خدمات شرکت رامسین

نحوه تمیز کردن کفپوش های چوبی!

WhatsApp Image 2020-07-04 at 06.47.54 (1)

فهرست مطالب

طراحی دکوراسیون رامسین: در حال حاضر کفپوش های چوبیه رواج زیادی پیدا کرده است. قبلا بیشتر در محیط و فضای کار مانند مراکز هنری و یا بوتیک هایی که لازم بود یک فضای خاص به محیط داده می شد، استفاده می کذدند. ولی الان حتی منازل و خانه های مسکونی نیز از این ابزار برای دکوراسیون منزل خود استفاده می کنند و کاربرد نسبتا خوبی پیدا کرده است.

در کل کفپوش های چوبی باعث می شوند اتاق جلوه ای شفاف و روشن داشته باشد. و شاید بتوان گفت که این نوعذ کفپوش ها در حال حاضر متد روز هستند و هر روز بیشتر از پیش در حال تغییر و تحول هستند.

نگهداری از کفپوش های چوبی هزینه زیادی داشت و به همین خاطر افرادی مرفه ای از این وسیله برای کف منزل خود استفاده می کنند.

کفپوش چوبی به راحتی لکه دار می شود و تحت این لکه ها ظاهر زیبای خود را ممکن است از دست بدهد. ولی به مرور کفپوش های چند لایه که از الیاف چوب ساخته شده اند به وجود آمد.

لکه هایی که در نتیجه رطوبت آب به وجود می آیند یکی از مشکلاتی است که همه ما با آن مواجه می شویم. در مطلب قصد داریم شما را با نکاتی در زمینه چگونگی از بین بردن لکه های رطوبت کف و لمینت چوب ارائه خواهیم کرد.

کفپوش چوبی دارای یک روکش مومی است که از ورود آب و مایعات مختلف دیگر به داخل چوب جلوگیری می کند. قبل از خرید مطمئن شوید که کفپوش از چنین روکشی برخوردار است یا خیر.

نکاتی در مورد تشک و ویژگی های آن

معمولا این روکش بعد از مدتی در اثر پا خوردن از بین می روند به همین خاطر به جای اینکه آن را تعویض کنید می توانید با یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

دلایلی زیادی باعث می شوند که لکه ایجاد شود. که یکی از آنها می تواند رطوبت آب باشد. کفپوش های چوبی مواد معدنی موجود در آب را ذخیره می کند. مواد معدنی موجود در آب پس از تبخیر آب روی سطح آن خشک می شوند. این قسمت های سفید را روی کف چوب می گذارد.

ولی به طور معمول پاک کننده هایی هستند که دارای مواد شیمایی هستند. و باعث خرابی کفپوش چوبی می شوند.

در جایی ممکن اسست که اگر لکه به دلیل تمیز کردن بیش از حد باشد. برای از بین بردن این لکه ها پیشنهاد می کنیم که سرکه سفید را در یک سطل آب گرم اضافه کنید. کف را با این محلول بشویید. و سپس یک حوله پارچه تری بردارید و محل آن را خشک کنید.

در صورت ایجاد لکه ها در اثر رسوب معدنی ، باید آن قسمت را با آب مقطر تمیز کنید تا تمام مواد معدنی را از بین ببرد. بهتر است از یک پارچه نم دار استفاده کنید و در پایان یا یک حوله آن را خشک نمایید.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *