خدمات شرکت رامسین

استفاده از رنگ اکرلیک به جای سیمان!

WhatsApp Image 2020-07-04 at 06.46.24 (1)

فهرست مطالب

طراحی دکوراسیون رامسین: برای ایجاد یک سطح صاف و بافت دار ، می توانید از رنگ آکرلیک روی دیوارهای بیرونی یا داخلی استفاده کنید. رنگ آکرلیک تقریباً شبیه به گچ کاری است ، اما می توان از آن برای ایجاد چیزی که از نظر زیبایی شناسی نیز لذت بخش باشد استفاده کرد.

در هنگام انتخاب آکریلیک یا سیمان ، چند موضوع وجود دارد. یک مورد هزینه آن است و مورد دیگر ماندگاری محصول است و در کجا می توان از آن استفاده کرد. رنگ های اکریلیک معمولاً کمی گرانتر از سیمانی است.

اگر خودتان آستین را بالا زده اید و کمر همت را بسته اید به شما تبریک می گویم. چرا که اگر بخواهید کسی را استخدام کنید بیش از خرید محصول باید دستمزد استادکار را پرداخت کنید.


رنگ اکریلیک معمولا طول عمر بالایی دارند. از آنجا که آکریلیک پلاستیکی است که به موادی اضافه شده است ، از دوام زیادی برخوردار است. رنگ اکریلیک احتمال شکستن کمتری دارند و همین امر باعث دوام بیشتر آن می شود.

از دیگر امتیازات رنگ های اکریلیک این است که متخلخل است و به شما امکان تنفس مواد را می دهد. این رنگ بر روی یک دیوار بیرونی بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی به خشک نگه داشتن منزل شما کمک می کند و ماع نفوذ رطوبت می شود.

اکریلیک همچنین ضد آب است ، بنابراین اگر اکریلیک را انتخاب کنید ، باکتری ها و قارچ ها قادر به شکل گیری در ساختمان نخواهند بود.

اکریلیک هم در داخل و هم در خارج از خانه قابل استفاده است. به طور معمول در قسمت بیرونی ساختمان اعمال می شود ، اما در داخل می تواند به شما در ایجاد دیوار لهجه در هر اتاق از خانه کمک کند.

طراحی مدرن فضای اداری

فایده دیگر آکریلیک این است که به چندین سطح می چسبد، در حالی که سیمان یا چ چنین خاصیتی را ندارد. اکریلیک می تواند به دیواره های رنگ شده ، الیاف ، سیمان و بتن بچسبد و ظاهر آن را تغییر دهد.

انتخاب رنگ اکریلیک همچنین بدان معنی است که شما سریعتر پروژه خود را تمام خواهید کرد. در حالی که تهیه و اجرای بتن و خشک شدن آن حداقل یک ماه طول می کشد.

نتیجه گیری
اگرچه هر دو نوع ارائه دارای جوانب مثبت و منفی هستند ، اما متخصصان زیادی را پیدا می کنید که برای استفاده های امروزی ارائه آکریلیک ارائه می دهند. هزینه آن ممکن است کمی ضرر داشته باشد ، اما باید در نظر داشته باشید که پس از اتمام ، کار انجام می شود و به زودی نیازی به استفاده مجدد نخواهید داشت. از دوام و انعطاف پذیری کافی برخوردار است و مدت زمان زیادی برای اجرای آن طول نمی کشد و تقریباً برای هر سطحی مناسب است.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *