خدمات شرکت رامسین

ایده های آشپزخانه مدرن: ۱۲ ایده طراحی آشپزخانه برای سال ۲۰۲۲

ایده های آشپزخانه مدرن: 12 ایده طراحی آشپزخانه برای سال 2022-وب سایت دکورامسین

فهرست مطالب

ایده های آشپزخانه مدرن: ۱۲ ایده طراحی آشپزخانه برای سال ۲۰۲۲

برای آگاهی از ایده های آشپزخانه مدرن تا انتها همراه ما باشید.

یک طراحی موفق آشپزخانه مدرن شامل عناصر زیادی است: چیدمان، کابینت، میز کار، لوازم خانگی و غیره. آشپزخانه مدرن امروزی به طور یکپارچه عملکرد، زیبایی و فناوری را با هم ترکیب می‌سازد، جایی که به هر سانتی متر لازم است دقت شود. سال ۲۰۲۲، سالی برجسته برای فضای آشپزخانه ترکیبی است. با ارائه یک دموکراسی واقعی برای سبک زندگی امروز، آشپزخانه فردا به سبک معاصر و از نظر فضایی ارگونومیک خواهد بود و بهترین لوازم خانگی با دوام، اساس هر طرح را تشکیل می دهد. بهینه‌سازی نحوه انطباق فضای آشپزخانه با سبک زندگی ما در سال جاری بسیار حیاتی است.

ایده های آشپزخانه مدرن-وب سایت دکورامسین

۱.سبز همچنان رنگ خاص ومنحصر به فرد است

آشپزخانه های سبز هنوز هم در سال ۲۰۲۲ جایگاه خود را دارند. سبز، رنگی است که ما عمدتا با طبیعت مرتبط می‌شویم، این سایه‌ی زمینه‌ای روشی باورنکردنی برای پیوند مجدد ما با محیط اطرافمان دارد و لحظات آرامش بخش و مثبتی را ایجاد می‌کند.

 

۲.آشپزخانه رنگ شده

هنگامی که لوازم رنگ شده با مواد اولیه اصیل همراه شود، یک محیط آشپزخانه بادوام ایجاد می کند که دارای طبیعت کلاسیک و مقرون به صرفه است و راهی عالی برای بازسازی آشپزخانه شما بدون هزینه تعویض کل واحدها ارائه می دهد.

 

۳.فضای ذخیره سازی از هر نوع

فضای ذخیره سازی بخش بزرگی از فضای آشپزخانه است و با تمرکز خاص بر راه حل های ذخیره سازی پنهان همچنان خواهد بود.  سیستم‌های ذخیره‌سازی که عنصری ضروری هستند، فضا را بدون تاثیر منفی بر ظاهر و سبک آشپزخانه شما به حداکثر می‌رسانند.

پتینه کاری ساختمان تخصص ماست | شرکت رامسین

3.فضای ذخیره سازی از هر نوع-وب سایت دکورامسین

۴.سینک ظرفشویی

برای ایجاد تعادل بین زیبایی‌شناسی شیک‌شده شیرآلات (از برنجی گرفته تا مشکی مات)، وقتی صحبت از طراحی آشپزخانه به میان می‌آید، توجه بیشتری به جزئیات سینک می‌کنیم.انتخاب نوع سینک ظزفشویی  روندی است که همچنان مهم و به سرعت در حال افزایش است.

 

۵.بارهای خانگی

از آنجایی که بیشتر در خانه سرگرم می شویم، آشپزخانه مدرن نیازمند بار خانگی است، بنابراین جای تعجب نیست که بارهای توکار (هرچقدر بزرگ یا کوچک) به یکی از ویژگی های ضروری آشپزخانه مدرن تبدیل شوند. با محدودیت‌های اجتماعی در دو سال گذشته، خانه‌های ما از پناهگاه ما به مرکز اصلی اجتماعی و سرگرمی ما تبدیل شده‌اند. در نتیجه، تقاضا برای یک بار خانگی یا کابینت نوشیدنی در آشپزخانه افزایش یافته است.

5.بارهای خانگی-وب سایت دکورامسین

۶.بار یا میز پیشخوان صبحانه

همچنین تقاضا برای بار صبحانه افزایش یافته است.  بار صبحانه یک قطعه همه کاره مناسب برای یک آشپزخانه چند منظوره است – با انتخاب صندلی مناسب، توانایی آن را خواهد داشت که به عنوان یک میز ناهار خوری نیز به کار بیاید که در آن قادر هستید یک صبحانه سریع یا یک وعده غذایی غیررسمی را با خانواده و دوستان میل کنید. در حالی که به عنوان یک بار و بوفه نیز عمل می کند، برای سرو نوشیدنی هنگام مهمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

۷.تمام شیشه

در لیست آشپزخانه مدرن امسال شیشه است. کابینت های لعابدار نه تنها یکنواختی درهای جلویی تکراری به خصوص در فضاهای بزرگ را از بین می برند، بلکه آنها جریان نور را به گوشه های تاریک تر به حداکثر می رساند. وقتی صحبت از نمایش لوازم خانگی ارزشمند شما می شود، داشتن درهای جلویی شیشه ای به اندازه قفسه بندی باز خوب و مفید است.

دکوراسیون داخلی در شریعتی ( پارک ساعی)

 

۸. کاشی های سنگ فرش بزرگ مرمر

برای یک منطقه پر تردد مانند آشپزخانه، به کفپوش بادوام نیاز دارید که ظاهر خوبی نیز داشته باشد. انتخاب برای سال ۲۰۲۲چیست؟ کاشی های سنگ فرش بزرگ

برای قرن‌ها، املاک و خانه‌های روستایی به دلیل ویژگی‌های سخت و ظاهر کلاسیک‌شان که آزمون زمان را پس داده‌اند، از کف ‌سنگ‌های سنگی استفاده می‌کنند. اکنون بیش از هر زمان دیگری، مردم خواهان آن هستند که با انتخاب سنگ‌ نماهایی با فرمت بزرگ، این ظاهر جاودانه را در آشپزخانه‌های خود ایجاد کنند.

8.کاشی های سنگ فرش بزرگ مرمر-وب سایت دکورامسین

۹.کاشی لعابدار

تعداد در حال افزایشی از مشتریان، کاشی های لعابدار ساده یا طرح دار را برای ایجاد دیوارهای سینک چشم نواز انتخاب می کنند. این عمق رنگ غنی و براق روی کاشی‌های لعاب‌دار، کنتراست بافتی فوق‌العاده‌ای را در مقابل کابینت‌های چوبی رنگ‌آمیزی شده با دست ایجاد می‌کند.

کاشی کاری بهترین راه برای ارتقا بخشی به آشپزخانه مدرن است: اگر به دنبال تازه‌سازی ساده‌تر هستید، کاشی کاری راهی عالی است. ما یک محدوده کاشی کاری جدید را راه اندازی خواهیم کرد که مناسب هر سبکی باشد. همه چیز از الگوهای سرگرم کننده و سایه های روشن گرفته تا رنگ های تیره تر و جسورتر در همه شکل ها و اندازه ها. کاشی کاری یک راه عالی برای تزریق کلاس و وجهه به آشپزخانه است، در حالی که همه کاره است، تمیز کردن آن آسان و بسیار بادوام است.

 

۱۰.اَشکال گرد

در طراحی آشپزخانه مدرن، اَشکال گرد از تجمل و پیچیدگی بیرون می‌آیند. یک عنصر طراحی زیبا و فرم های نرم تر ارگونومیک تر هستند و استفاده از آنها طبیعی تر و رایج تر است. از نظر زیبایی نیز از هر نما مراقبت می شود. گوشه های گرد به ویژه در جزایر آشپزخانه دارای محبوبیت هستند. اکثر موارد میز پیشخوان، به ویژه برای بارهای صبحانه، از مواد متضاد مانند چوب و کامپوزیت کوارتز با ضخامت سطوح مختلف استفاده می کنند.

مبلمان باغ را از چه رنگی استفاده کنیم؟

10.اَشکال گرد-وب سایت دکورامسین

۱۱.نماهای لذت بخش

از قفسه های باز معاصر گرفته تا کمدهای سنتی، روند تزیین آشپزخانه با سرامیک ها و ظروف شیشه ای زیبا همیشه دارای  تازگی است. قفسه‌های باز فضایی را برای نمایش قابلیت‌های استایل شما و همچنین راه ‌حلی بسیار کاربردی برای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهند. نمایش اقلام مهم و کاربردی یا تزیینی روشی نسبتا ساده و موثر برای وجهه دادن به اتاق است که به آن احساسی جذاب تر و خانگی می دهد.

۱۲. لوازم یکپارچه

از آنجایی که ما زمان بیشتری را صرف پخت و پز و سرگرمی در خانه می کنیم، اکنون سرمایه گذاری بیشتری روی لوازم آشپزخانه مدرن انجام شده است که فضای کابینت یا دیگر لوازم خانگی را به خطر نمی اندازد. با افزایش محبوبیت اتاق‌های خشک‌شویی و ایستگاه‌های صبحانه، لوازم یکپارچه به شما این امکان را می‌دهند که اتاق خود را ساده نگه دارید.

امیدواریم ایده های آشپزخانه مدرن از وب سایت رامسین برایتان مفید بوده باشد.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *