خدمات شرکت رامسین

نکاتی در مورد ترکیب آشپزخانه و اتاق غذاخوری

فهرست مطالب

 دکوراسیون داخلی رامسین: خیلی از صاحبان خانه به این صرافت می افتند که فضایی از خانه را صرفه جویی کنند تا بتوانند از آن بهره دیگری ببرند.

به طور مثال تهیه اتاق جداگانه ای برای کودکان یکی از مواردی است که معمولا خانواده ها در یک مقطعی از زمان تجربه می کنند. هر انسانی سه مقطع کودکی، نوجوانی و جوانی را تجربه می کند. و هر مقطع زیربنای دوره دیگری را می سازد.

به همین دلیل دوره کودکی یکی از حساس ترین مقاطع است. کارشناسان بر این باور هستند که شخصیت کلی هر انسانی در این سن شکل می گیرد. پس هر یک ما به عنوان پدر و مادرهای حال یا آینده باید نسبت به آینده فرزندانمان بیشتر دغدقه داشته باشیم و در مورد مهمترین مسئله یعنی دکوراسیون اتاق کودک، که تاثیر زیادی روی شخصیت و روحیه او می گذارد، بیشتر حساسیت به خرج بدهیم.

به طور عمده آشپزخانه مورد استفاده زیادی از سوی اعضای خانواده قرار می گیرد. که در روز بیشترین تردد را دارد. در حالی که، بخش های دیگری چون اتاق غذاخوری فقط ر مواقعی استفاده می شود و همه وقت کارایی خاصی ندارد.

با این تفاصیل در خیلی از موارد اتاق ناهار خوری، یک فضای اضافه است. و ما می توانیم برای گسترش محیط این فضا را به آشپزخانه الحاق کنیم. از این رو ، پیوستن به آشپزخانه با اتاق ناهار خوری و شامل عناصر تزئینی نه تنها استفاده از اتاق ها را بهتر می کند بلکه دیگر نیازی به پوشاندن فاصله برای قرار دادن غذا در میز ناهار خوری نخواهید داشت.

انواع مدل های دکوراسیون منازل ایرانی بدون استفاده از مبل

طرح ها و نکات زیر به شما در ترمیم ظاهری و همچنین کارایی آشپزخانه و اتاق غذاخوری کمک می کند.

ایده فوری برای افزودن جذابیت به یک اتاق ، انتخاب رنگ بندی مناسب است. مشابه در مورد ترکیب آشپزخانه و غذاخوری نیز صدق می کند. رنگهایی را انتخاب کنید که با کابینت فعلی ، وسایل و همچنین اتاقهای دیگر هماهنگ باشد. رنگ های گرم و روشن می توانند بهترین انتخاب باشند زیرا بیشتر وقت در این منطقه سپری می شود و هیچ چیز نمی تواند جذاب تر از رنگ های گرم یا لطیف باشد.

اگر رنگهای روشن را انتخاب می کنید، به جای پوشاندن تمام دیوارهای موجود در اتاق ترکیبی با رنگهای تیره ، نقاشی دیوارها در همان رنگ خنثی اما رنگ آمیزی دیوار دیگر با رنگهای روشن باید در نظر گرفته شود. این امر باعث می شود تا فضا به هم متصل نشود و انتخاب شما برای داشتن رنگ های روشن نیز برآورده شود.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *