خدمات شرکت رامسین

چند ایده نورپردازی در دکوراسیون فضای باز

WhatsApp Image 2020-07-04 at 06.50.47 (1)

فهرست مطالب

طراحی دکوراسیون داخلی رامسین: فصل تابستان یک زمان ایده آل برای نشستن در بیرون از خانه، گذراندن شب های طولانی با عزیزان ، خوردن شام های خوشمزه در باغ و یا صرفاً نوشیدن قهوه و خواندن کتاب در تراس یا بالکن است. با این حال ، برای اینکه از این تجربه لذت کافی را ببرید، باید از برخی جنبه های طراحی مانند تزیینات ، مبلمان ، گل ها یا نور مراقبت کنید. اگر آنها به خوبی مطابقت داشته باشند و با دقت انتخاب شوند ، می توانند فضایی دنج و جادویی از مکانی مناسب برای گذراندن شب نشینی های تابستان برای ما به وجود بیاورند.

به نظر می رسد نورپردازی از جنبه های مهم این طرح است. چرا؟ نورپردازی می تواند زیبایی محیط را دو چندان کنددر حالی که هزینه ای نیز روی دست شما نگذارد. از این گذشته ، وقتی می خواهید مهمانی برگزار کنید نور برای غروب و شب لازم است.

چگونه از نور برای دکوراسیون فضای باز استفاده کرد و آن را اجرا نمود؟

نحوه انتخاب نور مناسب
انواع چراغهای روباز بی شماری هستند؛ با این حال ، همه آنها برای هر فضای بیرون مناسب نیستند. برای انتخاب نورپردازی مناسب ، ابتدا باید به فضایی که می خواهید تزئین کنید فکر کنید – آیا بالکن کوچکی دارید یا یک تراس بزرگ؟

هنگامی که جواب ها را می دانید و فضای دکوراسیون را تخمین می زنید ، می توانید تزیینات مناسب نور را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، توپ های پنبه ای و فانوس های کوچک ممکن است برای بالکن های دنج مناسب باشند ، زیرا ممکن است در باغ های بزرگتر دیده نشوند. بر این اساس ، بزرگان بزرگ یک تراس کوچک مناسب ندارند.

چرا تعمیر و نگهداری ساختمان مهم است ؟

انتخاب رنگ
اگرچه ما به آن روزانه توجه نمی کنیم ، رنگ و سایه نور برای عملکرد روزمره بسیار مهم است. چرا؟ به عنوان مثال ، اگر شما از نور سفید سرد برخوردار هستید ، خشن خواهد بود و چشمانتان را خسته می کند ، در حالی که نور نرم ، گرم و زرد چندان برای چشم ها خسته کننده نخواهد بود ، برای مکان هایی که به راحتی خنک می شوید آرامش بخش تر و بی نقص تر است. ما آن را به عنوان نور طبیعی درک می کنیم.

چه چیز دیگری ، وقتی نور فضای بیرون می آید – طراحی آن ساده تر ، بهتر است.

به یاد داشته باشید که باید به خوبی در فضای بیرون مخلوط شود ، بنابراین نباید بیش از حد عجیب و غریب یا رنگارنگ باشد ، مگر اینکه شما آن را به صورت برجسته به عنوان لهجه بیان کنید.

همچنین ، بهتر است که کلیت فضای بیرونی را به یکباره برنامه ریزی کرده و مبلمان را با روشنایی هماهنگ کنید – بعداً در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید. استدلال دیگری که به نفع انتخاب طرح روشنایی ساده است ، این است که انتخاب سبک دیگر مبلمان و لوازم جانبی در فضای باز آسانتر است.

انتخاب نوع و توابع
اگر کم و بیش می دانید چه چراغهایی را به خانه خود نیاز دارید و چه سبکی را می خواهید انتخاب کنید ، وقت آن است که درباره نوع چراغ و عملکرد آنها تصمیم گیری کنید. ایده خوب این است که به منابع صرفه جویی در انرژی بپیوندید ، زیرا آنها دوام بیشتری دارند و از نظر زیست محیطی از قدرت استفاده می کنند.

دکوراسیون دومنظوره برای فصل سرد و گرم!

اگر یک باغ آفتابی دارید ، خوب است که خرید این نوع چراغ هایی که توسط پنل های خورشیدی تغذیه می شوند را در نظر بگیرید. چراغهای لامپ LED را برای درخشان ترین نوع نوری که از انرژی خورشیدی به بهترین وجه استفاده می کند ، بدون اینکه باتری خود را به زمین بخورد ، انتخاب کنید. برای مطالعه بیشتر در مورد پنل های خورشیدی و نحوه کار آنها ، نگاهی به اینجا بیندازید.

نکات دیگر
اگر می خواهید مطمئن شوید که روشنایی باغ یا تراس شما زیبا و ظریف به نظر می رسد ، سعی کنید از داخل خانه خود به آن نگاه کنید – تصمیم بگیرید که آیا موقعیت چراغ مناسب نیست جعلی به نظر برسد یا بیش از حد به نظر نمی رسد.

به عنوان مثال به مسیرهای باغ و هر مکان دیگری که نیاز به روشنایی دارد توجه کنید. نور مناسب تنظیم همچنین می تواند بصری فضای اتاق نشیمن یا آشپزخانه شما را در صورت مناسب بودن با فضای داخلی گسترش دهد.

قرار دادن چند فانوس در نزدیکی ورودی یا ایوان نیز راهی درخشان برای نمایان شدن درب شما و دلسرد شدن از شکستن است. همین امر در مورد هر مکان و گوشه تاریک دیگر نیز وجود دارد – هرچه آنها روشن تر باشند ، احتمال سرقت کمتر است.

چراغ برای تمام فصل ها
نورپردازی باغ شما ممکن است راهی عالی برای ایجاد دنج و دلپذیر برای همه خانواده یا میهمانان باشد. نورپردازی ها ممکن است با آب و هوای فصلی تنظیم شود و برای فصل تابستان و به عنوان مثال برای کریسمس تغییر کند. اگر به درستی برنامه ریزی شده باشد ، سیستم روشنایی در فضای باز می تواند یک دکوراسیون زیبا در اطراف خانه شما باشد

چه نوع تختخوابی مناسب دکوراسیون است؟

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *