خدمات شرکت رامسین

نقش شومینه در دکوراسیون داخلی

شومینه

فهرست مطالب

شرکت دکوراسیون داخلی رامسین: به طور معمول با شروع فصل بهار و گرم شدن هوا، عزت و احترام شومینه ها در خانه کاسته می شود و تقریبا به یک وسیله اضافی در خانه تبدیل می شود. چرا که کاربردی در این فصل ندارد، همچنان که کولر در فصل زمستان کارایی ندارد.

به همین خاطر برای وسیله چون شومینه می توان به عنوان یک وسیله دکوراسیونی استفاده کرد.  پس از اینکه اشیاء گرما زا را از آن جدا کردیم باید به فکر تزئین آن بیفتیم.

چنانچه شومینه در گوشه ای از اتاق قرار دارد و از نور کافی برخوردار است می توان داخل آن را با چند گلدان گل آراسته کنید.  با این کار شومینه شبیه به یک گلخانه کوچک در می آید و به فضای اتاق جذابیت می بخشد.

اما اگر نور خورشید به این قسمت که شومینه قرار دارد نمی رسد داخل شومینه نمی رسد می توان از گل ھای آپارتمانی که در نور کم قابلیت رشد را دارند استفاده کنید. و اگر باز هم با مشکل نور مواجه بودید و از چنین گل هایی نیافتید در نهایت می توانید از گل های مصنوعی برای تزئین شومینه استفاده کنید.

راه دیگری که برای استفاده و تزئین فضای داخلی شومینه وجود دارد، قرار دادن انواع شمع در آن است. ﯾک شمعدان در اندازه متناسب با فضای داخل شومینه در آن قرار دھید و ﯾا مجموعه ای از شمع ھای قطور کوتاه و بلند را در ﯾک ینی بچیند و آن را در شومینه قرار دھید. با روشن کردن شمع ھا از زﯾباﯾی نور آتش بھره مند خواھید شد بدون آنکه حرارت قابل توجھی در فضای اتاق اﯾجاد شود.

چه مبلمانی برای خانه ایمن تر است؟

اگر شمع های معطر دارید، علاوه بر زﯾباﯾی، فضای اتاق نیز معطر می کند. ھمچنین می توانید ﯾک کوزه، گلدان ﯾا ظرف زﯾبای دﯾگری را در شومینه قرار داده و ﯾا حتی مجموعه ای از ظروف مورد علاقه خود در شومینه بچینید و ﯾا با انواع اﯾده ھای ابتکاری دﯾگر به شومینه منزل نمای منحصر به فردی ببخشید.

فرض کنید در ﯾک ظرف گرد بلوری که اندکی گود است با حباب ھای لامپ پر شده و بر روی بستری از قلوه سنگ ھای رودخانه ای در شومینه قرار داده شده است. اگر پرﯾز برق در نزدﯾکی شومینه قرار داده شده باشد با ﯾک سیم کشی ظرﯾف می توان چند لامپ را چنان را در شومینه روشن کنید و جلوه  زیبایی به آن بدهید.

از طرفی اگر  سیم کشی و رساندن برق به لامپ ھا ممکن نیست، ظرف را از مقداری گل و میوه خشک پر کنید تا ضمن اﯾجاد نمای زﯾبا به عنوان ﯾک «پات پوری» فضای اتاق را نیز عطرآگین نماید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *