خدمات شرکت رامسین

چگونه بدون تخریب دیوارها دکوراسیون داخلی را اجرا نماییم؟

چگونه بدون تخریب دیوارها دکوراسیون داخلی را اجرا نماییم؟-وب سایت رتبه بندی

فهرست مطالب

اغلب افراد به دلیل مشقت هایی که بازسازی و تخریب به همراه دارد از فاکتور های خود برای داشتن خانه لوکس و زیبا می گذرند‌. آن ها ترجیح می دهند در  وضعیت موجود بمانند یا با با گرفتن وام و یا داشتن پس اندازی هنگفت منزل خود را تعویض نمایند‌. در گذشته برای ایجاد کوچکترین تغییری در قسمت داخلی منزل؛ اهالی خانه مجبور به تخلیه و ترک خانه تا مدت طولانی بودند. زیرا برخی افراد بر این باور بودند و هستند که برای یک باز سازی مطلوب؛ باید در ابتدا یک تخریب کلی صورت گیرد. اما باید بگوییم که در حال حاضر شرایط تغییر کرده است و در  صورت همکاری یک تیم طراحی خبره این کار را بدون نیاز به تخریب دیوارها به سرانجام می رسد.

تغییر دکوراسیون داخلی بدون تخریب دیوارها

حتما با خودتان فکر می کنید که آیا تغییر دیوار ها و سایر قسمت های یک خانه بدون تخریب بریز و بپاش امکان پذیر است. اگر دارای یک خانه قدیمی که نیاز به بازسازی دارد هستید یا از دکوراسیون داخلی منزلتان خسته شده اید و به دنبال تغییرات بزرگ هستید می توانید به متدهای بروزی که از سوی طراحان داخلی ارائه می گردد در ایجاد شرایطی جدید، گام های موثر بردارید و تخریب دیوارها را فراموش کنید.

لازم بذکر است تخریب و بازسازی دیوار ها و برخی  قسمت های داخلی منزل علاوه بر اینکه ریخت و پاش و زحمت بسیاری را به دنبال دارد . با هزینه های سر سام آوری همراه خواهد بود. زیرا شما برای بازسازی مجدد مجبور به خرید متریال بسیاری هستید که هرکدام به صورت مجزا هزینه بسیاری را در بر  می گیرند؛ برای رهایی از تمام از این دردسرها و چالش ها ما کنارتان هستیم تا بدون نیاز به تخریب دیوار ها همه چیز را مطابق میل و سلیقه شما و البته هماهنگ با متد های روز جلو ببریم و بازسازی کنیم.

طراحی دکوراسیون داخلی مطب پزشک

تغییر دکوراسیون داخلی بدون تخریب دیوارها چگونه انجام می شود؟

اگر در ایده هایی که در ذهن دارید نیاز به تغییر پلان و یا نقشه ساختمان نیست. به سهولت به بدون نیاز به تخریب می توان بازسازی منزل را آغاز نمود. می توانیم کار را از قسمت هایی از منزل شروع کنیم که دارای ریزه کاری های زیادی می باشد و دکوراسیون       داخلی اش به عنوان قلب خانه نسبت به سایر قسمت ها بسیار حائز اهمیت است. فراموش نکنید داشتن یک آشپزخانه دلباز و به روز در یک خانه اجبار به حساب می آید‌.

تغییر دکوراسیون داخلی بدون تخریب دیوارها چگونه انجام می شود؟-وب سایت رتبه بندی

بازسازی آشپزخانه

حتما گمان می کنید بازسازی این قسمت را با کندن کاشی و سنگ های قدیمی آغاز می کنیم؟ با اینکه کاشی های مدرن منتخب را با چسب بر روی آن ها مچسبانیم؟

اگر در اجرای این روش کاشی های اولیه دیوارها فرو بریزند ، تکلیف چیست؟

در حال حاضر ورق های شیت موجود در بازار همه این چالش ها را به خوبی حل کرده است. ورق های شیت به دلیل کیفیت، مقاومت و البته تنوع و زیبایی می تواند رضایت شما را بهترین شکل جلب کند. در این راستا اگر تمایل به استفاده از سنگ در دکوراسیون داخلی دارید بدون درنگ و یا مشکلی می توانید آن را تجربه کنید. البته اگر با این روش موافق نیستید می توانید روش های دیگری همچون چسباندن سنگ و کاشی را امتحان کنید.

  • متریال های مورد استفاده جهت باز سازی بدون نیاز به تخریب دیوارها
  • دیوار پوش های آجری طبیعی
  • دیوار پوش های آجری طبیعی

دیوار پوش های پانل پی وی سی

کافی است یکی از متریال های بالا را در هر طرحی که مدنظر دارید انتخاب نمایید تا با چسبی که در پشت کار دارند به راحتی روی دیوارها نصب شوند. البته اگر تصمیم به استفاده از کاشی یا سنگ گرفته اید، به کمک طراح نوع مناسب آن را انتخاب کنید تا به کمک بهترین نوع چسب ها بر روی دیوارها نصب گردند.

کمد دیواری مدرن| مدل‌های کمد دیواری مدرن و کاربردی

البته موارد گفته شده مختص آشپزخانه نبوده و برای هر دیواری از قسمت های مختلف خانه که نیاز به این تغییرات دارد اجرا خواهد شد‌.

دیوار پوش های پانل پی وی سی -وب سایت رتبه بندی

سقف های کاذب

همه چیز به بازسازی دیوار ها و رسیدگی به پوشش آن ها به این جهت که در معرض دید بیشتری قرار دارند؛ ختم نمی شوند. قسمت های دیگری چون نوع پوشش سقف ها مسئله است که در روند بازسازی منزل به آن توجه می گردد. البته زمانی که از سقف صحبت می کنیم نباید تنها به ظاهر سازی آن بسنده نماییم زیرا؛ سلامت سقف نیز قبل از زیبا سازی باید مورد بررسی قرار گیرد. شما به هر میزان که برای زیبا سازی و پوشاندن نواقص سقف هزینه کنید اگر مشکل ریشه ای آن حل نشود طرف مدت کوتاهی زحمات و هزینه های خود را بر باد داده اید. یکی از عمده مشکلات در سقف ها سوراخ بودن یا ترک در سقف هاست که با ترمیم پشت بام به راحتی قابل حل است؛ در این روند هیچ تخریبی در داخل منزل شما انجام نخواهد شد.

برای زیبایی سقف ها متناسب با فضا می توان از سقف های کاذب متنوعی که در بازار وجود دارد بهره برد که با چند نمونه آن آشنا خواهیم شد :

  • سقف کاذب پی وی سی
  • سقف کاذب پانل پی وی سی
  • سقف کاذب آسمان مجازی در قالب صدها مدل و طرح متنوع
  • سقف کاذب سی ان سی یا اسلیمی
  • سقف کاذب کشسان یا باریسول

البته سقف های کاذب موارد دیگری را شامل می گردد که ما به مهمترین آن ها اشاره کردیم. توجه داشته باشید که تمامی این سقف ها به صورت روکار و بدون هیچ دسترسی به مرکز یا اسکلت سقف نصب می گردند.

طراحی آشپزخانه با پنجره

سقف های کاذب-وب سایت رتبه بندی

 

 

باز سازی کف پوش ها

زمانی که تصمیم به باز سازی منزلتان می گیرید و بهترین طرح ها را به کمک طراح بر روی سقف و دیوارها اجرا می کنید نمی توانید از کنار کف منزل که با موزاییک، سیمان یا موکت پوشانده شده است بگذرید. بدون اینکه در کوچکترین تخریبی در کف انجام دهید با قرار گیری متریال جدید بر روی آن می توانید بازسازی خانه را به پایان برسانید.

سخن پایانی

زمانی که تصمیم به بازسازی می گیرید باید تمامی ابعاد را موردی بررسی قرار دهید و سپس تصمیم گیری کنید. یا به زبان آمیانه تر بی گدار بی آب نزنید برای مثال در صورتی که بدون برنامه ریزی جلو بروید و در ابتدای راه اقدام به خرید متریال گران قیمت کنید امکان دارد در میان راه با کمبود بودجه مواجه شوید و بالاجبار بازسازی منزل را در نیمه راه رها کنید. و یا به جهت نگرانی نسبت به بودجه با خرید ارزان ترین متریال ها کیفیت کار را پایین بیاورید. حال ما در کنارتان هستیم تا با بودجه ای که در دست دارید؛ بهترین ها را مطابق به سلیقه و علاقتان برایتان اجرایی کنیم.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *