خدمات شرکت رامسین

گیاهانی که در حمام رشد می کنند!

WhatsApp Image 2020-05-20 at 5.13.28 PM

فهرست مطالب

طراحی دکوراسیون داخلی رامسین: شاید کمتر چیزی در فضای خانه به اندازه گل و گیاه تاثیر مفید داشته باشد. گیاهان زنده می توانند هوا را تصفیه کنند ، زیبایی را بیفزایند و فواید دارویی نیز داشته باشند. داشتن فضای سبز در اتاق نشیمن یا اتاق های دیگر هر خانه ای مکان ما را با ارزش و بسیار زیبا می کند ولی آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که می توان در حمام نیز گل و گیاه پرورش داد؟

گیاهان حمام

به دلیل رطوبت حمام، این مکان می تواند فضای مناسبی برای رشد انواع گیاهان خاص و مختلف باشد. ولی در اینجا یک نکته مهم در ذهن ما به وجود می آید که چه گیاهانی در چنین فضایی رشد می کنند؟

با این مقدمه، قصد داریم گیاهانی را به شما معرفی کنیم که با فضای حمام سازگاری دارند و با ایجاد یک پنجره که بتواند نور خورشید را به حمام انعکاس دهد، استفاده بهینه ای از این فضا داشته باشیم.

رشد آلوئه ورا در حمام!

نوعی ماده در گیاه آلوئه ورا وجود دارد که در نوسانات دما از بین نمی رود. آلوئه ورا دارای نگهداری کم ، رشد آسان و مقاوم در هر نوع دمایی است. آن را می توانید در حمام نگه دارید و از مزایای ژل نرم کننده پوست نیز برخوردار خواهید بود.

همه ما از خواص سرشاری که در گیاه آلوئه ورا وجود دارد کم و بیش آشنا هستیم. در این گیاه ماده ای عالی برای تسکین سوختگی و رفع خراشیدگی و همچنین مرطوب کردن پوستهای خشک وجود دارد. که هم اکنون در خیلی از فروشگاهها هر برگ آن را با قیمت گزافی می فروشند. به همین خاطر برای گرفتن بهترین نتیجه، آلوئه ورا را در نور روشن اما غیرمستقیم نگه دارید.

تاثیر دکوراسیون در یک فضای پر استرس!

پرورش گیاه پیچک انگلیسی

یکی دیگر از بهترین گیاهانی که می تواند در حمام رشد کند پیچک انگلیسی است. این گیاه به طور طبیعی مواد شیمیایی موجود در هوا از جمله مدفوع را جذب می کند و علاوه بر اینکه یک گیاه زینتی است، دارای خواص دارویی نیز می باشد. در یونان باستان، سقراط از پاپیتال (پیچک انگلیسی) برای پیشگیری از مسمومیت، کاهش تورم و به عنوان ماده بی حسی استفاده می کرد.
امروزه گیاه شناسان از این گیاه برای درمان مشکلات تنفسی مثل: آسم، برونشیت، بیماری انسدادی مزمن ریه، التهاب و التهاب مفاصل استفاده می کنند.

رشد گیاه نیلوفرهای صلح در حمام

نیلوفرهای صلح گیاهانی دارای رطوبت کم هستند که نور کمی را نیاز دارند. این گیاه یکی دیگر از گیاه هایی است که داخل منزل نگه داری می شود و هوا را پاکسازی و گاز ها را بی اثر می کند و ضد آلرژی است و نیاز به مراقبت چندانی ندارد.به گزارش نمناک ، این گزینه بهترین انتخاب برای طراحی های مدرن منزل است و آب کمی هم می برد.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *