خدمات شرکت رامسین

آموزش بازسازی و نوسازی دکوراسیون حمام به بهترین شکل

WhatsApp Image 2020-05-20 at 5.13.29 PM

فهرست مطالب

 به همین دلیل مجبور می شویم هر چند سال یک بار تجدید دکوراسیون نماییم. با گذشت زمان، تکنولوژی امکانات جدیدی را تولید می کند و در میان ما نیز با توجه به بودجه ای که در اختیارمان هست وسایل خود را بروزرسانی می کنیم.

 

بازسازی و نوسازی حمام_new

بازسازی و نوسازی دکوراسیون حمام

 

 

با نصب لوازم لوکس مانند سیستم ھای فشاری آب ﯾا دوش ھای مدرن، می توان چهره زیبایی به فضای موجود بخشید.

در میان وسایل بهداشتنی نیز سطح بالاتری پیدا می کنند با تهیه اسپری های خوشبو کننده و صابون های جدید محیط حمام را بهداشتی تر و آرامش بخش تر تبدیل می کنیم.

به طور معمول هر یک از ما در یک ماه ۴ الی ۶ ساعت برای شستن بدن و اصلاح موهای زائد در محیط حمام حضور خواهیم داشت.

حمام یکی از بخش های بسیار مهم هر خانه ای است.

چرا که این محیط کمک می کند هنگام ملاقات ها یا حضور در محل کار و جلسات و مشغلات دیگری که داریم در نظر دیگران فردی تمیز و شسته رفته به نظر بیاییم. پس اهمیت حمام در زندگی ما بسیار اهمیت دارد.

 

 

حمام را به محیطی برای تمدد اعصاب تبدﯾل کنیم!

 

در بعضی خانه های لوکس که حمام های بزرگی وجود دارد، حتی تلوﯾزﯾون و دستگاه پخش سی دی را نیز در حمام قرار می دھند .

اگر شما نیز چنین امکاناتی را دارید پیشنهاد می کنیم که ھنگام تغییر دکوراسیون حمام در وهله اول سعی کنید در صورت ممکن فضای حمام را بیشتر کنید. گسترش فضای حمام در خانه های بالای صد متر امکان پذیر است و می توان حداقل یک فضای ده تا پانزده متری را از آن خود کند. بعد این اقدامات می تواند به نصب کابینت ھا و قفسه ھای زﯾبا در این محیط باشید.

طراحی داخلی با چوب

می توان روی ﯾکی از قفسه ھای دﯾواری از قاب عکس ھای خانوادگی با قاب ھای یک اندازه و یا تصاویری از مناظر استفاده کنید.

همچنین می توانید لوازم آرایشی، اسپری و صابون ھای خود را درون کاسه ھای شیشه ای، سفال ھا ﯾا ظرف ھای سنتی و زﯾبا قرار دهید.

در اطراف وان و ﯾا بر روی قفسه ھا یا قفسه کنار دست شویی شمع ھای زﯾبا و معطر قرار بدھید.  با چنین اقداماتی متوجه می شوید که حمام شما ظاھری رمانتیک و جذاب پیدا کرده است.

اگر فضای حمام بزرگ است می توان از یک میز کوچک ﯾا صندلی حصیری نیز استفاده کنید و آن را در گوشه ای از حمام قرار دهید.

 در صورتی که قاب عکسی در حمام نصب کرده اید  بالای ان ﯾک چراغ نصب کرده و در گوشه ھای مختلف حمام چراغ ھایی با ولتاژھای کم نصب نمایید. بهتر است کابینت ھای دﯾواری نصب شده در حمام شیشه ای باشند .

همچنین تغییر و تجدید رنگ دکوراسیون داخلی حمام نیز از جمله کارهای موثر برای این محیط است.

انتخاب هر رنگ می تواند تاثی خاص خود را بگذارد ولی معمولا برای چنین فضایی رنگ روشن برای پس زمینه و رنگ ھای درخشان تر برای کابینت ھا و ساﯾز لوازم پیشنهاد می شود.

توجه داشته باشیم که زمان تجدﯾد دکوراسیون حمام با تغییر جای لوازم می توان نمایی نو ایجاد کرد.

ﯾکی از کارھای مهم و موثر در تغییر دکوراسیون حمام استفاده از گلدان ھای گل است ولی بهتر است از گلدان ھای زﯾبا و متفاوتی استفاده نمایید. باکس گل ها نیز پیشنهاد خوبی برای این کار است.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک صنایع دستی!

چنین باکس ھایی برای نقاط مختلف منزل کاربرد مناسبی دارند.

گلدان ھا و گل ھای شیشه ای دست ساز نیز منظره زﯾباﯾی اﯾجاد می کند . اﯾن گلدان ھا را روی پیشخوان ﯾا اطراف وان ﯾا کنار در ورودی می توان قرار داد.

استفاده از قاب ھای زﯾبا نیز تاثیر خوبی خواهد داشت . ﯾکی از آسان ترﯾن راه ھا برای تغییر نمای حمام، تعوﯾض کمد و کابینت ھا است.

 

انواع خدمات شرکت معماری و دکوراسیون رامسین شامل: بازسازی منزل، دکوراسیون منزل، ساخت ویلا ، بازسازی ویلا، دکوراسیون اداری، و کلیه کارهای مربوط به ساختمان می باشد.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *