خدمات شرکت رامسین

جایگاه علم فنگ شویی در طراحی داخلی

جایگاه علم فنگ شویی در طراحی داخلی

فهرست مطالب

از یکی از مشاوران فنگ شویی چنین شنیده ام از او چنین خواسته اند برای رها گردیدن از شر همسایه های مزاحم چاره ای بی اندیشد و راهکاری مناسب با توجه به آموزه های فنگ شویی عرضه نماید.‌ در راستای اطلاع میبایست چنین بیان داریم که فنگ شویی چنین کاری برای شما نیست. ولی در بخش اعظمی از جهات های دیگر زندگی به شما کمک خواهد کرد. برای آن دست از افرادی که اطلاعات اندکی در ارتباط با فنگ شویی دارند میبایست بگوییم که چنانچه شما به درستی از ایده ها و خلاقیت های خوب و کارگشایی آن بهره گیرید، تغییرات مثبت و سازنده ای را در زندگی خود شاهد خواهید بود.

 

بخش بسیاری از اشخاص به دنباله ی جذب پول و نیز ثروت هستند. برخی ها یک عشق خاص و منحصر به فردی می خواهند. حال برخی دیگر به دنباله ی موقعیت اجتماعی و شهرت می باشند. بعضی هم نه به دنبال ثروت می باشند نه به دنبال عشق و نه حتی به دنبال شهرت. تنها قدرت است که می تواند به آن ها کمک بنماید. با وجود آن هنگامی به خواسته های اشخاص نگاهی می اندازید، می بینید که در پایان، تمامی خواسته و تمایلات به سمت و سوی آرامش ختم به خیر می شود.
آدمیان به دنباله ی کسب ثروت هستند، چرا که آرامش خود را در گرو آن می دانند. به دنبال کسب عشق هستند تا در آغوشی پر از مهر آرامش کسب کنند. به دنبال قدرت می باشند، چون تنها قدرت خواهد بود که حس و حال رضایتمندی و آرامش را برای آن ها به ارمغان می آورد. تفاوت خواسته ها و تمایلات تنها به دلیل تفاوت در خلق و خوی و روحیات هر شخص است. ولی در پایان این آرامش خواهد بود که همگان به دنباله ی کسب آن هستند.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه

حال فنگ شویی با شما چه می کند!

به عبارتی علم فنگ شویی راه رسیدن به آرزوهای شما را هموار تر و راحت تر می نماید. با وجود این موضوع در نظر داشته باشید که شما نمی توانید در یک گوشه بنشینید و با خود چنین بگویید که من کلّیه ی قواعد و ضوابط فنگ شویی را رعایت نموده ام. از این جهت میبایست ثروتی هنگفت و بسیار به دست من رسد. فنگ شویی و کوشش، لازم و ملزم همدیگر می باشند و برای دستیابی به یک نتیجه دلخواه میبایست هر دو را در کناره ی همدیگر داشته باشید. بهتر است با هم جایگاه علم فنگ شویی در طراحی داخلی را کمی بیشتر و بهتر مورد بررسی قرار بدهیم. لطفاً با ما تا پایان این مطلب از خود همراه باشید؛

حال فنگ شویی با شما چه می کند!

زیاد شدن ثروت؛

در قاره ی آسیا غالباً از فنگ شویی جهت جذب ثروت بهره گرفته می شود. در بسیاری از کسب و کارها از آن بهره می گیرند و معمولاً انسان های با نفوذ به صورت پنهان یا آشکار به دنباله ی کسب مشاوره در این حیطه می باشند. به همین دلیل است که در منازل مسکونی از عنصر آب «همانند بهره گیری از آکواریوم» به عنوان یک المان برای جذب و بیشتر شدن ثروت بهره گیری می کنند. علاوه بر این ها شما می توانید بیشترین میزان استفاده را از منطقه ثروت منزل خود و نیز نقشه خانه ببرید.
حال از سویی هم شما می توانید از منطقه سعادتمندی و نیز سلامت که با تکیه بر عدد کوآ مشخص می شود، استفاده کنید. عدد کوآ و یا عدد شانس قسمتی از علم و دانش ستاره شناسی چینی می باشد که به سال تولد میلادی شخص مورد نظر بستگی خواهد داشت. این عدد، رکنی است که بیشترین مقدار شانس را برای شخص به همراه خود خواهد داشت و براساس آن می توان جهت های مناسب و خوش یمن، سپس جهت های نامناسب و بد یمن، رنگ هایی مناسب و مطلوب برای خانه و محل کار او معین نمود.

دکوراسیون داخلی سبک کلاسیک

پیدا کردن عشقی مناسب برای مجردهای خانواده؛

براساس مشاهدات صورت گرفته ما، عشق دوّمین موردی می باشد که اشخاص در فنگ شویی به دنباله ی آن می باشند. این درست در حالی است که مردان غالباً به دنباله ی ثروت و پیش روی های کاری خود هستند، زنان به سمت و سوی عشق می روند. حال یک نکته بسیار مهم در علم فنگ شویی برای مجردها قرار دادن گل های تازه در مناطق شانس شکوفه های هلو خواهد بود. حال آن که شانس شکوفه هلو یک فرمول جالب و جذاب در علم فنگ شویی محسوب می شود که می تواند جهت جذب عشق مناسب به کار بیاید. از سویی هم بیشتر در زمان جست و جوی یک رابطه عاشقانه جدید مورد بهره گیری واقع می شود.

 

پیدا کردن عشقی مناسب برای مجردهای خانواده؛

 

پیش روی کاری و برقراری ثبات؛

با تکیه بر منطقه باگوآ ضلع شمالی یک خانه نماد کار و حرفه خواهد بود. این منطقه از خانه میبایست از هر نوع انرژی منفی «چی» خالی بشود و انرژی مثبت آن میبایست در این مناطق جریان پیدا کند. به عنوان نمونه؛ خانه ای که شمال آن به سمت و سوی داخل مخفی شده است و انرژی چی به درستی درون آن جریان نمی یابد می تواند برای ساکنین آن مشکلاتی را در حیطه کسب و کار رقم زند و حرفه آن ها را مختل سازد. بنابراین منطقه سعادتمندی هر فردی «شن چی» می تواند به پیش روی های شغلی شخص کمک شایانی نماید. چرا که در وی انگیزه های تازه را بیدار خواهد کرد.

تقویت و توسعه ارتباط اجتماعی؛

چهارچوب هماهنگی «یان نین» برای باری دیگر در این بخش نیز حائز اهمیت خواهد بود و بر رابطه ها اثرگذار است. این موضوع هر گونه ارتباط اعم از؛ خانوادگی، دوستانه، کاری و… را ارتقاء خواهد بخشید. در نظر بی انگارید که با بهبود رابطه اجتماعی و کاری شما نه تنها آن که کار خود را حفظ خواهید کرد. بلکه در زندگی خود می توانید موقعیت های بهتری را هم به دست بیاورید. از سایر مواردی که بر روابط اجتماعی تأثیر بد برجای می گذارد، این است که اتاق نشیمن شما دارای پنجره نباشد و یا اجاق گاز در پانزده درجه جنوبی خانه واقع شده باشد. شما اگر که می خواهید روابط خانوادگی خود را تقویت ببخشید، می توانید گیاهانی با برگ های سالم و نرم را در فضاهایی که در نقشه باگوآ برای خانواده و دوستان نیز سلامتی در نظر انگاشته شده است، بهره گیرید.

طراحی آشپزخانه مطبخ دار

بله دوستان این تنها برخی از جایگاه علم فنگ شویی در طراحی داخلی است. البته شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در رامسین ارتباط برقرار نمایید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *