خدمات شرکت رامسین

آیا دیوار خانه نیاز به دیزاین دارد؟

WhatsApp Image 2020-07-04 at 06.50.30 (3)

فهرست مطالب

طراحی دکوراسیون رامسین: معمولا کودکان دوست دارند هر صفحه سفیدی را که می بینند با مداد و خودکار نقشی که در ذهن خود دارند را روی آن به تصویر بکشند.

هر یک از ما ممکن است چنین اتفاقاتی را در زندگی داشته ایم و چنین علاقه ای را تجربه کرده ایم. و خاطرات آن را از زبان بزرگترهای خانواده شنیده ایم. پس این علاقه خط خطی کردن دیوار یک چیز غیر طبیعی نیست و نباید کودکانمان را سرزنش و ملامت کنیم.

برای یک بار هم که شده اجارزه بدهیم که کودکانمان به راحتی بتوانند دیوارها را با مداد خط بکشند و از آنها بخواهیم که طرحی که در ذهن دارند را روی دیوار پیاده کنند. وقتی کار تمام شد و خسته شدند خوب و به دقت بخ دیوارها نگاه کنید. چه حسی از این خط خطی کردن دارید؟ قطعا چیزی در درون شما را آزار می دهد. چرا که انسان هیچ وقت مایل نیست که فضایی که در آن زندگی می کند غیر معمول به نظر برسد و اشتباه کودک خود را نزد مهمانان توجیه کند.

باید توجه کنیم که این امر یک امر اختیاری نیست. چیزی نیست که کنترل آن در دست ما باشد. غریزه کودکان را نمی شود سرکوب کرد ولی می توان آن را به درستی هدایت کرد.

یحتمل اگر الان از کودک خود بپرسید که این چه کاری است که دیوار کرده ای و سعی کنی او را به اشتباهش آگاه کنید بی ثمر خواهد بود. چون او درکی از واقعیت موجود ندارد. به همین خاطر از او کمک بخواهید و در رنگ آمیزی جدید او را مشارکت بدهید.

طراحی ویلا به شیوه سنتی به چه میزان محبوبیت دارد؟

بعد متوجه می شوید همان انگشتان کوچک و زیبا که تا همین چند دقیقه پیش فقط خط خطی می کرد الان دست به کار شده و با یک فرچه کوچک به شما کمک می کند تا دیوار را زیباتر کند.

توجه داشته باشید که رنگ دیوار و تصاویری که روی آن به وجود می آورید تاثیر زیادی روی روحیه و اخلاق شما خواهد داشت. به همین خاطر باید سعی کنید بهترین طرح و نقش را روی دیوار ایجاد کنید.

برای طراحی دیوار بی شک گزینه های مختلف و زیادی پیش روی شما خواهد بود که البته هر یک به بودجه و نیاز شما مرتبط می شود. ما نکاتی را در مورد بهترین انتخاب به شما خواهیم گفت:

کاغذ دیواری:
امروزه کاغذ دیواری با طرح های جذاب – گل های طرح دار ، چرمی ، بافت ، فلزی و غیره ارائه می شود. می توانید از این تصاویر زمینه در همه جا استفاده کنید – بر روی دیوار، اتاق خواب ، اتاق غذاخوری یا اتاق نشیمن. و یکی از امتیازاتی که دارند این است که به راحتی قابل تعویض هستند.


برخی فروشگاهها یک نوع برچسب که استند نام دارد را تولید می کنند. آنها از هر نوع شکل از منظره تا شخصیت را طراحی می کنند. می توانید بنا به انتخاب کودکتان یک یا چند تا از آنها را به دیوار بچسبانید. تعویض این برچسب روی دیوار بسیار آسان است و بدون لکه شدن می توانید، پاک کنید. گزینه ها مختلفی چون موضوع گل ، درختان ، پروانه ها ، پرندگان ، اعداد هندسی انتزاعی و حتی برچسب های چسبنده برای اتاق بچه های شما وجود دارد. به عنوان مثال ، می توانید برچسب یکی از شخصیت های چسبنده یک پانوراما را از افسانه مورد علاقه کودک است را روی دیوار او بچسبانید. .

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان سه خوابه ۱۹۰متری

One Response

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *