خدمات شرکت رامسین

برنامه ریزی برای یک پروژه بهسازی خانه؟

_MG_9487 - Copy

فهرست مطالب

طراحی دکوراسیون داخلی رامسین: در شرایط امروز همه ما مجبور هستیم به خاطر ویروس کرونا زمان بیشتری را در خانه بگذرانیم. و در این فاصله ممکن است متوجه برخی مشکلات خانه شویم که نیاز به نوسازی و بهسازی داشته باشد.

ولی همیشه یک سوالی در ذهن ما ایجاد می شود که چه زمان بهترین فرصت برای بهسازی و نوسازی خانه است؟ ما در این مطلب می خواهیم در این زمینه با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید تا تجربیات خود را در اختیار شما بگذاریم.

دکوراسیون خانه موضوع پیچیده ای نیست. ولی یک ذوق خاص و کمی وقت لازم دارد تا بتوانیم مطابق با روحیه خود یک فضای ایده آل خلق کنیم که در آن احساس آرامش و آسایش کنیم.

برخی از ما تصاویری را دوست داریم و مایل هستیم آنها را به در و دیوار خانه آویزان کنیم، برخی دیگر مجسمه های بزرگ و کوچک را دوست دارند و تمایل دارند که فضای خانه خود را با یکسری اشیاء عتیقه تزئین کنند و خیلی از افراد نیز ففط یک دکوراسیون مرتب و منظم با رنگی که با روحیه آنها مناسب باشد.

اگر شما از جمله افرادی هستید که قصد دارد دکوراسیون خانه خود را تغییر دهد و نیاز به بهسازی و نوسازی دارد برای شروع هیچ وقت درنگ نکنید. با توجه به هزینه های سرسام آور و تورمی که لحظه به لحظه در حال صعود کردن است بهترین زمان برای بهسازی یا نوسازی و کلا تغییر دکوراسیون منزل همین الان است. چون اتفاق افتاده است که خیلی از افراد حسرت این را خورده اند که ای کاش چند ماه پیش یا چند هفته پیش اقدام به تغییر دکوراسیون داخلی خود می کردم!

انتخاب بهترین نقاشی برای اتاق خواب

همین که تصمیم به تغییر گرفته اید قدم نخست خود را برداشته اید. ولی قبل از هر چیزی پیشنهاد می کنیم که در ابتدای امر ذهنیتی نسبت به دکوراسیون داشته باشید. این ذهنیت کمک می کند که شما از تغییر نترسید و با خیال آسوده کار خود را شروع کنید.

سعی کنید قطعاتی را پیدا کنید که دکوراسیون را تعریف کند و بدون اینکه بقیه اتاق را تحت الشعاع قرار دهید، چشم بیننده را جلب کند. یافتن این قطعات بودجه و تصمیم شما برای تغییر دکوراسیون هماهنگ می کنید و در مرحله اجرا به مشکل بر نخواهید خورد.

گزینه های زیادی پیش روی ما وجود دارد. ممکن است در پیش زمینه ذهنی خود ما برخی تصوارت وجود داشته باشد و در زمینه تغییرات دکوراسیون به ما کمک کند ولی توصیه می کنیم مطالعه بصری خود را قوی تر کنید و با مشاهده کردن عکس هایی در رسانه های مختلف که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند الهاماتی را برای بهبود خانه دریافت کنید.

یکی دیگر از روندهای سریع و مقرون به صرفه در تغییردکوراسیون اضافه کردن تعداد زیادی از اثاثیه طبیعی است.!گیاهان در اتاق نشیمن ، آشپزخانه و غیره راهی مناسب برای تغییر فضای داخلی خانه و ایجاد یک فضای آرام است.

در این زمینه می توانید سراغ گیاهانی با برگهای طرح دار و زیبایی بروید که ظاهری بسیار مناسب دارند. البته توجه کنید که مهمترین انتخاب بعد از پیدا کردن گل های مورد علاقه خودتان، انتخاب گلدان هایی است که گل و گیاه شما و همچنین بقیه دکوراسیون منزل تناسب داشته باشد.

شرکت دکوراسیون داخلی ونک | بهترین شرکت دکوراسیون در ونک

دومین اقدامی که می توانید در زمینه تغییر دکوراسیون خانه خود انجام دهید انتخاب یک رنگ مناسب برای دیوارهای بیرونی و داخلی است. معمولا در بسیار از خانه های مجلل رنگ دیوارهای بیرونی خانه براق است و فضای داخلی را به رنگ مات در می آورند.

البته این موضوع فقط به دیوارها محدود نمی شود. رنگ مات را می توان در همه جا ، از کابینت آشپزخانه تا کاشی کاری کف اجرا نمود.

اگر به دنبال یک پروژه دکوراسیون منزل در مساحت کوچکتر هستید ، می توانید موارد تزئینی مات را نیز در لوازم جانبی منزل مانند ظروف غذاخوری ، مبلمان نقاشی شده مات ، گلدان های گیاهی و سایر لوازم منزل اعمال کنید.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه غیر سفید!

مدت ها بود که نگاه کشور فرانسه بر فضای آشپزخانه حاکم بود و بسیاری از دکوراتورها از آن تبعیت می کردند. اما با روند پیشرفت طراحی دکوراسیون و طرح های زیبا و متنوع شاهد تغییر زیاد و تنوع رنگ در طراحی آشپزخانه هستیم.

بلوک های رنگی ، دستگیره های کابینت بسیار متضاد و قفسه های باز روشن همه در طرح های آشپزخانه ها جدید اعمال می شوند و هیچ چیز نمی تواند محدودیتی در طرح های جدید ایجاد کند.

اگر دکوراسیون تند و تیز بیشتر مد نظر شماست ، سعی کنید آن را با یک رنگ سبزی کم رنگ یا خاکستری مخلوط کنید.

لهجه های فلزی مدت هاست که در دکوراسیون از مد افتاده اند. اما اگر به دنبال راهی برای بهسازی آشپزخانه هستید مشکلی در این بین نیست که مخلوطی از فلزات نیز در فضای آشپزخانه به کار ببرید.

بهترین دکوراسیون برای ویلا هایی با متراژ بالا

برای اجرای این روند می توانید انواع ، رنگ ها و بافت های فلزی را با هم مخلوط کنید. به عنوان مثال ، سعی کنید مبلمان داخلی را در مقابل دستگیره های کابینت در آشپزخانه خود متفاوت کنید. یا برخی وسایل حمام مشکی مات را در برابر آینه قاب نقره ای موجود در حمام امتحان کنید!

مجبور نیستید خیلی سخت به ظاهر یا نوع ابزار متعهد باشید. سعی کنید از هر لوازمی که می تواند تغییری در دکوراسیون داخلی منزل ایجاد می کند بهره بگیرید و استفاده کنید.

خود را پایبند هیچ سبکی نکنید!

سبک های مختلفی همیشه آمده اند و می روند ، ما در عصری زندگی می کنیم که افراد به طور فزاینده ای به دنبال آسایش و آرامش هستند. پس سعی کنید هر تغییری که متناسب با روحیه شما است اعمال کنید و خود را محدود به سبک خاصی نکنید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *