خدمات شرکت رامسین

ایده های دکوراسیون برای روز مادر

WhatsApp Image 2020-05-20 at 5.15.10 PM

فهرست مطالب


طراحی دکوراسیون رامسین: آیا می خواهید بدانید که بهشت ​​چطور جایی است؟ فقط کافی است مثل دوران کودکی برای چند لحظه در دامان مادر خود بخوابید و همه مشکلات خود را فراموش کنید.

روز مادر امسال را فراموش نکنید

تاریخچه مختصری در مورد روز مادر به عنوان روزی برای احترام به مادران برای همه زمانها وجود داشته است. جشن های مربوط به مادران در مناسبت های قدیمی ، غالباً به موجودات الهی و ایزدان وابسته می شد. فریقیان مهمانی برای سایبل ، مادر بزرگ خدایان برگزار می کردند. یونانیان و رومی ها به همین ترتیب به شخصیت مادر موجودات الهی خود احترام می گذاشتند. در واقع ، حتی امروز ، یک جشن مهم در هند ، دورگا-پوجا ، الهه دورا را ستایش می کند. در قرون وسطی ، افراد هر سال یک بار در مرکز عید به خانه خود یا کلیسای “مادر” برمی گشتند. مورخان حدس می زنند که ورود کلیسای “مادر” بود که باعث شد تا بچه های همایش بچه ها روز آزاد برای دیدن مادر و خانواده خود بگیرند. در قرن شانزدهم انگلیس ، این جشنواره “یکشنبه مادری” شد. بیشتر کودکان ، دخترانی که به عنوان کارگر مسکونی برای تکمیل وظیفه خود به آنجا رفته بودند ، روز چهارشنبه چهارم عید را به رایگان می دهند تا به مادران و خانه خود بازگردند. پیرترین کودک یا دختر کوچک “کیک مادری” می آورد که توسط تمام خانواده بریده می شود و به اشتراک گذاشته می شود. خانواده های معروف بودند که فرزندان و دختران کلیه تعهدات خانواده را پذیرفتند و یک شام غیر معمول برای ادای احترام به مادرشان ترتیب دادند. در مقطعی از روز ، مادر به همراه خانواده به اجتماعات بی نظیر جامعه می رود.

چند ایده برای تغییر فضای داخلی خانه!

هر کودکی آرزو داشت مادر خود را خوشحال کند. در همین رابطه ما بهترین ایده ها را برای تزیین منزل به شما ارائه می دهیم تا مادر شما فوق العاده خوشحال شود.

ایده های دکوراسیون برای این روز مادر به شرح زیر است:

قدیمی ترین و مؤثرترین شکل هدیه روز مادر در کشورهای اروپایی، کارت آرزو است. تقریبا همه مادرها هنوز این کارتها را دوست دارند. اینکارت نمادی از تلاش ، سخت کوشی و مهمتر از همه عشق شما به مادر است.

یک پیشنهاد . شما می توانید نقل قول زیبایی را در آن بنویسید یا تصاویر خانوادگی خنده دار خود را در آن به اشتراک بگذارید. عکس کودکی شما بهترین مناسب برای آن خواهد بود. ما مطمئن هستیم که مادر شما تلاشهای شما در قبال او را دوست خواهد داشت.

دکوراسیون میز ناهارخوری برای روز مادر

همه چیز را منظم کنید زیرا به معنای مکانی برای همه چیز در جای خود است. مادر به طور کلی عاشق تزئین خانه خود است زیرا آنها قلب خانواده هستند. شما می توانید اتاق مادر خود را به اندازه ای تزئین کنید که مادر شما آن را دوست داشته باشد.

با تهیه بنر گل ساده می توانید این کار را به مادر خود انجام دهید. شما فقط می توانید گل سرخ ، گل محمدی و سایر گل های کامل را به استاندارد مقوا بچسبانید تا مادر را به جمع خود دعوت کنید.

کیک های خوشمزه برای روز مادر

اگر مادر با شما زندگی می کند ، صبحانه در رختخواب به طور مداوم می تواند یک فضای خیلی زیبا را به وجود آورد. مثلاً نان تست یا یک کروسان با مربا یا فرآورده های لیوان خاک اسپرسو یا چای چیزی خارق العاده ای است. یا اگر او به خوردن در رختخواب مایل نیست ، در مورد تنظیم یک صبحانه غیر رسمی کله پاچه گزینه خوبی است.

خواص و کاربرد رنگها در دکوراسیون داخلی

لیست پخش خلاق برای مادر

یک فیلم از کلیه افراد خانواده ضبط کنید. هرکدام می توانند بگویند “روز مادر خوشحالم” و چرا برای او ارزش قائل هستند. به طور کلی می توانید از iMovie برای پیوستن به ضبط ها از طریق تلفن خود استفاده کنید.

یا از طرف دیگر ، یک نوار یا یک لیست پخش موسیقی تهیه کنید. برای مثال می توانید ملودی های آرام را برای زمان خواب مونتاژ کنید ، مثلاً صدای اقیانوس ها. یا از طرف دیگر ، شما می توانید آهنگ های اصلی او را از دوره ای که بیشتر او را تحسین می کنید جمع کنید. (به شرط این که مادر شما آیفون داشته باشد ، یک لیست پخش غیرمعمول iTunes ایجاد کنید که پیام هایی را برای او دریافت کند.)

به عنوان مثال ، قسمت بیرونی یک جعبه پنجره سفالی را تزئین یا رنگ کنید و آن را با دانه های باغ و کارت پر کنید. یا بعد دوباره ، با یک عکس خانوادگی در داخل ، یک عکس دلخواه زیبا بسازید. بنابراین این چندین راه برای شاد کردن او در روز مادر است.

نتیجه:
تاریخچه مختصری درباره روز مادر به عنوان روزی برای احترام به مادران برای هر مدت زمانی وجود داشته است. جشن های مربوط به مادران در مناسبت های قدیمی ، غالباً به موجودات الهی و ایزدان وابسته می شد.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *