خدمات شرکت رامسین

انواع مدل های دکوراسیون منازل ایرانی بدون استفاده از مبل

انواع مدل های دکوراسیون منازل ایرانی بدون استفاده از مبل

فهرست مطالب

تجمل در طراحی دکوراسیون منازل ایرانی همیشه سبب زیبا تر شدن دکوراسیون و فضا نمی شود؛ بلکه در برخی از مواقع سادگی، زیبا ترین فضا ها را تشکیل به وجود می آورد. به همین خاطر، دیگر نگران طراحی دکوراسیون منازل تان نباشید؛ چرا که دیزاینر ها می توانند با کمترین امکانات و تجهیزات، جذاب ترین دکوراسیون ها را خلق کنند.

طراحی دکوراسیون امروزه در مدل های مختلفی صورت می گیرد. مدل های ساده در طراحی دکوراسیون داخلی و بیرونی منازل از طرفداران بیشتری برخوردار می باشد؛ لذا هیچ گاه از مد نمی افتند و در تمام دوره های زمانی شیک و زیبا هستند.

در این مقاله، به صورت مفصل در رابطه با مدل های دکوراسیون ساده منازل ایرانی توضیح داده شده است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

آیا طراحی دکوراسیون منازل ایرانی بدون استفاده از مبل امکان پذیر است؟

ایرانیان در تمام طول تاریخ به مرتب بودن فضای خانه هایشان اهمیت بسیاری می دادند و از همان دوران نیز از ابزار آلات گوناگونی برای تزئین محیط استفاده‌ می کردند. به همین خاطر حرفه طراحی دکوراسیون، خیلی زود وارد جامعه ایرانیان شد.

طراحی دکوراسیون منازل ایرانی با امکانات بسیار کم نیز میسر است؛ به همین خاطر نگران دیزاین و دکوراسیون منزل تان نباشید. سبک و مدل طراحی دکوراسیون ایرانیان با اروپاییان فرق های بسیاری دارد؛ به همین دلیل شما حتی با نادیده گرفتن تجهیزات خارجی نیز می توانید؛ بهترین دکوراسیون را در منزل خود اجرا سازید.

ایرانیان از ابزار آلات دیگری به جای مبل استفاده می کنند، به همین خاطر حذف آن در طراحی دکوراسیون حتی به نفع شان است؛ لذا می توانند از محصولات زیبا تری همچون ست تشک شاه نشین در طراحی دکوراسیون منزل شان بهره بگیرید.

مدت زمان لازم برای انجام پروژه دکوراسیون داخلی

برای اینکه دکوراسیونی ساده در منزل خود اجرا سازید، می توانید از روش های مختلفی بهره بگیرید. شما زمانی، دکوراسیون خانه تان زیبا و چشم نواز است، که منزل تان از نظر فنگ شویی عالی باشد.

 

آیا وجود مبل در طراحی دکوراسیون منازل ایرانی الزامی است؟

در گذشته ایرانیان برای استراحت کردن از تشک های کنار فرشی استفاده می کردند؛ به همین خاطر هیچ گونه مبلی در طراحی دکوراسیون منزل آن ها نقشی نداشت. با این که اصلا هیچ مبلی، در منزل ایرانیان وجود نداشت؛ اما دکوراسیون و جلوه ساختمان هایشان زبان زد خاص و عام بود.

امروزه سبک و مدل طراحی دکوراسیون ایرانی در تمام مناطق جهان مورد استفاده قرار می گیرد؛ چرا که، از همه اصول و قواعد یک دکوراسیون زیبا پیروی کرده است.

مبل ها، مهم ترین شاخص در طراحی دکوراسیون منازل ایرانی به حساب نمی آیند؛ لذا از قدیم و ایام نیز در دیزاین ساختمان ها نبودند. به همین دلیل جایگزین های بسیاری برای آن ها وجود دارد.

یک طراحی دکوراسیون زیبا به وسیله تجهیزات مختلفی همچون فرش، گلیم فرش، تابلو فرش، مجسمه، پادری، لوستر و…انجام می گیرد. به همین خاطر، تا زمانی که شما این تجهیزات را داشته باشید؛ می توانید جذاب ترین دکوراسیون را در خانه تان اجرا سازید.

برای اجرای سبک های مختلف الزاما شما نباید از مبل استفاده کنید. برای مثال سبک هخامنش، که یکی از سبک های پر طرفدار بین ایرانیان است؛ آنقدر ابزار آلات مختلف در سایز های متنوع دارد، که شما می توانید بدون نیاز به مبل دکوراسیونی فوق العاده برای منزل تان به ارمغان بیاورید.

موارد قابل‌توجه در دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک

 

سبک های ساده برای طراحی دکوراسیون منازل ایرانی

علم و تکنولوژی روز به روز تغییر می کند؛ به همین خاطر در کسب و کار ها نیز تحولاتی به وجود می آید. پیشرفت در این دو عامل از هر نظر به نفع افراد می باشد؛ چرا که باعث شده کار ها تا حد زیادی راحت و لذت بخش شود.

علم و تکنولوژی، در ارتقاء حرفه طراحی دکوراسیون منازل نقش به سزایی می گذارد. به همین دلیل، امروزه سبک های بیشتری در طراحی دکوراسیون ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سبک های ساده، بروز ترین و زیبا ترین سبک در طراحی دکوراسیون منازل به شمار می رود؛ لذا برای طراحی و اجرای آن نیاز به امکانات کمی است. بنابراین تمامی قشر جامعه، می توانند برای دیزاین و دکوراسیون منازل خود از این سبک بهره بگیرند.

دکوراسیون های ساده در طرح و سبک های مختلفی اجرا می شوند. پر مصرف ترین و زیبا ترین سبک ایرانی، سبک سنتی است؛ چرا که محصولات و ابزار آلات سنتی در بازار بسیار می باشد. به همین خاطر اجرای دکوراسیون سنتی در منازل ایرانی مقرون به صرفه تر است.

سبک های رنگی که طیف رنگ، در آن ها به شکل زیبایی طراحی شده است؛ نیز کاربرد فراوانی دارد، لذا ترکیب رنگ در طراحی دکوراسیون ها نقش مهمی ایفا می کند. از این نوع سبک ها بیشتر برای طراحی اتاق کودک استفاده می شود.

سبک های مدرن، بیشترین کاربرد را دارند؛ زیرا در عین سادگی بسیار جذاب هستند. از تشک های کوچک برای جایگزین کردن مبل در این سبک استفاده می شود. با این حال می توان گفت، این گونه از سبک های دکوراسیون منازل، ترکیبی از سنتی و مدرنیته هستند.

نماد قلب یا نشان مھرورزی در دکوراسیون داخلی!

از چه ابزار آلاتی می توان در طراحی دکوراسیون ساده منازل بهره گرفت؟

برای زیبا سازی دکوراسیون منازل می توان از ابزار آلات گوناگونی استفاده کرد. برترین محصول که نقش بسیاری در طراحی دکوراسیون منازل ایفا می کند؛ ساعت های ایستاده می باشد. به دلیل این که ساعت های ایستاده از نظر جنس، رنگ، سایز و ابعاد متنوع هستند؛ برای تمامی فضا ها و مکان ها مناسب اند.

از پرده های ساده تک رنگ برای زیبا تر شدن فضا استفاده کنید. می توانید در فصل زمستان و پاییز، از پرده های مخمل و در فصل بهار و تابستان از پرده های ساتن بهره بگیرید. پرده ها در جلوه و دکوراسیون منزل شما تاثیر دارند. به همین دلیل سعی کنید، بر حسب سبک دکوراسیون منزل تان آن را انتخاب و اجرا سازید.

 

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *