خدمات شرکت رامسین

هزینه بازسازی منزل چقدر است؟

فهرست مطالب

بازسازی منزل موضوع این مقاله از رامسین است. در ادامه با قرارداد و هزینه‌های بازسازی اساسی خانه از‌صفر تاصد آشنا می‌شوید و میتوانید به‌راحتی پروسه بازسازی ساختمان خود‌را بودجه‌بندی و برنامه‌ریزی کنید و بهترین نتیجه را در پایان کار مشاهده کنید.برای درک آسان‌تر این‌موضوع سعی کرده ایم تمامی مراحل نوسازی خانه را به ساده‌ترین شکل و قابل‌فهم‌ترین روش بیان کنیم.

بازسازی‌منزل هم در بخش بیرونی و هم داخلی، یکی از تخصص‌های ما در زمینه کارهای‌ساختمانی است و شما میتوانید با یک تماس از مشاوره، راهنمایی و برآورد هزینه نوسازی ملک خود در تهران یا کل کشور مطلع شوید.پس همین حالا باما تماس بگیرید.

اما ابتدا باید مشخص کنیم شما برای رسیدن به چه هدفی کلمه تعمیر و بازسازی را در گوگل جستجو کرده اید؟

اگر به دنبال تیم یا شرکتی هستید که کار مرمت و نوسازی داخلی یا نمای خانه خود را به او واگذار کنید باید بگویم درست آمده اید.اگر هم میخواهید در این زمینه اطلاعات کسب کنید باز هم میگویم درست آمده اید.

شرکت معماری و دکوراسیون رامسین

آدرس سایت : www.decoramsin.com

تلفن : ۰۲۱۲۶۱۳۱۱۹۲

موبایل : ۰۹۱۲۳۹۸۷۰۲۱ – ۰۹۱۲۶۱۰۸۳۲۹

آدرس شعبه ۱ : فرمانیه خیابان آقایی

آدرس شعبه ۲ : سعادت آباد خیابان سپهر

 

بازسازی‌منزل چیست؟

بازسازی منزل که به آن نوسازی خانه (renovation) هم میگویند، فرآیند بهبود ساختار کهنه، منسوخ شده یا آسیب دیده ساختمان برای تامین نیازهای جدید ساکنان و استفاده کنندگان از بنا است.بازسازی معمولا در ساختمان های تجاری یا مسکونی صورت می گیرد.برای افرادی که فکر میکنند نقل مکان به یک خانه دیگر تجربه ای دردسرساز است، بازسازی خانه های قدیمی گزینه ای مناسب و مقرون بصرفه است.

برای بازسازی خانه چه باید کرد؟

✔ قسمت هایی که میخواهید بازسازی کنید را مشخص کرده و اولویت ها را تعیین کنید.
✔ میزان بودجه بازسازی منزل را که در اختیار دارید تعیین کنید.
✔ یک گروه ، تیم یا شرکت بازسازی خانه استخدام کنید.
✔ مجوزهای مورد نیاز بازسازی خانه فرسوده خود را دریافت کنید.
✔ عملیات تخریب ساختمان قدیمی را شروع کنید.
✔ بازسازی لوله کشی ، برق کشی و تاسیسات کهنه را آغاز کنید.
✔ بازسازی و نوسازی کابینت های قدیمی را شروع کنید.
✔ ریزه کاری های نهایی مثل نقاشی، کاغذ دیواری و … را انجم دهید.
✔ در نهایت کار بازسازی کف خانه را شروع کنید.

بازسازی خانه قدیمی قبل و بعد

عکس بازسازی منزل قدیمی قبل و بعد

بازسازی منزل قدیمی 

بازسازی منزل قدیمی یک فرایند زمان‌بر و چالش‌برانگیز است. زمانی که تصمیم به بازسازی یک منزل قدیمی می‌گیرید، انتظار داشته باشید که از شما صبر و حوصله بیشتری بخواهد. اما اگر به درستی انجام شود، نتیجه‌ای شگفت‌انگیز و ارزشمند خواهد بود.

بازسازی یک منزل قدیمی شامل چندین مرحله است. ابتدا باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید. ایده‌ها و طرح‌های خود را بررسی کنید و با یک معمار مشورت کنید. سپس، نیازمندی‌ها و بودجه خود را مشخص کنید. انتخاب مواد ساختمانی مناسب نیز بسیار مهم است. معمولاً انتخاب چوب و سنگ به عنوان مواد اصلی در بازسازی منزل قدیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مرحله بعدی شامل هدایت کارگران و تیم بازسازی است. نظارت مستمر بر پیشرفت کار و اطمینان از اجرای صحیح طرح‌ها و مشخصات فنی بسیار ضروری است. همچنین، ممکن است نیاز به تغییرات و تعدیلاتی در طول فرایند بازسازی پیش بیاید که باید به طور مناسب مدیریت شود.

بازسازی منزل قدیمی فرصتی است برای بهبود نقاط ضعف قدیمی و افزودن امکانات جدید. می‌توانید سیستم‌های تهویه، برق و لوله‌کشی را بهبود دهید و به منظور افزایش بهره‌وری انرژی، از روش‌های پایدار استفاده کنید. همچنین، می‌توانید طراحی داخلی منزل را تغییر دهید و به آن ظاهری تازه و مدرن ببخشید.

در نهایت، پس از اتمام بازسازی، باید منزل را با دقت بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که همه چیز به درستی کار می‌کند. بازسازی یک منزل قدیمی نیازمند همکاری و صبر است، اما نتیجه نهایی ارزش زحمت را جبران می‌کند.

هزینه بازسازی خانه

قیمت بازسازی منزل به عوامل متعددی از جمله متراژ خانه و مصالح مورد استفاده در بازسازی آن بستگی دارد.

هزینه بازسازی منازل مسکونی بهتر است توسط پیمانکار یا گروه بازسازی خانه به‌طور دقیق و برحسب مترمربع تخمین زده شود.
هزینه بازسازی آپارتمان به عوامل متعددی مثل: وسعت فضا، نوع مصالح مورداستفاده در ساختمان، وسعت و میزان بازسازی بنا و عمر ساختمان بستگی دارد.

برای بازسازی خانه‌های قدیمی با کمترین هزینه بهتر است تغییرات کوچکی در منزل خود اعمال کنید.
در بودجه بندی برای بازسازی ساختمان، قسمت‌های آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی و حمام بیشترین هزینه را هنگام بازسازی به خود اختصاص می‌دهند.
پس بهتر است برای کاهش هزینه نوسازی، به ایجاد تغییرات جزئی در این فضاها اکتفا کنیم.

بازسازی آشپزخانه منزل

بازسازی اشپزخانه از این جهت که مهمترین فضای خانه بخصوص برای خانم های خانه دار است از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این مسئله گه بتوانید در این بخش از منزلتان فضای کافی برای شلف بندی و منظم کردن فضا داشته باشید یا حتی به‌دست آوردن فضایی مناسب برای پخت‌وپز موضوعی است که خیلی از افراد را وادار به بازسازی آشپزخانه‌ی خود می‌کند.

بازسازی آشپزخانه شامل موارد زیادی ازجمله تعویض رنگ و کاشی دیوارها، عوض کردن سرامیک یا کف‌پوش و تزیینات سقف و کناف و آرک و.. است اما مهم‌ترین قسمت بازسازی و  تغییر دکوراسیون آشپزخانه مربوط به تغییر کابینت‌هاست.

بهترین و به چشم نواز ترین تغییر در دکوراسیون یا بازسازی آشپزخانه‌های قدیمی تغییر در کابینت‌هاست.

اگر کابینت‌های فلزی دارید آن را به MDF یا چوب تغییر دهید یا اگر از رنگ کابینت‌های خود خسته شدید یک رنگ جدید برای آنها تهیه کنید.

اما در مورد کابینت سفید باید گفت این نوع کابینت پرطرفدارترین نوع کابینت بین تمام مردم جهان بخصوص در چند سال اخیر است.

اغلب مردم رنگ سفید را به خاطر شیکی و سادگی آن انتخاب می‌کنند.

بخصوص که با کوچک‌تر شدن خانه‌های امروزی استفاده از رنگ سفید باعث دل‌باز تر و بزرگ‌تر دیده شدن آشپزخانه خواهند بود.

(البته این قاعده در مورد همه اجزای دکوراسیون صدق می‌کند و رنگ‌های روشن مثل سفید در بزرگ و دل‌باز رسیدن فضاها مؤثر است.)

5 نکته در مورد دکوراسیون منزل جدید

بیشتر بخوانید : بازسازی آشپزخانه با چند راه ساده 

عکس بازسازی منزل قبل و بعد پروژه خیابان کرمان شرکت رامسین

عکس بازسازی منزل قبل و بعد

قرارداد بازسازی ساختمان

قرارداد بازسازی ساختمان یک ابزار حیاتی در صنعت ساخت و ساز است که برای اجرای موفق پروژه‌های بازسازی و تجدید نظر در ساختمان‌ها بسیار اهمیت دارد. این قرارداد به عنوان یک موافقت‌نامه حقوقی که شرایط و تعهدات طرفین را تعیین می‌کند، نقش اساسی در تعیین اختیارات و مسئولیت‌ها و همچنین جزئیات مالی پروژه دارد. در این متن، به بررسی اصول و اهمیت قرارداد بازسازی ساختمان می‌پردازیم.

۱. تعیین اهداف و اسکوپ پروژه:
قبل از شروع هر پروژه بازسازی، تعیین اهداف و اسکوپ پروژه از جمله مهم‌ترین مراحل است. قرارداد بازسازی باید شامل توصیف دقیقی از اهداف، انتظارات، و نیازهای مشتری باشد. این قسمت از قرارداد تعیین می‌کند که چه کارهایی باید انجام شود و به چه صورتی.

۲. مشخص کردن زمان‌بندی و بودجه:
قرارداد بازسازی باید زمان‌بندی پروژه و بودجه مالی را به صورت دقیق مشخص کند. این اطلاعات به مشتری کمک می‌کنند تا پیش‌بینی دقیقی از زمان اتمام پروژه و هزینه‌های مورد نیاز داشته باشند.

۳. شرایط مالی:
قرارداد بازسازی باید مسائل مالی را به دقت تعیین کند، از جمله هزینه‌های اجرایی، پرداخت‌ها، و شرایط پرداخت. این شامل هزینه‌های مواد، نیروی انسانی، معاش مهندسین و کارگران، و سایر مخارج مرتبط با پروژه است.

۴. شرایط قانونی:
در این بخش از قرارداد، مسائل قانونی مانند حقوق و تعهدات طرفین، حل اختلاف‌ها، و مسائل مالکیت و حقوق معنوی باید به دقت تعیین شوند.

۵. مسئولیت‌ها و تضمین‌ها:
قرارداد بازسازی باید مسئولیت‌های هر طرف را بیان کرده و تضمین‌های مورد نیاز را مشخص کند. این شامل تضمینات کیفیت کار، اصول ایمنی، و تعهد به اجرای به موقع پروژه است.

۶. انتهای قرارداد:
این بخش از قرارداد مشتمل بر مسائلی مانند انهای پروژه، تحویل ملک به مشتری، و تسویه نهایی مالی است.

قرارداد بازسازی ساختمان اهمیت زیادی دارد چرا که به اطمینان از اجرای موفق پروژه، پیشگیری از اختلافات و اشکالات ممکن، و اطمینان از حفظ حقوق و تعهدات هر دو طرف مشارکت‌کننده کمک می‌کند. بدون قرارداد مناسب، پروژه‌های بازسازی ممکن است با مشکلات اجرایی و حقوقی مواجه شوند. از این رو، ایجاد یک قرارداد بازسازی دقیق و کامل یکی از اولویت‌های اصلی در هر پروژه بازسازی ساختمان می‌باشد.

روش های بازسازی منزل با هزینه کم

بازسازی خانه با سرمایه گزاری کم دور از ذهن نیست. برای اینکه بتوانیم با حداقل بودجه آپارتمان خود را مرمت کنیم بهتر است به موارد ضروری که نیاز به تعمیر دارند بیشتر توجه کنیم.
داشتن یک برنامه درست برای بازسازی در کاهش هزینه‌ها و گرفتن نتایج مثبت بسیار تأثیر گذار می‌باشد.

برای اینکه بتوانید یک فرآیند تعمیر مقرون به صرفه را داشته باشید بهتر است از تزئینات زیادی و غیر ضروری چرهیز کنید.

برای کاهش هزینه نوسازی حتما قبل از شروع کار با یک شخص باتجربه در این زمینه مشورت کنید.

داشتن طرح بازسازی باعث میشود زمان اجرای کار به مقدار قابل ملاحضه ای کاهش بیابد همچنین با مشخص شدن متریال های مورد استفاده هزینه دقیق بازسازی خانه مشخص میشود.

موارد بازسازی خانه

موارد بازسازی خانه: تغییر و بهبود در مسکن

زمانی که تصمیم به بازسازی خانه می‌گیرید، این یک تصمیم مهم و حیاتی است که به توجه دقیق و برنامه‌ریزی دقیق نیاز دارد. موارد بازسازی خانه شامل یک سری تغییرات و بهبودها در ساختار و ظاهر منزل می‌شود که به افزایش ارزش و کاربری آن کمک می‌کند. در این متن به موارد بازسازی خانه و اهمیت آنها پرداخته خواهد شد.

۱. بازسازی آشپزخانه:
یکی از موارد مهم بازسازی خانه، تغییر و بهبود در آشپزخانه است. این اقدام می‌تواند شامل تعویض کابینت‌ها، افزودن اجازه‌های کاربری بیشتر، و ارتقاء تجهیزات آشپزخانه شود. یک آشپزخانه مدرن و کارآمد تجربه آشپزی را بهبود می‌بخشد و ارزش خانه را افزایش می‌دهد.

۲. بازسازی حمام:
تغییر حمام نیز یکی از موارد بازسازی پرطرفدار است. ارتقاء اجزاء مانند دوش، وان، و کابینت حمام می‌تواند به راحتی و شیک‌تر شدن این فضا کمک کند. بازسازی حمام به بهبود کیفیت زندگی و افزایش ارزش خانه منجر می‌شود.

۳. تغییرات در دیوارها و کف‌ها:
تعویض کف‌ها و دیوارها می‌تواند به نمای خانه انعطافی و جذابیت بیافزاید. استفاده از مصالح مدرن و پوشش‌های دیواری جدید می‌تواند به تازگی به خانه ببخشد و احساس تازگی و تغییر را ایجاد کند.

۴. افزودن فضا:
در برخی موارد، افزودن فضای اضافی به خانه از موارد بازسازی می‌شود. این افزودن می‌تواند شامل توسعه خانه به صورت افقی (افزودن اتاق‌ها) یا به صورت عمودی (افزودن طبقات) باشد. این تغییرات باعث افزایش ارزش خانه و تغییرات در نیازهای خانواده می‌شوند.

۵. بهسازی سیستم‌های انرژی:
با بهسازی سیستم‌های انرژی مانند سیستم گرمایش و سرمایش، نورپردازی، و سیستم‌های الکتریکی، می‌توانید به بهره‌وری انرژی و کاهش هزینه‌ها کمک کنید. این تغییرات همچنین به بهبود کیفیت زندگی در خانه اضافه می‌شوند.

۶. بازسازی فضای بیرونی:
فضای بیرونی خانه نیز می‌تواند مورد بازسازی قرار گیرد. این شامل تغییرات در حیاط، تراس، یا پارکینگ خانه می‌شود. ایجاد فضایی خارجی جذاب و کاربردی می‌تواند ارزش خانه را افزایش دهد.

موارد بازسازی خانه می‌توانند به بهبود کیفیت زندگی، افزایش ارزش خانه، و تجربه بهتری از مسکن منجر شوند. انتخاب موارد بازسازی مناسب و برنامه‌ریزی دقیق می‌تواند به تأمین تغییرات موفق و مطمئن در خانه شما کمک کند.

راهنمای بازسازی سرویس بهداشتی و حمام با هزینه کم

برای به حداقل رسیدن هزینه تعمیر و بازسازی سرویس بهداشتی و حمام در صورت امکان از تعویض لوله‌کشی‌ها ی سرد و گرم خودداری نمایید.
همچنین برای کاهش هزینه‌ها می‌توانید از کاشی و سرامیک‌هایی که با چسب روی کاشی و سرامیک‌های قدیمی اجرا می‌شوند استفاده کنید.

این روش هزینه نوسازی کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و حمام را به‌اندازه چشمگیری کاهش می‌دهد.

آینه و شیرآلات تأثیر زیادی در زیبایی سرویس بهداشتی و حمام دارد.
همچنین می‌توانید آینه و شیرآلات قدیمی را تعویض کنید تا سرویس بهداشتی یا حمام جلوه‌ای زیبا به خود بگیرد.شرکت رامسین برترین ارائه دهنده خدمات بازسازی منزل در شمال تهران و کل کشور کی باشد.

درباره معماری بیزانس

راهنمای نوسازی آشپزخانه با هزینه کم

آشپزخانه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خانه است و تأثیر زیادی بر زیبایی کل خانه دارد.
برای بازسازی آشپزخانه با هزینه کم می‌توانید از تعویض کاشی دیوارها و سرامیک کف شروع کنید.
در آشپزخانه هم مانند سرویس بهداشتی اگر از کاشی و سرامیک‌هایی که قابلیت چسبیدن روی کاشی‌های قدیمی رادارند استفاده کنید، هزینه‌هایتان به‌طور چشمگیری کاهش میابد.

آنچه که در آشپزخانه بیش از هر چیزی جلوی چشم است درب کابینت‌ها و کانتر آشپزخانه می‌باشد.
یکی از کم‌هزینه‌ترین راه‌های نوسازی آشپزخانه تغییر درب جلو و نمای کابینت‌ها می‌باشد.
کار نوسازی کابینت هارا می‌توانید با استفاده از ورق‌های روکش کابینت که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود است شروع کنید.
همچنین بسته به نوع و جنس کابینت می‌توانید از روغن‌های جلا دهنده و برچسب‌های موجود در بازار برای تعمیر درب‌های کابینت‌های قدیمی استفاده کنید.
تعویض نمای کانتر اشپزخانه هم تأثیر زیادی در زیبایی آشپزخانه خواهد گذاشت.

همچنین با تعویض جای وسایل آشپزخانه می‌توانید به زیباتر دیده شدن این فضا بفزایید.

روش بازسازی اتاق خواب با هزینه کم

ازآنجاکه اتاق‌خواب در معرض دید نیست، برای بازسازی آن با کمترین هزینه بهتر است فقط موارد ضروری را بازسازی کنید.
اگر فضای اتاق‌خواب کوچکی دارید بهترین راه بزرگ‌تر کردن فضا حذف کمد دیواری و استفاده از کمد دیواری‌های ام دی اف یا قسمت زیر و بالای تخت خواب است.
برای بازسازی دیوارهای اتاق‌خواب با هزینه کم بهتر است انهارا نقاشی کنید.
همچنین برای زیباتر شدن اتاق‌خواب می‌توانید فقط یک دیوار را کاغذدیواری کرده و دیوارهای دیگر را نقاشی کنید.

برای آشنایی بیشتر با روش های بازسازی اتاق خواب کلیک کنید.

بازسازی کف خانه با هزینه کم

ارزان ترین کف پوش برای اتاق های خانه موکت میباشد. این روزها موکت‌های ارزان‌قیمت با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در بازار یافت می‌شود که می‌توانید برای پوشش کف اتاق‌خواب یا قسمت‌های دیگر خانه از آنها استفاده کنید.

یکی از ارزان‌ترین مصالح مورداستفاده در کف سازی خانه موزاییک می‌باشد. این کف‌پوش به دلیل قیمت مناسب و داشتن طرح‌های مختلف طرفداران زیادی دارد.

بازسازی حیاط خانه با کمترین هزینه

حیاط و ورودی منزل اولین چیزیست که به چشم بازدیدکنندگان و وارد شوندگان به خانه می‌خورد.
برای بازسازی دیوارهای حیاط با کمترین هزینه می‌توانید از پوشش‌های سیمانی استفاده کنید.
اگر حیاط قدیمی شما باغچه دارد با کاشت چمن و گل‌های زیبا می‌توانید جلوه‌ای چشم ن.از به آن بدهید. از نقاشی درب ورودی غافل نشوید. با یک نقاشی ساده می‌توانید ظاهری زیبا به درب ورودی بدهید.
 

تفاوت بازسازی خانه های کوچک با خانه های قدیمی بزرگ چیست؟

بازسازی آپارتمان‌های کوچک به‌مراتب سخت‌تر از بازسازی خانه‌های بزرگ است.
به دلیل مساحت کم یک خانه نقلی، پلان واحد و چیدمان دکوراسیون داخلی آن طوری باشد که بتوان حداکثر استفاده را از فضا برد.
در طراحی بازسازی خانه‌های کوچک استفاده از وسایل کم جا می‌تواند بسیار مفید باشد.

همانند خانه‌های کوچک نوسازی خانه‌های بزرگ هم نیازمند دانش و تخصص زیادی است.
برای بازسازی یک خانه بزرگ قدیمی قبل از هر چیز نیاز است بدانید چه چیزی از خانه جدید خود می‌خواهید؟
تا چه حد می‌خواهید قسمت‌های سنتی خانه قدیمی خود را حفظ کنید؟
برای خانه قدیمی خود دکوراسیون سنتی را ترجیح می‌دهید یا مدرن؟

پس از پاسخ به سوالات بالا میتوانید کار طراحی بازسازی منزل قدیمی را آغاز کنید.

عکس بازسازی خانه بزرگ قدیمی قبل و بعد

انواع قرارداد بازسازی منزل

پروژه‌های بازسازی خانه در کنار هیجان و جذابیت ظاهری دارای یکسری نکات حقوقی و قانونی هستند که نباید از آنها غافل شد.

شما برای کار بازسازی منزل خود باید ۳ مبلغ را بپردازید.

  1. هزینه مصالح و اقلام مصرفی
  2. هزینه عملیات اجرایی
  3. حق الزحمه پیمانکار

مجموع هزینه های بالا مبلغ قطعی و دقیق قرارداد بازسازی منزل شما می باشد.

در این نوع قرارداد تغییرات مورد نظر کارفرما طبق یک طراحی برآوردهزینه میشود و پیمانکار با درنظر گرفتن کلیه هزینه های اجرایی و مصالح و حق الزحمه خود، یک عدد قطعی به عنوان مبلغ قرارداد اعلام می کند.

قرارداد های بازسازی بدون مصالح

در این نوع قرارداد مبلغ قطعی قرارداد فقط شامل هزینه های اجرایی و حق الزحمه پیمانکار است.

هزینه مصالح می تواند به صورت مقطعی برآورد شود ولی بخشی از قرارداد نیست.

در این مدل مصالح به تدریج خریداری می شوند و کارفرما هزینه مصالح را به صورت تنخواه چرداخت می کند.

قرارداد بازسازی دستمزدی

دراین نوع قرارداد پیمانکار در ازای حق الزحمه ثابتی فرآیند بازسازی را مدیریت می کند.

هزینه های مصالح و اجرا به صورت تدریجی و تنخواه‌گردان به پروژه تزریق می‌شود.

قرارداد بازسازی درصدی

در این نوع قرارداد یک برآورد تقریبی از هزینه های مصالح و اجرا به کارفرما اعلام می‌شود.

ولی مبلغی که نهایتا به پیمانکار پرداخت می‌شود مجموع هزینه های نهایی مصالح و اجراس به علاوه درصدی از فاکتور مصالح و اجرا که به عنوان حق الزحمه به پیمانکار پرداخت می‌شود.

این درصد معمولا ۲۰ درصد است و همه چیز مطابق فاکتور نهایی محاسبه می‌شود.

راهنمای بازسازی خانه ایرانی

پس از بودجه بندی برای نوسازی ساختمان و تهیه طرح و نقشه بازسازی نوبت اجرای کار است.مراحل بازسازی و نوسازی خانه های قدیمی به ترتیب عبارتند از :

+ بازسازی آشپزخانه

+ بازسازی سقف

+ بازسازی کف 

+ بازسازی و نوسازی لوله کشی سرد و گرم

+ نوسازی سرویس بهداشتی و حمام

اجرای بازسازی ساختمان و تعمیرات ساختمان , بازسازی خانه , بازسازی منزل , بازسازی مغازه , بازسازی آپارتمان , دکوراسیون اداری , اجرای دکوراسیون از صفر تا صد مهمترین خدمات ما به شما است.

بازسازی سقف منزل

در خانه‌های ایرانی در سالیان گذشته آذین‌بندی و استفاده از گچ‌بری در سقف بسیار مرسوم بود.

اما در  دو دهه اخیر دیگر هیچ خبری از نقاشی و گچ‌بری در داخل سقف خانه‌ها وجود نداشت. 

آرام‌آرام موج جدیدی از تغییر در سقف‌ها در حال شکل گرفتن است.

استفاده از سقف‌های دکوراتیو همراه با نورپردازی محیطی سقف یکی از گزینه‌های پرمصرف سالیان اخیر در بازسازی ساختمان است.

همچنین استفاده از کناف یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها در زمان تغییر در سقف خانه‌های مسکونی است.

استفاده از قاب‌های فایبرگلاس و یا پلی‌پروپیلن نیز  همراه با نورپردازی ملایم یکی دیگر از راهکارهای ممکن برای زیباتر شدن سقف در زمان بازسازی خانه است.

اتاق خواب ایده آل

بازسازی کف خانه

برای بازسازی کف خانه مصالح زیادی در بازار وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به شرایط خانه خود و با توجه به اینکه خانه اجاره‌ای است و یا خودتان مالک هستید یکی از آنها را انتخاب کنید. عواملی مانند: قیمت مصالح و نگهداری، نمای ظاهری، سلیقه افراد، تنوع رنگی، ایمنی و راحتی درحرکت، نصب آسان و… در انتخاب کف‌پوش مناسب در بازسازی خانه مؤثرند. از بین انواع مصالحی که در بازسازی کف به‌کار می‌روند برخی از انواع کف‌سازی‌هایی که در بازسازی کف خانه‌ها کاربرد دارند مانند:

  • بازسازی کف با سرامیک،
  • بازسازی کف با سنگ،
  • پارکت برای بازسازی کف
  • بازسازی کف با موکت،
  • لمینت برای بازسازی کف و… هستند.

بازسازی و نوسازی لوله کشی سرد و گرم

بازسازی لوله‌کشی آپارتمان با توجه به قدمت ساختمان و سلیقه افراد و بودجه‌ای که مالکین برای نوسازی لوله‌کشی در نظر گرفته اند, چه از لحاظ اجرا و چه ازنظر نوع متریال می‌تواند تفاوت‌های زیادی داشته باشد.

معمولاً بازسازی لوله‌کشی آپارتمان در ساختمان‌های بیش از ۱۰ سال قدمت یا آپارتمان‌هایی که قصد تغییر دکوراسیون و تعبیه سیستم گرمایشی جدیدی برای ساختمان‌ها دارند اتفاق میفتد.

این بازسازی شامل تعویض لوله‌کشی آب سردوگرم, لوله‌کشی شوفاژ گرمایشی و تعویض و بازسازی لوله‌کشی فاضلاب خواهد بود.

ممکن است این نوسازی شامل تمامی موارد فوق شده و یا یکی از انواع لوله‌کشی آب, فاضلاب یا شوفاژ در دستور کار قرار بگیرند.

همچنین این احتمال وجود دارد که به سبب افزایش هزینه‌های بازسازی لوله‌کشی بخشی از ساختمان, تعویض شود.

اما اگر قصد بازسازی ساختمان را داشته باشید بهتر است دستی به سروگوش لوله‌کشی آپارتمان خود بکشید که پس از بازسازی موجب به بار آوردن خسارت نشود.

بازسازی و نوسازی آشپزخانه قبل و بعد | رامسین

نوسازی سرویس بهداشتی و حمام

تعمیر سرویس بهداشتی قدیمی یک کار هیجان انگیز و اما پرهزینه است.

قبل از خرید کاشی‌های زیبا یا یک وان جدید یکسری نکات وجود دارد که باید به آن توجه کنید تا پروژه شما با همان روال رؤیایی که در ذهنتان است پیش برود.

ازآنجاکه بازسازی حمام و دستشویی می‌تواند طاقت‌فرسا، وقت‌گیر و هزینه‌بر باشد،

برای اطمینان از اینکه پروژه تعمیرات شما در مسیر درست قرار دارد و روند بازسازی بدون مشکل انجام می‌شود، یک چک‌لیست ساده از الزامات مدنظر خود تهیه کنید و مطالبق آن کارها را انجام دهید.

اگر نمی‌دانید تا چه اندازه می‌خواهید سرویس بهداشتی یا حمام خود را نوسازی کنید ابتدا به هزینه‌ای که برای تعمیرات اختصاص داده‌اید فکر کنید.

بعدازاینکه فهمیدید چقدر می‌خواهید برای بازسازی هزینه کنید مشخص کنید این هزینه را برای چه چیزی می‌خواهید صرف کنید.

مبلغ اختصاص‌یافته به نیروی کار را از آن کسر کنید. اکنون درک واضح‌تری از میزان هزینه‌ای که می‌خواهید برای خرید وان جدید یا کاشی نو یا وسایل اضافی کنید

،خواهید داشت.

بیشتر بخوانید : روش بازسازی سرویس بهداشتی و حمام 

بهترین شرکت بازسازی منزل در تهران کدام است؟

این سؤال یکی از متداول‌ترین سؤالات کسانی است که می‌خواهند خانه یا محل کار خود را بازسازی کنند.
بهترین پاسخ این است: بررسی سوابق شرکت‌های ساختمانی فعال در حوزه تعمیرات ساختمان.

این روزها هر شرکت فعال در حوزه مرمت ساختمان برای خود یک سایت یا پیج اینستاگرام دارد که نمونه کارهای خود را در آن می‌گذارد.
شما می‌توانید به وب‌سایت یا اینستاگرام این شرکت‌ها مراجعه کنید و نمونه کارهای مرمت آنها را بررسی کنید.
حتی می‌توانید یک قدم فراتر رفته و از طریق همان سایت یا صفحه اینستاگرام کارفرمایان و مالکان پروژه ها را پیدا کنید و از آنها در مورد عملکرد آن شرکت سؤال بپرسید.

به‌این‌ترتیب می‌توانید لیستی از شرکت‌های بازسازی ساختمان در تهران را تهیه کنید و در مورد سوابق کاری و عملکرد آنها اطلاعات مفیدی به‌دست بیاورید.

چه قصد بازسازی آپارتمان کوچک را داشته باشید چه قصد بازسازی خانه کلنگی، ما خانه، آپارتمان یا محل کار شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر میکنیم.

خصوصیات یک تیم خوب برای تعمیر و بازسازی ساختمان

بازسازی خانه باید توسط شرکت هایی انجام شود که در این زمینه سابقه و تجربه کافی را داشته باشند و همچنین از ایده های مناسبی نیز برخوردار باشند.

باید دقت داشته باشید که هر شرکت ساختمانی قابل اطمینان نیست.

بازسازی کار بسیار حساسی می باشد. در این کار مجریان باید ایده های بسیاری در سر داشته باشند.

تا با ایده های متنوعی که دارند بتوانند جوابگوی سبک زندگی و سلیقه های متفاوت مشتریان باشند.

بیشتر بخوانید: چگونه میتوانیم یک پیمانکار خوب برای نوسازی خانه خود پیدا کنیم؟

یک شرکت خوب با بهترین تیم بازسازی در این زمینه باید حتما از متخصصان تحصیل کرده و با تجربه بهره ببرد تا مراحل بازسازی به خوبی پیش رود.

دومین فاکتور بسیار مهم در انتخاب بهترین تیم بازسازی، مقایسه قیمت ها می باشد.

قیمت از جمله موارد بسیار مهم است که مشتریان باید به آن توجه زیادی داشته باشند.

پس شرکتی را انتخاب کنید که قیمت های منطقی را به شما اعلام میکنند.

البته باید این نکته را هم متذکر شویم که انتخاب مصالحی که شما می خواهید بکار ببرید در قیمت نهایی تاثیر فراوانی دارد.

افرادی هستند که می خواهند بازسازی منزلشان با اجناس درجه یک و گران قیمت انجام شود و نیز افرادی هم هستند که مایلند پروژه آنها با هزینه کمتری جمع شود.

برای اطلاع از هزینه دقیق بازسازی منزل خود همین حالا با کارشناسان شرکت رامسین تماس بگیرید.

تماس باما  ۰۲۱۲۶۱۳۱۱۹۲

 

اولین مرحله طراحی بازسازی است.مرحله بعد تعیین اولویت های بازسازی. مرحله سوم مشخص کردن بودجه. مرحله چهارم تخریب و مرحله آخر شروع کار بازسازی است

۸ Responses

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *