس استفاده از پنجره در ابعاد و شکل های مختلف را میتوان در این سبک از طراحی دید که گاهی با آینه کاری یا شیشه های رنگی نیز تزئین میشود و هم چنین پرده های رنگی و یا ابریشمی نیز پر کاربرد است که اکثرا پرده هایی با تم رنگ های روشن انتخاب میشود تا نور از آن عبورکند و آن حالت آرامش و لطیفی را در فضا داشته باشد .

در  سبک دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای فرش فراموش نشود و همچنین استفاده از تزئینات و مجسمه های سفالی و تابلو های نقاشی مدرن  تا کلاسیک  .

دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای

.

دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای

برای مشاوره ی رایگان در مورد دکوراسیون فضای خود می توانید با شماره های | ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱ به طور مستقیم تماس بگیرید.

چه سبک هایی را برای دکوراسیون داخلی منزل خود میتوانیم انتخاب کنیم ؟

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *